Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2003, 09:45
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik vond defqon1 echt supergeslaagd!!
marcel woods draaide echt goed!!!
dana vond ik trouwens minder goed deze keer... technoboy hebben we helaas niet de hele set meer van gehoord want we hadden t intussen wel een beetje gehad wel jammer achteraf als je dan die fotos ziet van t vuurwerk
Advertentie
Oud 29-06-2003, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Rhaa.N'eeH schreef op 28-06-2003 @ 22:46:
verhaal
Nouuu... Almere is wel degelijk troosteloos...

Ook al is dat lichtelijk subjectief
Oud 30-06-2003, 18:06
hardhitter
hardhitter is offline
GEEN DJ'S WAARVAN JE ZEGT 'WOW' ?!?!?
Oud 03-07-2003, 17:49
nono18
nono18 is offline
juist hardhitter!!
hoe kan je deze line-up niet wow vinden
was feessie!!!
see you next year!!!
Oud 05-07-2003, 00:02
geblaat
geblaat is offline
Ultimate Respect voor Daniele Mondello en Scot Project! Jammer dat ze als eerste moesten draaien (vooral Mondello is beter dan Dana ).
Was een geweldig feest! Helemaal uit m'n dak gegaan! Alle tenten bezocht, kortom: cu next year!
Oud 08-07-2003, 15:59
Rhaa.N'eeH
Rhaa.N'eeH is offline
Citaat:
Peperkorrel schreef op 29-06-2003 @ 21:47:
Nouuu... Almere is wel degelijk troosteloos...

Ook al is dat lichtelijk subjectief
Ja oke, fine.Maar dan moet je zeggen .. ik VIND ALmere wel degelijk troosteloos..

Niet zeggen dat het zo IS.Absolute waarheid my ass..

Fijn dat je er ff bijzegt dat het lichtelijk subjectief is
Oud 08-07-2003, 18:45
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
Rhaa.N'eeH schreef op 28-06-2003 @ 22:46:
Ow hahaha, dat vind ik zo een nutteloze opmerking..
**zucht** Where to begin, where to begin..
Er zijn zoveel replies die ik hierop kan geven !
Hmmm.. Ik snap jullie niet.En maar klagen over dat er niks/niet veel te doen is in Nederland voor jongeren..
Gebeurt er eindelijk eens wat (Iets dat blijkbaar niet nutteloos was, aangezien er rond de 30.000 mensen waren ) Ga je erover zeiken.Sjezus.. Tis ook nooit goed , hé gappie ? En by the way .. Troosteloze provincie ?
Uit welke feiten haal je dat ? Almere is een van de duurste gemeenten van Nederland hoor (Lees de Elsevier maar, alhoewel .. je weet vast niet eens wat dat is.) en de welvaart stijgt hier ontzettend.Dáárom word er ook een nieuw winkelcentrum bijgebouwd en hebben we hier bijna de grootste Media Markt van Nederland.. Pff..

Dus ik weet niet wat jij onder troosteloos verstaat, maar noem Lutjebroek maar troosteloos.. Niet Almere.

Maarja, waarom neem ik iemand met het emailadres 'pizza3000' serieus.. Het zou ook verspilde moeite wezen .
ik kan alleen maar lachen om je reply.

Tjah, als je heeeeeel veel modale inkomens in een gemeente hebt en weinig mensen onder die grens dan kom je al gauw hoog in dat klassement. Daarom zouden de oude grote steden Amsterdam nooit hoog kunnen scoren, door het grote aantal minderheden dat in zo'n stad leeft..

Mensen die in flevoland gaan wonen zijn gewoon ziek. Midden in een polder, in een compleet nieuw oord, hoe sfeerloos kan je t maken.

Lang leve de oude steden

driewerf Hoera

pizza3000: tjah dat is voor mensen zoals jij die daar een mailtje naartoe zouden kunnen sturen om te zeggen hoe triest ze me wel niet vinden. Heerlijk rustig, mijn normale e-mail.

Dag puber,

Kusje
Oud 08-07-2003, 22:48
Verwijderd
Citaat:
italianboy schreef op 08-07-2003 @ 19:45:

Mensen die in flevoland gaan wonen zijn gewoon ziek. Midden in een polder, in een compleet nieuw oord, hoe sfeerloos kan je t maken.
Mwah, het feit dat het zich in een polder bevindt maakt het niet per definite sfeerloos, het ziet er hier doorgaans hetzelfde uit als in menig andere nieuwbouwwijk (en nog niet eens in het centrum, waar je toch kan zien dat de huizen ruim twee decennia oud zijn (jeuj ). Ik woon zelf aan de rand van Almere, onderin, tegen de dijk v.h. Gooimeer aan. En ik moet toegeven dat dat best een mooi plekje is.
Oud 13-07-2003, 00:16
Rhaa.N'eeH
Rhaa.N'eeH is offline
Citaat:
italianboy schreef op 08-07-2003 @ 19:45:
ik kan alleen maar lachen om je reply.

Tjah, als je heeeeeel veel modale inkomens in een gemeente hebt en weinig mensen onder die grens dan kom je al gauw hoog in dat klassement. Daarom zouden de oude grote steden Amsterdam nooit hoog kunnen scoren, door het grote aantal minderheden dat in zo'n stad leeft..

Lang leve de oude steden

driewerf Hoera

pizza3000: tjah dat is voor mensen zoals jij die daar een mailtje naartoe zouden kunnen sturen om te zeggen hoe triest ze me wel niet vinden. Heerlijk rustig, mijn normale e-mail.

Dag puber,

Kusje
Haha, oh please ..
Hoe lang heb je hierover na moeten denken lieverd ?
En dan af te sluiten met het feit dat ik een puber ben..
Lang leve de irrelevantie he.
*zucht*
Oud 13-07-2003, 00:18
Rhaa.N'eeH
Rhaa.N'eeH is offline
Citaat:
Peperkorrel schreef op 08-07-2003 @ 23:48:
Mwah, het feit dat het zich in een polder bevindt maakt het niet per definite sfeerloos, het ziet er hier doorgaans hetzelfde uit als in menig andere nieuwbouwwijk (en nog niet eens in het centrum, waar je toch kan zien dat de huizen ruim twee decennia oud zijn (jeuj ). Ik woon zelf aan de rand van Almere, onderin, tegen de dijk v.h. Gooimeer aan. En ik moet toegeven dat dat best een mooi plekje is.
Juist.Het feit dat het Almere heet.. en dat het in de polder zit.. wil niet zeggen dat het geen leuke plek is om te wonen.
En om het dan gaan af te zeiken alleen omdat pizzamannetje (door de hoeveelheid tomatensaus) Almere niet leuk vindt..
Zo triest..

Regels voor berichten