Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2003, 11:07
droppie
droppie is offline
voor iedereen loopt er wel ergens een ware rond op de wereld....en dat jij die nog niet gevonden hebt: boeiuh!!!!!!
Je wacht gewoon.....en je moet er niet naar zoeken, want dan vind je haar niet.....waarschijnlijk kom je der op een moment tegen waarop je het gewoon totaal niet verwachtte...als je op de bus staat te wachte ofzo....weet ik ut......maar het komt echt nog wel! En ook al ben je al in de 20....wat maakt het uit?! Al ben je 30....er zijn volgens mij echt haast geen mensen op de wereld die graag vroeg of laat een vriendin willen, maar die nooit zullen krijgen. (tenzij je onwijs lelijk bent natuurlijk, maar met zo'n lief en aardig innerlijk wat jij volgens mij hebt, kijken meiden gewoon door je uiterlijk heen) dus wacht gewoon rustig af....het komt echt nog wel.....
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 11:07
Verwijderd
Kijk ik hoef ook niet hopeloos in love te zijn. Ik moet gewoon een meid aardig vinden. Ik weet dat je onderweg echt van haar gaat houden (ik heb met heel veel mensen gepraat )

En sorry als ik het verkeerd zag maar het klonk alsof je op stijldansen ging enkel voor de meiden. Als je het in eerste instantie alleen voor jezelf deed en dat het grote aantal meiden enkel een leuke bijkomst heb ik daar best respect voor

Maar wat ik dus gewoon niet wil is iets met iemand hebben om maar gewoon even wat dingen uit te proberen. Als ik een meid zie die me leuk lijkt zal ik ook vast wel wat proberen hoor, hehehehe, zo lui ben ik nou ook weer niet
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 11:10
Knoop
Knoop is offline
ok, dit gaat er al meer op lijken!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 11:31
Verwijderd
K begin er al steeds meer in te geloven

Tja paar foto's.... misschien ligt het hieraan?

Hmmzz.. soms doet de een het wel en de andere niet, moet je gewoon even rechter muisknop erop, dan eigenschappen, link even kopieren en bij internetbalkje invullen.

Tenminste als jullie dat willen, o dat ^^^^^^ wisten jullie natuurlijk al

Laatst gewijzigd op 17-06-2003 om 11:35.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 11:34
Verwijderd
ik denk niet dat meisjes een jongen zullen afwijzen omdat-ie niet in staat is foto's op een forum te zetten
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 11:35
Verwijderd
nu doen ze het wel.... he baaaaah, doe niet zo vervelend
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 13:25
Knoop
Knoop is offline
nou..kzie niks, en als ik het URL in mn locatiebalk plak, dan kom k gwoon bij deze pagina uit!

prutser
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 13:30
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Je kunt ook gewoon met een meisje kussen als je er niet verliefd op bent hoor.
Veel meisjes laten dat ook gewoon toe, bijv. tijdens het stappen, de sfeer is dan gewoon bepaald dat dit soort dingen kunnen gebeuren, als je het allebij wilt, why bother. Maar je moet maar net even de tactiek kennen.

Misschien moet je wat meer lef hebben. Lef zou het magische woord kunnen zijn.
Oud 17-06-2003, 13:34
Knoop
Knoop is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef op 17-06-2003 @ 14:30:
Je kunt ook gewoon met een meisje kussen als je er niet verliefd op bent hoor.
Veel meisjes laten dat ook gewoon toe, bijv. tijdens het stappen, de sfeer is dan gewoon bepaald dat dit soort dingen kunnen gebeuren, als je het allebij wilt, why bother. Maar je moet maar net even de tactiek kennen.

Misschien moet je wat meer lef hebben. Lef zou het magische woord kunnen zijn.
mee eens, dr zijn gewoon dames, en die zijn zeker niet moeilijk te vinden, die zoenen gwoon bij een avondje uit vinden horen, alleen ff juist aanpakken!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 13:37
Cryptic Winterstorm
Meestal zijn dat alleen van die sletjes die dan willen kussen ,ik weet niet of dat een probleem is?

Maar om hun te bemachtiggen moet je wel een beetje stoer zijn als je begrijpt wat ik bedoel, anders vergeet het maar, je hebt ze niet zomaar hoor!

Misschien zou je er anders gewoon een grap van kunnen maken met je vrienden, die gaan dan naar zo'n meidje toen en dan word je gekoppeld, een soort weddenschap, als dat meisje met jouw wil kussen krijgt ze 10 euro bijvoorbeeld.

Heb je toch gekust, dus wat boeit het.
Ik heb zelfs een jongen op zijn bek gepakt voor een x bedrag, dus boeiend allemaal. Gewoon lekker uit je dak gaan.

Meisjes willen graag iemand met zelfvertrouwen, daarom zie je ook zo vaak die patsers met de lekkerste wijven kussen als je begrijpt wat ik bedoel.

Er zijn ook wel meisjes die wat onzekere jongens erg leuk vinden, helaas zijn er die niet zó veel.

Maar je moet echt niet op zoek gaan hoor. Probeer het eerst maar eens met een soort grap, drink een paar biertjes en alles komt goed.

Laatst gewijzigd op 17-06-2003 om 13:39.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 13:39
Knoop
Knoop is offline
ja t zijn wel een beetje de sletjes, maar boeie, je hoeft er niet mee te trouwen, en met lief doen tegen zulke types kom je er niet..dus een beetje stoer doen, en vooral geinig zijn, en niet in je eentje aan komen druipen, kom met wat vrienden, ga bij zo'n groep sletjes staan, en je hebt allemaal een avondje plezier
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 13:41
Verwijderd
Ja maar dan heb ik van die kutprincipes : \ kijk ik wil dus niet met een sletje zoenen zeg maar.....

Kijk ik hoef echt geen ms perfect
gewoon een aardige meid die niet superlelijk is, dat is alles.
En als een meid alleen met je wil zoenen om hoe je eruitziet.
Ach misschien zal het er ook wel van komen in een dronken ben. Een paar maten uit mn eigen stad wouden dat ik even meeging, misschien zijn er wel wat leuke meiden in assen
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 13:43
Cryptic Winterstorm
Ik heb ook zulke principes, ik heb een hekel aan al die domme breezerdrinkende blonde snollen.

Maar als je wilt zoenen is dat wel je kans.
Een onzeker maar lief meisje zoenen zal je niet zomaar lukken, daarvoor moet je eerst een relatie opbouwen.

Dus 2 keuzes, of een leuk meisje leren kennen... Dat duurt érg lang, je moet eerst wat praten, dan ga je samen wat leuke dingen doen, dan vraag je verkering, dan krijg je een relatie, en dan ga je misschien eens kussen.

Met zo'n sletje mag je er gelijk op als je begrijpt wat ik bedoel.
Maar als lieve jongen zal je dat niet lukken ben ik bang.

Wacht maar gewoon je tijd af en er komt vanzelf wel iemand (hoop ik).

Een relatie opbouwen duurt nu eenmaal lang. Als simpele jongen zijnde kan het alleen op die manier.

Laatst gewijzigd op 17-06-2003 om 13:45.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 13:45
Knoop
Knoop is offline
idd, van die lieve brave meiden, die willen eerst een relatie en geborgenheid en heel de tyfuszooi, op zn tijd ook best leuk...maar als je gwoon zin hebt is zown sletje best handig
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 13:47
Cryptic Winterstorm
Zelf ga ik trouwens voor de lange weg.
Oud 17-06-2003, 13:51
Knoop
Knoop is offline
net een weg van 2 jaar achter de rug, dus kga maar ff voor de korte zijstraatjes
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 13:53
Verwijderd
Ik heb alle tijd over voor n lieve meid
Maar je bent dus normaal wanneer je sletjes niet bekt? : /
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 13:55
Cryptic Winterstorm
Ja hoor, ik ga ook niet op stap om even een sletje te nemen. Gewoon je tijd nemen, doe ik ook.
Oud 17-06-2003, 13:56
Knoop
Knoop is offline
ik niet, maar dat maakt niet van ons abnormaal, je hebt zoiets dat heet persoonlijkheid, en das bij ieder anders
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 14:13
Verwijderd
Yup en soms is dat lastig
Ach het komt allemaal wel goed
Tx gozers
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 14:13
Verwijderd
en dames natuurlijk
Met citaat reageren
Reageren