Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben te lui om me veters te strikken, daarom heb ik van die billige klitteband schoenen.
![]() Is wel een goed idee voor jullie, dan bespaar je namelijk geld op je schoenen èn op veters vervangen ![]()
|
In deze schoentjes de originele lichtblauw-grijze veters
In mijn vorige schoentjes, ook de originele witte veters (nu beetje vuil en zo ...) In mijn nog vorigere schoentjes, niet de originele veters, maar wel lichtblauwe veters, iets breder dan de normale versie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, nu heb ik maar een paar schoenen die ik regelmatig draag, en dat zijn m'n kisten. Met simpele zwarte veters. Rrr. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
In m'n blauwe vans zitten roze veters, in m'n paarse oldskool vans zitten paarse glitter veters, in m'n kisten zitten felgroene veters en in m'n witte-met-blauwe-vlammen schoenen zitten zwart-wit geblokte veters.
|
hele mooie zwart met wit geruit,...niet van die kleintjes hoor,..maar lekkere breede...khad eerst knal groen en geel maar ineens heeft iedereen die..toen dagt ik tijd voor nieuwe nadat ik ik eerst een tijd zonder veters heb gelope
|
uhm.... in 2 paar schoenen zit een rits, en in de andere 2 zitten witte en beige veters. Hoort bij de schoen zelf, heb nie speciaal gekocht ofzo.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Glow in the Dark veters (footlocker) daanpiek | 4 | 06-01-2011 21:41 | |
Lifestyle |
Veters of geen veters? Pan Am | 40 | 24-07-2004 20:21 | |
Lifestyle |
skate-veters!!!!!!!!!!!!!!!!1 Lisa-en-Chris | 9 | 02-08-2003 19:15 | |
Lifestyle |
felgekleurde veters Verwijderd | 38 | 06-09-2002 14:47 | |
Lifestyle |
kisten+witte veters basje! | 65 | 28-08-2002 01:49 | |
Lifestyle |
wat is er speciaal aan kisten met witte veters ? iebke* | 2 | 27-08-2002 13:47 |