Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2006, 14:48
Jumpfrious
Jumpfrious is offline
Dit jaar voor de 2e keer: Emporium Festival georganiseerd door de Matrixx. Line-up is echt super. Kost €30, en dan heb je ook wat (55 DJ's). De line-up is als volgt:

Stage 1 The Pyramid Powered by Xxqlusive

Benny Rodrigues
Jochen Miller
Marcel Woods
Marco V
Randy Katana
Rank 1
Remy
Sander Kleinenberg
MC: Mighty Mike

Stage 2 Luxor; Powered by Technotrixx

Dave Angel
Holgi Star
Jack de Marseille
Jan Liefhebber
Joris Ruyzenaars
Kay D Smith
Marco Remus
Pet Duo favoriet
Sven Wittekind
MC: Stretch

Stage 3 The Curse Of The Sphinx; Powered by Xxlerator

Buzz Fuzz
Dana
Darkraver
Equinoxx
Greg C
Lobotomy Inc
Panic
Ruthless
Stanton
The Viper
Tony
MC: LunaTick

Stage 4 The Temple Of Horus; Powered by Xxlerator

Activator
Daniele Mondello
Deepack
Genius
Lady Tom
Luna
Pavo
Showtek
Tatanka
Technoboy
The Prophet
Zany
MC: Ruffian

Stage 5 Valley Of The Pharao’s; Powered by Exxellent

Axwell
Benjamin Bates
Costar
Don Diablo
Erick E
Gregor Salto
Norman Soares
Roog
Sidney Samson
Tom de Neef
Victor Coral
MC: Gee
MC: Nova

Stage 6 Cleopatra’s Beachclub; Powered by Eclectixx

Billy the Klit
Irwan
J-Flava
Jordy Lishious
La Ona
Motherfunker
Ricky Rivaro
Sidney Samson
MC: Lex Empress

Ik zal vooral in stage 3 en 4 te vinden zijn. Wie gaan er nog meer?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2006, 14:50
Verwijderd
wat heb je nou aan 55 dj's op één avond
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 14:54
Jumpfrious
Jumpfrious is offline
Nou, het duurt van 12.00 tot 0.00, en die DJ's zijn verdeelt over 6 podia. (Zeg ongeveer 10 per podium). Zo is er ongeveer ieder uur een andere DJ, en voor elk wat wils. Zo hoor je veel grote namen eens een keertje draaien
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 16:42
funest
funest is offline
muffe bende
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 17:48
Jumpfrious
Jumpfrious is offline
Citaat:
funest schreef op 26-04-2006 @ 17:42 :
muffe bende
Hoezo dat nou weer? Ieder toch zn eigen muziekstijl. En voor de mensen die beetje in deze muziek zijn geïntresseerd is dit echt een super goede en gevarieerde line-up. En als mensen het bagger vinden dat er 55 DJ's draaien op 1 avond... alsof er bij andere festivals niet veel optredens zijn... (om maar ff paar voorbeelden te noemen: Pinkpop, Rock Werchter, Mysteryland, Dance Valley, Festival Munial... allemaal maar dan 1 artiest in de line-up.)
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 11:09
funest
funest is offline
http://www.viceland.com/nl/v1n1b/htdocs/hey.php

doe dat maar lezen
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 16:46
Bogdan
Bogdan is offline
Citaat:
funest schreef op 28-04-2006 @ 12:09 :

