Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Tjah, als je heeeeeel veel modale inkomens in een gemeente hebt en weinig mensen onder die grens dan kom je al gauw hoog in dat klassement. Daarom zouden de oude grote steden Amsterdam nooit hoog kunnen scoren, door het grote aantal minderheden dat in zo'n stad leeft.. Mensen die in flevoland gaan wonen zijn gewoon ziek. Midden in een polder, in een compleet nieuw oord, hoe sfeerloos kan je t maken. Lang leve de oude steden driewerf Hoera pizza3000: tjah dat is voor mensen zoals jij die daar een mailtje naartoe zouden kunnen sturen om te zeggen hoe triest ze me wel niet vinden. Heerlijk rustig, mijn normale e-mail. Dag puber, Kusje |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoe lang heb je hierover na moeten denken lieverd ? En dan af te sluiten met het feit dat ik een puber ben.. Lang leve de irrelevantie he. *zucht*
||
Citaat:
En om het dan gaan af te zeiken alleen omdat pizzamannetje (door de hoeveelheid tomatensaus) Almere niet leuk vindt.. Zo triest..
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Emporium Festival 20 mei Jumpfrious | 52 | 25-05-2006 18:29 | |
Liefde & Relatie |
(verschillende) interesses van jou en je partner Verwijderd | 14 | 19-05-2004 15:40 | |
Muziek |
Cd tip!!!! IEMOW-KOR | 89 | 26-09-2003 18:07 | |
Muziek |
Defqon1 Poepvlek | 2 | 30-05-2003 09:16 | |
Muziek |
Defqon1 limo | 7 | 30-05-2003 09:13 | |
Muziek |
Techno limo | 5 | 23-05-2003 13:01 |