Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() "Ontopic" ![]() ![]() ![]() Nu serieus: Ik zou dat smashen maar voor gezien houden, en gwn die gitaar verkopen. Er is hier al 2 keer geboden, dus je kan er nog geld voor vangen ook...
|
ow... zoals vandaag heb ik al een tijd neit meer gelachen
![]() "vingerhoedjes" *grinnek* ![]() maqar goed... ooit al is aan gedacht om van achter volop het hoofd van je drummer te rammen ? kijken hoe hij reageerd " ![]() ![]()
|
vraag mensen uit het publiek wie kan spelen, ruk ze het podium, geef de gitaar aan de beste, doe dan zoeits, is tenminste origineel en postiever, en niet zo ontzettend zonde van die gitaar.
Want als je serieus van plan was dat ding kapot te slaan, dan heb je echt een gaatje in je hoofd. En als je er echt niks mee weet, geef hem dan gewoon aan mij he ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ontopic: ik heb nooit het nut begrepen, laat staan het stoere ervan, om je gitaren kapot te slaan.. gwoon zonde toch?:\ en wat mortischa zegt idd, btje respect..hoezo loos. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wekten wij ooit de illusie dat wij wouden weten hoe en uit welke ransapen je band bestaat? Alsjeblieft stop met posten, of je bent voor rest van dit forum leven niet van mij af. En ik ga het je moeilijker maken dan je moeder in je jeugd heeft gedaan(en dat was zwaar, mag ik geloven) sjezus christus Ik geloof dat jij de definitie van stupiditeit bent. De absolute definitie 'define stupidity' 'well eeeh ostenberg' 'That's correct'. Jezus Fucking Christus. Nu ga ik nog schelden ook.. ![]()
|
anyway.... je bent een lompe boer met teveel geld als je je gitaar kapot slaat.. denk je echt dat het je veel respect op zal leveren? ik denk dat het merendeel je vierkant uit zal lachen, dus als je het doet, doe het in ieder geval NIET waar andere mensen bij zijn
![]()
|
Als je het doet doe het dan iig op de gitaar waar je het hele optreden mee heb gespeeld anders komt het helemaal lame over maar je bent echt hersenloos al doe je het, maak een ander blij met dat ding, je krijgt zo echt geen respect maar rotte tomaten naar je hoofd...
vieze cultuurbarbaar ![]()
|
Waarom moet die gitaar kapot? Denk je dat dat stoer is??
Het is 1 grote nep-show die je dan opvoert, met gefakete agressiviteit. Wees jezelf, man, en probeer origineel te zijn. Vooralsnog ben je niet goed bij je hoofd.
||
Citaat:
![]() (al zou ik als ik hem was geen datum en locatie van zn optreden geven ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik heb in ieder geval het hele optreden gevouwen gelegen ![]() Het waren in ieder geval allemaal over het paard getilde core-balletjes, ik kan me wel voor stellen dat die met zo'n idioot idee komen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
skijken... uncertainty heb ik nooit van gehoord. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
OHHH....ff kijken dat waren dus: Nurk Ask For Bob Shar-Q (bandje van erwin dacht ik) Galbak (die de gitaar van Erwin waarschijnlijk hadden gejat) Trail Of Sybols Take your pick... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Muhaha ik dacht trouwens dat die gasten van galbak zo punk waren dat ze metal werden
![]() Ik had ook nogal gelachen...dat was die met 2 zangers en 1 zangeres...nou ja...3 apen die een beetje stonden te rochelen en alleen maar liepen te kankeren terwijl ze niets van kwaliteit konden voortbrengen... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
De Haarlemse punk-scene is kleiner dan je denkt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar het was trail of sybols die ik bedoelde. Wat een kut band was dat zeg, jesus...
||
Citaat:
![]() En ik zou hem gewoon aan de muur hangen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Gratis boxers van de Saaiman #742 Martiño | 500 | 09-11-2009 19:53 | |
Muziek |
Concert Muse Gaea | 60 | 03-06-2004 21:54 | |
Muziek |
Di-rect Nieuwe single - SHE ostenberg | 10 | 19-06-2003 18:56 | |
Muziek |
Blokfluit Upke | 28 | 03-05-2003 17:49 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |