Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik weet ook wel dat er mensen zijn die geweldig plaatjes kunnen draaien, het boeid me alleen vrij weinig. djs zijn over het algemeen fucking overrated. |
![]() |
||
Citaat:
jeff mills is ok
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() verplichtte kost voor het so called 'arty' gepeupel
||
Citaat:
![]() Achja, heb er wel super veel zin in! 12 uur lang een vette party! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Gitaarmuziek is overgewaardeerd.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Daarbij heb je volgens mij mijn sarcasme in de door jou gequote opmerking niet opgemerkt, ik benadrukte het feit dat de uitspraak van funest onzin is door zelf een nog grotere onzin-opmerking te maken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Offtopic:
Citaat:
Natuurlijk is er een wereld van verschil tussen 'n "DJ" zoals in deze line-up en 'n turntablism DJ. Je kan echter vrijwel elk genre in (te) veel subgenres opdelen als je je er even in verdiept, maar dat wil niet zeggen dat door die genrediversiteit er dan meteen ook meer talent is. (en sowieso heb ik bij veel electronische subgenres het idee dat het interessantdoenerij is van artiesten die meer willen opvallen in een verzadigde markt. ![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 10-05-2006 om 14:53. |
![]() |
||
Citaat:
nou eikel dat haal ik van mijn eigen ervaring. ik heb hier ook ooit eens een topic geopend en werd daar ook in afgezeken door kortzichtige lelijke metalfreaks ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Desnoods maakt iemand een discussie topic aan om elkaars muziek af te kunnen kraken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het was vast en zeker een afzichtelijke IDM Nerd. ![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|