Advertentie | |
|
![]() |
|
Whoow ik sta er nog best vaak bij
![]() Voor al die mensjes: Sorry ![]() hmmm mijn lijstje...*denkt diep na* Myself -> Om haar prachtige gedichten Dreampoet -> Dezelfde reden AlBundy -> Om zijn opstandige forumbaas/beheerder zijn Hades natuurlijk -> Omdat het zo'n lekkere relnicht was ![]() Jon -> Toen al een legende Simon -> weet niet meer waarom Betsy -> omdat ik haar niet mocht en het toch best met haar eens was Mjah nog wel meer maar dat word zo lang en ik weet de redenen niet eens meer eigenlijk...
|
Verwijderd
|
Hades, Stipje Unexplained
en er was nog iemand met altijd een erg goede inbreng maar ik weet haar naam niet meer precies? Hera ofzo (iets met een H?) is ook nog forumbaas geweest (denk ik ten minste) was iets van 21 jaar oud geloof ik? ... Vroeger toen er hier nog maar een paar honderd leden waren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ehm... wie kan ik me het beste herinneren? Misty (ik vond haar gedichten heel mooi) ccemaas (ik vond haar gedichten ook mooi en zij was de 1e die op mij reageerde) Myself! (tja... ![]() Esmee (ik schreef Oilily verkeerd - nu nog steeds?- en mijn topic over kakkers werd me niet in dank afgenomen ![]()
|
Poe... das wel lang geleden. En dan ook nog es al die namen zien te herinneren ook...
Darkcat (wat later DarkCat werd), omdat ze toch wel een beetje mysterieus was... ![]() Dystopia drama Prada Een of ander iemand met stoned of stone in z'n naam, zat veel op muziek (was omdat-ie iemand van school volledig klem lulde, en die gast dat niet leuk vond ![]() ![]() Coolkast (heet-ie nu niet Not For Sale?) Dat was het wel zo'n beetje wat ik me nog kan herinneren.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Don't worry, di's geen I'm-back post ofzo, maar ik deed ff een ego-search hier en kon het niet laten te reageren ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
nare man, om zijn directe manier van posten
conan the librarian, om zijn nickname (en hij had in een topic gezegd dat dat ook zijn echte naam was, en ik weet nog steeds niet of dat zo is, zo wel dan is het een erg mooie naam ![]() ennem... wow... poesiefox is hier nog geen halfjaar en wordt al drie keer genoemd.... maar zij noemt mij! yee! *voelt zich zeer befaamd* |
![]() |
|
HADES ( ik zal 't btw aan hem doorgeven dat jullie hem zo massaal genoemd hebben, btw hij wil wel weer terugkomen maar koen-de-oen voelt zich nog steeds op zijn tere zieltje getrapt en heeft hem tot in de eeuwigheid ge-ip-banned)
Unexplained & LeoNoor ( jullie waren nu eenmaal toen een item) Betsy Almeregirl Alexander Six4eight Flower_4_u Stipje ( uiteraard, de ontdekker van spam) Prada Secreet Questor stoneface sommigen meer geliefd dan anderen... ![]()
||
Citaat:
Jongens zijn nou eenmaal kinderachtig ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() mij is ook HADES nog bijgebleven, en stipje, hm.. en nog een paar namen die ik hier ook voorbij zag komen, maar de meeste zijn alweer vertrokken. |
![]() |
|
|