Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind ze stuk-voor-stuk lelijk.. Dit zijn echt apparaten van "Ik wil wel, maar ik kan niet". Dan zie je zo'n ding rijden en dan komt er zo'n zielig geluidje uit.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() kon het niet laten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Displacement - 999 cc Bore/Stroke - 104 x 58.8 mm. Torque - 11 kgm @ 8,000 rpm Horsepower - 139 hp @ 10,000 rpm Weight - 193 kg de specs liegen er niet om ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Echter zijn er ook mensen die normaal brommer/scooter kunnen rijden, jammer dat die niet aan de generalisatie kunnen ontkomen. |
![]() |
|
*glimlach* die brommers bovenaan *hahahaha* dat ziet er altijd ZOOO lullig uit.. zo'n nep-motor die superlangzaam gaat, mannetje erop dat zich helemaal de man voelt
![]() als je dan toch een brommer koopt (waarom?!) neem dan een oude zundapp of puch maxi met chromen onderdeeltjes ofzo
|
Tricks' *glimlach* die brommers bovenaan *hahahaha* dat ziet er altijd ZOOO lullig uit.. zo'n nep-motor die superlangzaam gaat, mannetje erop dat zich helemaal de man voelt
______________________________________ als je dan toch een brommer koopt (waarom?!) neem dan een oude zundapp of puch maxi met chromen onderdeeltjes ofzo McLaren schreef op 12-06-2003 @ 22:40: Zoals he zelf al zegt, brommers.. Ik vind ze stuk-voor-stuk lelijk.. Dit zijn echt apparaten van "Ik wil wel, maar ik kan niet". Dan zie je zo'n ding rijden en dan komt er zo'n zielig geluidje uit.. __________________________________________ Als je 16 bent en je mag nog geen motor rijden, is dit een mooi alternatief. Ik wil ook motorrijden maar ben pas 15 he? Ik heb van af kleins af aan gespaard, bijna nooit wat uit geven omdat ik op me 16e een brommer wilde. Dat noem ik niet zielig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
doe mij maar een: puch peugot (hepk free van mn mammie moet nog opgeknaot worden) kreidler MET ei tank zundapp vespa en nu nog geld |
![]() |
|
ik vind het allemaal nepspul ze doen zich voor alsof ze een duurder vervoermiddel hebben. zoals die foto van king dat is gewoon een bromfiets maar wil een motor zijn. en dat vind ik zo zielig. en die "scootertjes" zijn ook al nep die willen de echte schooters nadoen. een echte bromfiets zijn die van vroeger bijvoorbeeld. en de thomos.
wat ik wel leuk vind zijn die brommobiel daar moeten ze cabrio's van maken. maar het klopt niet. ze zijn te breed voor op het fietspad en mogen niet op de weg. wat willen ze nou. maar ik wou dat die er ook niet waren
||
Citaat:
de rest vind ik onnodige aantasting van onze lieve ozonlaag
||
Citaat:
||
Citaat:
Jij bent lelijke domme teringlijer. En je hebt zeker niet het geluid gehoord uit mijn rs ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Mooie motor, volgens mij was het een scootertje. Sprintje houden? Suzuki gsxr Vs Aprilia Rs?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ah, dus rijden doe je niet op een fiets.. Dus de zin "ik rijd op m'n fiets is compleet fout" want het moet zijn "ik trap op m'n fiets" ![]() Jij ziet de fiets minderwaardig aan de scooter. Ik zie de scooter minderwaardig aan de motor (en ja, die heb ik een). |
![]() |
||
Citaat:
Uhhh mijn teller gaat tot 125km per uur. Ik heb naast een vriend van mij gerijden, hij was op zijn motor. Hij klokte top 130 km per uur. Setup: 70cc poloni getuned (net laten doen) 21 mm carbarateur yasuni 70cc race uitlaat. Tandwielverhouding 15-43. Met optrekken hou ik een Golf GtI met gemak bij.
||
![]() |
Citaat:
mijn setup Motorhispania RX: Groter voortandwiel Turbokit dubbele chromen uitlaat (ninja style) Origineel voor 70 cc maar bewerkt Gaat 95-100 km per uur op het klokje, weet niet wat dat in het echt is maar ik vind et hard zat ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal de Macht Vogelvrij | 9 | 19-06-2003 18:10 |