doe dat maar lezen
Ga jij maar eens een set van Jeff Mills beluisteren.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 17:12
Broeder
Broeder is offline
Nooit van gehoord en dat wil ik graag zo houden.
Oud 28-04-2006, 17:46
Lente
Lente is offline
ik ga!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 11:17
funest
funest is offline
Citaat:
Bogdan schreef op 28-04-2006 @ 17:46 :
Ga jij maar eens een set van Jeff Mills beluisteren.
jajajaja bullshit gezeik etc
ik weet ook wel dat er mensen zijn die geweldig plaatjes kunnen draaien, het boeid me alleen vrij weinig.
djs zijn over het algemeen fucking overrated.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 14:29
Bogdan
Bogdan is offline
Fijn dat je niet alle dj's over een kam scheert . Ik ben het wel met je eens dat je tegenwoordig niet meer over echte vaardigheden hoeft te beschikken om het vak in te stappen. Duik er echter wat dieper in en gij zult zien dat er nog steeds talent bestaat.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 15:03
antigone
antigone is offline
Citaat:
Bogdan schreef op 29-04-2006 @ 15:29 :
Fijn dat je niet alle dj's over een kam scheert . Ik ben het wel met je eens dat je tegenwoordig niet meer over echte vaardigheden hoeft te beschikken om het vak in te stappen. Duik er echter wat dieper in en gij zult zien dat er nog steeds talent bestaat.
de vraag is of het emporium festival op 20 mei dergelijk talent herbergt.

jeff mills is ok
Oud 29-04-2006, 20:38
funest
funest is offline
Citaat:
Bogdan schreef op 29-04-2006 @ 15:29 :
ja lijkt me vrij logisch
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 22:22
Bogdan
Bogdan is offline
Was niet in het bijzonder aan u, de kenner gericht. Meer een algemene uitspraak voor degene die niet zo uitstekend op de hoogte is.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 12:17
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Emporium is wel vet, line-up/prijs-verhouding is erg oke.
Verder moet je maar niet reageren op mensen die DJ's kut vinden omdat ze ze zelf in een mislukt altobandje spelen wat alleen in het lokale jeugdhonk optreedt en zichzelf niet gewaardeerd voelen.
Oud 30-04-2006, 14:22
funest
funest is offline
haha
als ik het voor de waardering deed zweette ik vast wel wat meer knul
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 10:13
Jumpfrious
Jumpfrious is offline
Citaat:
Hydraul!C FunK schreef op 30-04-2006 @ 13:17 :
Emporium is wel vet, line-up/prijs-verhouding is erg oke.
Verder moet je maar niet reageren op mensen die DJ's kut vinden omdat ze ze zelf in een mislukt altobandje spelen wat alleen in het lokale jeugdhonk optreedt en zichzelf niet gewaardeerd voelen.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 17:17
reine claude
reine claude is offline
Ga misschien wel, stoere line-up!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 17:19
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
antigone schreef op 29-04-2006 @ 16:03 :
de vraag is of het emporium festival op 20 mei dergelijk talent herbergt.
Als je al een beetje kennis hebt van dance-muziek die op Emporium gerepresenteerd wordt, dan weet je dat er talent tussen zit
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 17:20
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
funest schreef op 29-04-2006 @ 12:17 :

djs zijn over het algemeen fucking overrated.
Dan kun je ook zeggen dat elke muzieksoort overrated is.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 17:52
cha0s
cha0s is offline
^ bullshit. je kan 't wel zeggen, maar verder dan 'n hele kleine kern van waarheid kom je dan niet; in tegenstelling tot 't feit dat dj's over 't algemeen overgewaardeerde plaatjesdraaiers zijn.
Oud 09-05-2006, 17:56
Metal
Metal is offline
Citaat:
funest schreef op 28-04-2006 @ 12:09 :

doe dat maar lezen
gaaf blad
verplichtte kost voor het so called 'arty' gepeupel
Oud 09-05-2006, 18:52
funest
funest is offline
mja heeft weinig met arty te maken
meer wat voor zeikerds, heerlijk.

ze mogen die nederlandse versie wel een beetje bijwerken want hij is nu nog wat schraal
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 18:53
Metal
Metal is offline
daarom tussen aanhalingstekens.
EN icm gepeupel.
Oud 10-05-2006, 10:51
Jumpfrious
Jumpfrious is offline
Citaat:
reine claude schreef op 09-05-2006 @ 18:17 :
Ga misschien wel, stoere line-up!
Ik las trouwens gisteren op de site dat er die dag geen treinen rijden, maar dat je nu met een bus kon gaan die 70 opstapplaatsen heeft. Maar op die site was juist niks te vinden over Emporium...
Achja, heb er wel super veel zin in! 12 uur lang een vette party!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2006, 11:20
Naru
Naru is offline
damn WAAROM! als je hier van een ander soort muziek houdt dan gothic, rock, punk, metal whatever word het gelijk afgezeken.. Al s je dan iets over gitaarmuziek durft te zeggen heb je gelijk het hele forum op je kop

OT: Ik ga er btw niet heen, alhoewel de line up goed is. Ik ga namelijk al naar dancevalley, nature one, awakenings festival en mysteryland. tussendoor ook nog paar weekjes op vakantie dus zit al vol

Edit: Sander kleinenberg

Laatst gewijzigd op 10-05-2006 om 11:27.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 12:21
Jumpfrious
Jumpfrious is offline
Citaat:
Naru schreef op 10-05-2006 @ 12:20 :
damn WAAROM! als je hier van een ander soort muziek houdt dan gothic, rock, punk, metal whatever word het gelijk afgezeken.. Al s je dan iets over gitaarmuziek durft te zeggen heb je gelijk het hele forum op je kop
Mee eens
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 12:37
Haligh
Haligh is offline
onzin.

en dat artikel.

'Dit, en het feit je een complete sukkel bent. '
.
Oud 10-05-2006, 12:54
Metal
Metal is offline
Citaat:
Haha damn. Jij snapt het ook niet helemaal.
Gitaarmuziek is overgewaardeerd.
Oud 10-05-2006, 12:54
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
haha, juist gothic en veel andere "gitaarmuziek" (ffs) moet het hier ontgelden; waar haal je het vandaan doos?
Oud 10-05-2006, 13:50
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
cha0s schreef op 09-05-2006 @ 18:52 :
^ bullshit. je kan 't wel zeggen, maar verder dan 'n hele kleine kern van waarheid kom je dan niet; in tegenstelling tot 't feit dat dj's over 't algemeen overgewaardeerde plaatjesdraaiers zijn.
Muziek waarbij een DJ aan te pas komt bestaat uit veel meer genres en subgenres en hoe je het wil noemen dan de artiesten die in dit topic aan de orde komen. Verder kijken dan je neus lang is dus voordat je zulke algemene uitspraken doet
Daarbij heb je volgens mij mijn sarcasme in de door jou gequote opmerking niet opgemerkt, ik benadrukte het feit dat de uitspraak van funest onzin is door zelf een nog grotere onzin-opmerking te maken.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 13:52
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
Metal schreef op 10-05-2006 @ 13:54 :
Haha damn. Jij snapt het ook niet helemaal.
Gitaarmuziek is overgewaardeerd.
Ze heeft wel een punt...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 14:43
cha0s
cha0s is offline
Offtopic:

Citaat:
reine claude schreef op 10-05-2006 @ 14:50 :
Muziek waarbij een DJ aan te pas komt bestaat uit veel meer genres en subgenres en hoe je het wil noemen dan de artiesten die in dit topic aan de orde komen. Verder kijken dan je neus lang is dus voordat je zulke algemene uitspraken doet
Ja, dus?
Natuurlijk is er een wereld van verschil tussen 'n "DJ" zoals in deze line-up en 'n turntablism DJ.
Je kan echter vrijwel elk genre in (te) veel subgenres opdelen als je je er even in verdiept, maar dat wil niet zeggen dat door die genrediversiteit er dan meteen ook meer talent is.
(en sowieso heb ik bij veel electronische subgenres het idee dat het interessantdoenerij is van artiesten die meer willen opvallen in een verzadigde markt. ik doe 't daarmee niet af als slechte muziek, ik zeg alleen dat het niet zo bijzonder is.)

Citaat:
Daarbij heb je volgens mij mijn sarcasme in de door jou gequote opmerking niet opgemerkt, ik benadrukte het feit dat de uitspraak van funest onzin is door zelf een nog grotere onzin-opmerking te maken.
Ik negeerde het feit dat je post een mislukte poging tot sarcasme was; ik heb soms wel 'ns een recalcitrante bui... tough luck.

