Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() verder nog: wit ondergoed spijkerrok zwarte bloes rode dcmartens witte sokjes verbrand decollete, armen en schouders ![]()
|
Verwijderd
|
-felblauw hemdje met strikjes op schouders en borduurseltjes enzo, het lijkt een beetje zo'n zwangerschapsding
![]() -witte knie rok, beetje wijd met een kleine hoeveelheid kant -felblauwe slippers -witte ketting met grote plastic kralen -witte plastic oorringen -witte brede armband (ook van plastic ![]() -luchtje: hugo woman -haar los warrig |
![]() |
|
Ik zit nu achter in het restaurant waar ik werk, sta op standby aangezien het niet zo druk is als verwacht.. dus zit ik maar ff te internetten tot ik mezelf nuttig kan maken
![]() Heb dus m'n werkkleding aan; zwart net rokje van Benetton, wit getailleerd blousje Gimaud, oude zwarte instappers. M'n dienblad ligt hier gezellig naast de muis ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijn after-work outfit...........
-Gympen van Kipling -Beige driekwart broek met een rode streep aan de zijkant en bloemen onderaan -Rood truitje -Yeah right, 4 ringen, een horloge, een armband en oorbellen -Een simpele witte slip (Ja, wat moet je anders aan onder die doorschijnende witte pakken in het verpleegtehuis) -Een blauwe bh met bloemen -Ehm........ owja, momenteel een zwart masker, wat ik er zo af ga halen..
|
zwarte satijnen slip, zwarte "huis-pyama-broek", sokken die tot bovenveen komen met allemaal gekleurde streepjes, zwart truitje met leuke mouwtjes en voor een zwart touwtje en dan zo'n gefrummeld rantje dat beetje laag zit, en daarover een katoenen trui die gebreid lijkt met rode en gele en roze streepjes.
en dat terwijl ik op "visite" ben ![]() als ik zo op fiets stap komt er nog een getailleerd spijkerjasje overheen en bruin/blauwe gympen. |
![]() |
|
*halve sokjes, lila
*zwarte beetje wijde rok tot op mijn knie *blauw/groene onderbroek *blauw truitje met een meisje erop *zwart BH Haar in een knot, groene sjaal erom heen.. 4 oorringetjes, 2 oorknopjes, zilver kleurig horloge met nu een paars display (*verandert dat snel even in grijs..* ![]() Té veel sieraden naar mijn zin ![]() Ow en een tandenborstel in mijn mond.. Geen zin om terug te lopen naar de badkamer ![]()
Laatst gewijzigd op 11-06-2003 om 07:17. |
![]() |
|
Beige broek van Cars met rode/zwarte streep aan zijkant
Rood shirtje met vlinder Zwart ondergoed Kralenketting met gele, rode en groene kralen Horloge Haar in staart Pinkpop bandje Zweetbandje met regenboogkleurtjes Teensokken met verschillende kleur strepen
||
Citaat:
Waar heb je die vandaan? -wijd uitlopende rok tot op m'n kuit met een randje kant aan de onder kant, zwart van kookai -blauw/oranje gestreept hempje van de hema -rood/zwart gestreepte sokken van de vd -blauw vestje van kookai -blauwe ketting met grote stenen made by hanneke design -blauw bedelarmbandje made by hanneke design -haar opgestoken -luchtje licht blue d&g -nog geen makeup
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat voor kleertjez heb jij aan vandaag? TopDrop | 293 | 15-06-2007 17:12 | |
Lifestyle |
Wat heb je NIET aan? S | 16 | 12-09-2004 10:40 | |
Lifestyle |
Ey sma, welke jeans zitten om je bootie, en wat voor slutty topje heb je aan? Verwijderd | 499 | 29-05-2004 13:37 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? - Fototopic Verwijderd | 497 | 07-01-2004 13:39 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? Black Sugar | 461 | 08-11-2002 19:31 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
wat heb je aan het vak nederlands | 1 | 01-10-2001 18:31 |