Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder vond ik Beef echt super en ook zeker Flogging Molly, Krezip en Moby!!! |
![]() |
|
1: QOTSA - alleen jammer dat de zang af en toe gewoon niet te verstaan was
![]() 2: Dandy Warholes - Niet zo zeer de muziek, maar de sfeer was vooraan gewoon erg koel omdat het zooo hard regende ![]() 3: Massive Attack - ![]() vond eigenlijk wel heel veel ook koel ![]() ![]()
|
![]() |
meevallers:
queens of the stoneage (zo wat was die drummer goed) counting crows (mijn favo bandje vandaar) tegenvallers: audioslave (het leek alsof chris niet zijn best deed en de gitaar stond veeeeeel te zacht) cardigans en evanescence (tenzij het tegenwoordig in is om vals te zingen natuurlijk) lamentation |
![]() |
|
![]() |
qotsa was supervet iedereen werd een beetje overhit in het begin.
peter pan speedrock vond ik ook wel een echt optreden alleen je moet er een beetje van houden en de rest ach moby en massieve attack waren ook wel leuk alleen de show deed de muziek een beetje vergeten
|
iemand die sesamstraat gasten nog zien zingen op camping a?
![]() ik heb zo genoten bij manu chao met een dikke blunt in men mond ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ohja en royksopp was ook cool iemand nog bij extrema op camping b geweest? dat was ook goeddd lekker dansen floggin molly was heerlijk skanken en moshen ![]() verder vond ik eigenlijk alles wel ok wat ik gezien heb op deftones en placebo na ![]() en bij qotsa miste ik een beetje de interactie met het publiek maar de muziek maakte het weer helemaal goed
Laatst gewijzigd op 11-06-2003 om 00:29. |
![]() |
|
Ik vond Anouk erg goed! Ik stond ergens bijna vooraan en heb daarvoor minstens een uur zitten wachten (in de regen en hagel).. Lifehouse vond ik ook erg goed! Saybia was ook goed, al heb ik alleen de 1e 2 nummers gezien omdat ik het f*ckin warm had in die 3fm tent..
Heeft iemand Peter op camping B nog gevonden? ![]()
|
![]() |
Danko Jones was geweldig, QOTSA was ook wel gaaf, alleen leek de zang af en toe weggespeeld
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
kweennie ik vond best veel goed. En best veel behoorlijk klote (Deftones bijvoorbeeld wat is dat toch een pokkeband zeg.. en Evanescene).
Counting Crowns vond ik denk ik het leukste... of MA ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
The Cardigans hadden ter plekke van het podium geschopt moeten worden. Hemeltergend vals en zwaar ongeinspireerd. Opzouten!
Wat mij betreft was Solomon Burke de held van het jaar. Ik heb 'm al eens gezien in de Oosterpoort in Groningen, en ook nu bleek weer: geweldige show, geweldige stem, geweldige muziek. |
![]() |
|
Deftones vond ik juist wel een goede show vergeleken met andere concerten van hen. Weet je hoeveel oude nummers ze speelden?!! Echt geweldig.
Verder was Royksopp ongelooflijk goed, Junior Senior was heel ok, en Flogging Molly was ook cool, Tom McRae was mooooooi. De dikke acts zoals Moby, QOTSA en Massive Attack heb ik van een afstandje gehoord en niet echt live gezien.
|
even een klein lijstje:
Goed op PP: 1.Dandy Warhols (!); Wow dat was echt 1 groot feest 2. Krezip; lekker enthousiast, publiek goed meegedaan 3. Skin; Lekker meebleren met nummers van Skunk Anansie 4. Manu Chao; heel gezellig, een waardige afsluiter 5. Audioslave; vooral die cover van 7 Nation Army, beter zelfs dan de versie van The White Stripes 6. Flogging Molly; alleen die dansende menigte was al ontzettend grappig 7. QOTSA; echt ontzettend strak gespeeld, die drummer was goed! En die opmerking aan die vechtende gozer (met de fucking ugly tattoo) was ook geweldig 8. Anouk; Echt iedereen, zelfs bij de kraampjes aan de andere kant van het veld, stond te dansen op R U Kiddin Me 9. Placebo; lekker meezingen! Goede performance 8. Lifehouse; gewoon leuk 9. Peter Pan Speedrock; Man wat een takkeherrie (positief) 10. Junior Senior; haha de meligheid... Slecht: 1. Silkstone; echt met een stip, enige reden reden waarom ik dat zag was de regen... 2. The Cardigans, man booooring 3. Evanescence; ook saai 4. Saybia; slaapverwekkend 5. Deftones; die bas stond echt veel te hard aan, hoorde bijna 6. Massive Attack; had beter verwacht Al met al vond ik het zeer geslaagd!
||
Citaat:
jepz...mar volgens mij dacht het publiek daar eranders over... mar ik vond ze ook zwaar oke ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat voor outfit heb jij vandaag aan? Crocodi1e | 500 | 24-02-2015 10:31 | |
Muziek |