Laatst gewijzigd op 10-05-2006 om 14:53.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 22:16
reine claude
reine claude is offline
Feit blijft dat op dit forum te snel met termen als 'overgewaardeerd' etc worden gegooid als het over dj's (wat voor stijl dan ook) gaat (die de meesten waarschijnlijk nog nooit echt hebben horen draaien), M.I.

En dat is jammer.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 07:43
Naru
Naru is offline
Citaat:
cha0s schreef op 10-05-2006 @ 13:54 :
haha, juist gothic en veel andere "gitaarmuziek" (ffs) moet het hier ontgelden; waar haal je het vandaan doos?

nou eikel dat haal ik van mijn eigen ervaring. ik heb hier ook ooit eens een topic geopend en werd daar ook in afgezeken door kortzichtige lelijke metalfreaks Om maar ff met de stijl van dit forum mee te praten.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 07:48
Jumpfrious
Jumpfrious is offline
Citaat:
Naru schreef op 12-05-2006 @ 08:43 :
nou eikel dat haal ik van mijn eigen ervaring. ik heb hier ook ooit eens een topic geopend en werd daar ook in afgezeken door kortzichtige lelijke metalfreaks Om maar ff met de stijl van dit forum mee te praten.
Ho, ho, laten we het even ontopic houden (ik laat mijn mening hier maar buiten, ookal ben ik ook een die-hard dance, etc fan)

Desnoods maakt iemand een discussie topic aan om elkaars muziek af te kunnen kraken
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 18:12
Counterfeit
Counterfeit is offline
lijkt me wel een kicke feestje
denk alleen dat ik ergens anders ga jumpe savonds
Oud 16-05-2006, 08:31
Jumpfrious
Jumpfrious is offline
Citaat:
Counterfeit schreef op 15-05-2006 @ 19:12 :
lijkt me wel een kicke feestje
denk alleen dat ik ergens anders ga jumpe savonds
Waar ga je jumpen? Feest in België? (Hoorde dat er die avond ook een aantal goede party's werden gegeven daar)
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 18:02
lautie
lautie is offline
Ik zit helaas midden in de examens Dus t gaat niks worden met mij... Maar 17 juni wel naar defqon1. Iig heel veel plezier, maar denk dat dat wel zal lukken, zeker bij die twee area's
Oud 17-05-2006, 18:14
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Line-ups zien er wel oke uit, maar ik heb al andere plannen voor komend weekend. Misschien dat ik vanaf volgend jaar eens meer van dit soort feestjes ga bezoeken.
Oud 18-05-2006, 09:45
Jumpfrious
Jumpfrious is offline
Citaat:
lautie schreef op 17-05-2006 @ 19:02 :
Maar 17 juni wel naar defqon1. Iig heel veel plezier, maar denk dat dat wel zal lukken, zeker bij die twee area's
Wow Defqon1 is ook gaaf!!! Zal me inderdaad wel vermaken denk ik! Nog 2 nachtjes slapen...

Citaat:
Line-ups zien er wel oke uit, maar ik heb al andere plannen voor komend weekend. Misschien dat ik vanaf volgend jaar eens meer van dit soort feestjes ga bezoeken.
Ging eerst ook wel naar feestjes, maar dat was meestal wat kleinschaliger. Maar ben inderdaad ook van plan om het voortaan toch wat grootschaliger aan te pakken. Eens ff kijken voor LoveParade dit jaar ofzo...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2006, 11:13
Verwijderd
het weer werkt ook super goed mee!

lekker windie
Met citaat reageren
Oud 19-05-2006, 14:18
lautie
lautie is offline
Even voor alle mensen die gaan, ik voor jullie toch dat het weer nog een beetje mee gaat zitten hoor, want dit is wel echt kutweer
En zeker voor zo'n feest..

