Advertentie | |
|
![]() |
|
* koppijn
* pijn in mn kaak * verstandskiezen * is dit nou verliefd zijn? * spannend * een na laatste schooldag * goed gesprek * I love msn * in love * ik zweef * leren * bijna toetsweek * goed op schema * planning
|
What would you do if you son was at home,
crying all alone on the bedroom floor cuz he's hungry and the only way to feed him is to sleep with a man for a little bit a money and his daddy's gone somewhere smokin' rock now in and out of lock down I ain't got a job now so for you this is just a good time but for me this is what I call life Wisselend. Vliegt van hoog naar laag, van droom naar nachtmerrie. Angst. Opluchting. Hoop dat het helpt. Nieuw begin. Frisse moed.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
moe
school morgen herkansingen nog leren dom had k eerder moeten doen.. kpn storing k gratis bellen ![]() iedereen ff gebeld ![]() echt relax ![]() gezeik straks V. thuis hoofdpijn haat school haat mezelf straks vakantie ff zelf uitzoeken dan 30 juni jeugdzorg wil nie wrm verteld iedereen me nu slechte dingen over dat jeugdzorg??? oh, help!! weer GEZEIK ![]() word echt gek voel me kut, en alleen gesprek vadaag zij positief k zag alles zo negatief waarom kan k dingen niet meer positief zien word echt gek k wil niet meer.. ![]() echt niet Laatst gewijzigd op 18-06-2003 om 15:03. |
![]() |
|
* eindelijk geen kramp meer in mn kaak
* super lief meeltje * ben weer een beetje vrolijk * waarom denk ik dat ik nooit verliefd kon worden? * is dit nu echt verliefd zijn, dat gevoel? * mooi weer * ijsje gegeten * zo'n zin in een koekje maar ik doe het niet! * waarom reageert er niemand weer in mn topic???
|
Alleen
honger wil wat lekkers geen zin in chocopinda's John boos onterecht had k waarschijnlijk toch nodig k ben ook een domme doos nog net niet blond ![]() tis wel goed maak me te veel zorgen vakantie, te veel denktijd k weet ook weinig zal eens kijken of ik Freud aankan zal wel niet ken niet zo veel woorden Sander ook boos? hij zegt ook niets maar ja... ik zeg ook behoorlijk stomme dingen onzeker waarom nou weer? k was opeens zo zeker t kon ook niet goed gaan zelfspot blaat...
|
Jarig
Kaartjes Smsjes Lief 16 Jeej Voelt nog niet zo Taart Broodjes Muziek Douglasbon Druk? Leuk juist! Boeken inleveren Abdu Manon Iris Marloes, Marielle, Marieke, Michel Ronald?? Haha, ik vind t best Hoe meer ziel. hoe meer vreugd! Tjiddo papa oma Henk Gerry Yvonne ![]() ![]() ![]() ![]() topdaggie dit ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
GEFELICITEERD!!!!!!!! *geeft drie zoenen* ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@WooF: you goooooo girl
![]() ![]() ![]() mn eigen: bah moe misseluk keelpijn ziekjes gedver stom gedoe bleeegh grmbl bah bennut zat hoofdpijn kutnacht stomme ouders school boeken inleveren ik niet geen schade goed over bah bah bah bah bah bah *bennut zat* |
![]() |
|
Weer richting onderen
Hoop dat ik al onderaan ben Zal wel niet Kan nog altijd erger Feel really ![]() Gister kon ik me ook weer niet inhouden Ruzie met mama Gejank om alles en niks Wat ben ik toch een zeur Dat moet hij ook vinden, kan niet anders Ik haat mezelf Om alles wat ik doe Ik ben een stom kind Ik kan toch niks goed doen Waarom doe ik dan nog iets? |
![]() |
|
Verwijderd
|
doodmoe
eeeecht doodmoe gewerkt morgen weer das tenminste iets hoefk niej thuis te zitten avondvierdaagse suckt hoofdpijnerig moe *knuffel willen* vroeg naar bed? stad heeft vandaag nog geen ijsje ge-at *grote meid lot* =S bah *sloopt alles* haat vanalles *denkt aan gisteren* mist mensen bah *stopt met steekwoorden * |
![]() |
|
|