Advertentie | |
|
![]() |
|
Belediging van ambtenaar in functie
Openbare dronkenschap Veel te hard rijden (140 waar je 80 mag, 195 waar je 120 mag, komt incidenteel voor, ik maak er echter geen gewoonte van) Wildcamperen (lees: in slaap gevallen in de berm) Dan heb je de ergste misdaden wel gehad.
|
hmm..
openbare dronkenschap. winkeldiefstal (ik schaam me nog steeds dóód dat ik dat ooit heb gedaan, maarja...) Dat was 't wel volgens mij wel, ben over het algemeen wel braaf, heb vroeger ook nooit kattekwaad uitgehaald ofzo.
|
ik heb nog nooit gestolen, nou ja als er eten in huis is is dat ook meteen op (
![]() Vernielen, daar ben ik altijd heel goed in. 3 ruiten, een spiegel van een auto en een nieuwe computer van 2000 euro helemaal kapot maken zijn de eerste dingen die me te binnen schieten.
|
![]() |
In juni (dit jaar) vuurwerk afsteken. Stijkers afsteken voor bureau Halt onder schooltijd voor nieuwjaarsdag (best kinderachtig maar ik was toen ook 11 ofzo). En ik fiets iedere dag door rood maar anders kom ik te laat op school en ik wil natuurlijk de lessen niet missen.
Ik ben nergens op gepakt behalve op school door het te laat komen na het afsteken van de strijkers. |
![]() |
|
ehm ik heb weleens wat gestolen maar nooit voor betrapt ( en als: ik was nog zo jong dat ik niet binnen de wet viel)
auto-ongeluk: meisje geschampt die roekeloos de straat overstak, maar als automobilist ben je dan altijd toch schuldig
||
Citaat:
Roekeloos oversteken?.... ik denk dat geen enkele voetgangen blindelings de straat over rent... Tenzij hij / zij dronken is of een klein kind is....
||
Citaat:
![]() Euhhh mijne is zonder licht fietsen , dingen stelen , ennuh ik ben ook een keer beschuldigd voor brandstichting maar dat telt ckersz nie
|
Ik heb ooit twee jaar moeten zitten.. Nee geintje.
![]() Het ergste wat ik ooit heb gedaan dat moet door het rood rijden met de auto zijn geweest. Het werd oranje, maar ik had geen zin om te wachten dus toen reed ik door, terwijl het net rood werd. Ja, ik ben een crimineel. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vreemde/lachwekkende/belachelijke/achterhaalde wetten. Verwijderd | 78 | 05-06-2013 13:08 | |
De Kantine |
Jouw ergste misdaad? Verwijderd | 54 | 01-07-2008 08:21 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
uva studenten klagen wilders aan Joostje | 215 | 05-03-2008 18:44 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
doe mee aan een onderzoek naar de politie! crimstudente | 14 | 19-06-2006 00:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
De Kantine |
Mooie spreuken... dromerig elfje | 56 | 25-03-2003 19:28 |