Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
een leraar nederlands mailde ons altijd hele teksten die je moest leren.
en met mijn duitsleraar mailde ik altijd voor de gein. mopjes vertellen en stomme doorstuurmails doorsturen en dan gewoon een beetje vertellen hoe het ging enzo. was echt een superleuke vent maar toen werd ie wethouder in heerlen (ole). |
![]() |
|
Heb 't wel eens gedaan, maar 't voelde nogal raar..
Maar zo had ik wel mn punt iets eerder, niet dat ook maar iets boeide.. Was dus ook heel sporadisch dat t voorkwam ![]()
|
Jah.. met me mentor laatst omdat hij in het ziekenhuis lag en er steeds opaan drong dat we moesten mailen.. haha...
Meteen wat mentor dingen gevraagd etc. Maar hoofdzaak was dat ik ze dochter moest spreken ![]() ![]() En met me gymleraar.. maar dat is een geval apart ![]() Moet zaterdag samen met hem werken, jochies coachen bij een personeelsdag van Getronic's, krijg nog geld ook. Heb er zin an ![]() |
![]() |
|
![]() |
nou, ik mail niet echt met een leraar maar ik zt wel op msn met een leraar. Hij is 24 en erg aardig. Heel veel mensen uit mijn klas hebben hem in hun lijst en praten met hem. Gewoon over hele normale dingen. Soms is het alsof hij net zo oud is als ons. En met een lerares die 21 is zit ik ook op msn. Zij is ook heeeeel aardig en beschouwd mij gewoon als een leeftijdsgenootje, dat is wel tof op zich!!!
![]() |
![]() |
|
![]() |
Als ik een taak vergeten af te geven ben dan mail ik ze meestal...maar dat gebeurt niet vaak.
Ik heb ook wel mijn leerkracht economie in mijn MSNlijst staan, maar ik beschouw haar meer als een vriendin eigenlijk...ze heeft, met heel de klas eigenlijk, een zeer goede relatie. Maar ze is 23 en de jongste leerkracht die we hebben, het leeftijdsverschil is dan ook niet meer zo groot als bij andere leerkrachten... Andere leerkrachten val ik nooit lastig...ook niet via mail ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn leraar economie heeft aan een paar mensen hun mail-adres gevraagd, omdat hij tijdens de diploma-uitreiking op vakantie is en hij ons toch wil feliciteren.
Inmiddels heb ik van hem een mailtje met felicitaties en gelukwensen gekregen ("Dat je maar een groot econoom mag worden later!"). Ik heb hem nu een mailtje terug gestuurd met een bedankje en wat vragen over de studie Algemene Economie (Die hij ook gedaan heeft) That's it |
![]() |
|
Net nog een mailtje gestuurd naar een paar leraren.
Moest ff foto's doormailen die ik gemaakt had tijdens een spelletjesfestival voor bedrijven dit weekend, die wilden ze hebben. En ik mail heel soms met een ex-lerares Frans, staat ook in m'n MSN-lijst. 't Is vrij uitzonderlijk dat ik met een leraar mail, veel willen hun email ook niet geven omdat ze bang zijn dat sommige mensen hen hatemail gaan sturen en hun hele harde schijf sturen zodat hun hele mailbox vol zit... Laatst gewijzigd op 16-06-2003 om 12:57. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, met mn anw leraar, en met mn informatica leraar. Maar die spreek ik zowiezo erg veel omdat ik een jaar informatica gemist heb. Dus moet ik veel overleggen.
En van onze lerares grieks/latijn, die altijd klaarstaat met tips, antwoorden op al je vragen en wat dan niet. Ze is echt zo superfanatiek dat je je haast zo schamen een laag cijfer voor je proefwerk te gaan halen. |
![]() |
|
![]() |
Jaaaahwohl
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mjaaaaahz ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Opdracht nederlands Cherry Springs | 2 | 01-11-2005 18:05 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Explosie Eindhoven Verwijderd | 152 | 08-11-2004 16:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Diamant Maresa | 8 | 27-03-2003 21:55 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit kreeg ik per mail: Om over na te denken Doc | 19 | 18-01-2002 11:21 |