@ Jumpfrious.. Kga ws ook naar Pinksterpar-t outdoor.. En sowieso Nature One... dat wordt egt mijn knaller van t jaar
Jij verder nog plannen?
Volgens mij zijn er trouwens zeer weinig mensen die dit soort muziek waarderen op s.com... Jammer
Oud 19-05-2006, 15:06
Metal
Metal is offline
Citaat:
lautie schreef op 19-05-2006 @ 15:18 :
Volgens mij zijn er trouwens zeer weinig mensen die dit soort muziek waarderen op s.com... Jammer
Op techno/electro/house/dance whatever gebied is er zoveel beters, dat is het hele punt.
Oud 19-05-2006, 15:07
Metal
Metal is offline
Citaat:
Naru schreef op 12-05-2006 @ 08:43 :
De metalfreaks zijn hier op 1 hand te tellen.
Het was vast en zeker een afzichtelijke IDM Nerd.
Oud 21-05-2006, 21:21
lautie
lautie is offline
Jumpfrious, hoe was het, beetje vermaakt? Ik hoorde van mijn vriend dat het een grote modderplas was, vooral bij de hardstyle, tsjah open air, toch ietsje minder als het regent dan.. Maar heb wal veel positieve reacties gehoord!
Oud 21-05-2006, 22:47
Until My End
Until My End is offline
Haha, wat zal dit een kutfeest geweest zijn zeg!! Sprak vandaag een collega van me die er heeft gewerkt en was echt modder allover the place.

En verder over t hele dj-geneuzel, elke randdebiel kan tegenwoordig een hitje maken door een nummer van vroeger te draaien en er een beat onder te dumpen. Dit is toch wel de meeste a-muzikale manier om ook maar iets met muziek te doen.
En voor de oplettende lezer hiero, ik zeg dus niet dat alle dj's slecht zijn. Ik heb groot respect voor bijvoorbeeld 2 Many DJ's die alle soorten muziek aan elkaar kunnen plakken.

Laatst gewijzigd op 21-05-2006 om 23:32.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 10:44
Jumpfrious
Jumpfrious is offline
Hahaha, het was echt zoooo gaaf!!! Maar inderdaad, het weer viel nogal tegen. Gelukkig dat Jump/Oldschool een tent was, maar daar was het echt super druk. De hardstyle was een grote modderpoel, maar ach, het had ook wel wat, met zn allen knallen in de modder...
Gelukkig kon je poncho's kopen, dus de diehards konden buiten blijven. Maar afgezien van het weer was het echt helemaal top... volgend jaar weer!

(Hahaha, vele noemen Emporium nu ook wel: Zwemporium: Rise of the Poncho's)

Verder heb ik voor de komende tijd nog geen grote feesten gepland, maar ik zal binnenkort de grote stapel met flyers eens doorkijken of er nog geslaagde dingen tussen zitten. (Zijn er trouwens nog kaartjes voor Ground Zero? Is ook wel heel goede line-up!)
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 11:07
Lente
Lente is offline
ik heb echt een superdag/avond gehad! maar wat een gore blubberzooi zeg heel jammer dat het weer zo slecht was. Ik vond ook dat sommige dingen heeel slecht geregeld waren. Door het weer was ik er pas laat, maar ik hoorde dat mensen die er om 1300uur waren 4uur in de rij hebben gestaan. De bus terug was ook vreselijk. Onduidelijk, weinig bussen, chaos, duwen, enz enz enz
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 11:24
Naru
Naru is offline
Citaat:
Lente schreef op 22-05-2006 @ 12:07 :
ik heb echt een superdag/avond gehad! maar wat een gore blubberzooi zeg heel jammer dat het weer zo slecht was. Ik vond ook dat sommige dingen heeel slecht geregeld waren. Door het weer was ik er pas laat, maar ik hoorde dat mensen die er om 1300uur waren 4uur in de rij hebben gestaan. De bus terug was ook vreselijk. Onduidelijk, weinig bussen, chaos, duwen, enz enz enz
zwemporium
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten