Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Danko Jones. Ik had nog nooit van hem gehoord, maar ik zag gister een stukje van het concert op televisie en dat was echt goed. Deze gast weet hoe je een live show moet maken.
Verder waren queens of the stone age en peter pan speedrock erg goed. Op de site van 3 voor 12 kun je live streams van de concerten beluisteren/bekijken.
|
1. Solomon Burke ; Respect voor die man
![]() 2. Flogging Molly ; lekkere snelheid, en plezier voor het publiek 3. Peter Pan Speedrock ; Leuke show, leuke songs.. en dikke dennis ![]() 4. Danko Jones ; Wat een macho ![]() 5. er is geen nummer 5, ik vond de rest tegenvallen tegenvallers ; Placebo Zwan Deftones etc.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
QOTSA waren vet. Energiek.
Placebo was wel goed, maar op rock am ring vond ik ze beter spelen, en dat was een paar uur erna. Maar dat was avond en volgens mij voelen ze zich dan beter ofzo. Zwan, jah wel goed, maar wel rustige nummers. Counting crows vielen me tegen, speelden wel goed maar niet zulke leuke liedjes uitgekozen. Last december gemist, moest ff weg ![]() Deftones, ja...redelijk. Be quiet & drive was vet. Chino was een zak in het interview op 3voor12. QOTSA vond ik dan wel het best. |
![]() |
||
Citaat:
Alleen die dikke vettige kut Chino verneukt het gewoon weer, na wat ik hoorde van pinkpop en gezien heb op RaR was hij gewoon weer strontbezopen of onder de cocaine. Luister maar eens wat oude live dingen van de deftones tijdens hun periode naar around the fur (of na adrenaline), dat stond tenminste als een huis. Nu mag je blij zijn als Chino een keer een nummer wel normaal kan zingen, maar met zn dikke aars kan hij dat niet meer volgens mij. kon hij in de HMH toen ook al niet ![]()
|
qotsa speelde wel goed maar het geluid was zo hemeltergend slecht dat ik dacht van hoe kan je dit doen geluidsman!!
en dus snap ik niet dat iedereen er zo op flipt een goede mix is toch essentieel voor een goede show, vooral als je toch zo ver van alles weg staat dat het visuele aspect niet zo heel denderend is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat drugs gezeik was zowiso kut |
![]() |
|
1
![]() 2:Evanescence 3:Krezip 4:The Cardigans Gaaf trouwens hoe die zanger van QOTSA begon te schreeuwen tegen die kerel die aan t vechten was! Respect voor de zanger ![]() GO TO A GANGCLUB IF U WANNA FIGHT! I WANNA FUCK U IN THE ASS! U COME TO A FESTIVAL TO HAVE A GREAT TIME FUCK YOU! FUCK YOU!
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|