![]() |
|
Meestal zijn dat alleen van die sletjes die dan willen kussen ,ik weet niet of dat een probleem is?
Maar om hun te bemachtiggen moet je wel een beetje stoer zijn als je begrijpt wat ik bedoel, anders vergeet het maar, je hebt ze niet zomaar hoor! Misschien zou je er anders gewoon een grap van kunnen maken met je vrienden, die gaan dan naar zo'n meidje toen en dan word je gekoppeld, een soort weddenschap, als dat meisje met jouw wil kussen krijgt ze 10 euro bijvoorbeeld. Heb je toch gekust, dus wat boeit het. Ik heb zelfs een jongen op zijn bek gepakt voor een x bedrag, dus boeiend allemaal. Gewoon lekker uit je dak gaan. ![]() Meisjes willen graag iemand met zelfvertrouwen, daarom zie je ook zo vaak die patsers met de lekkerste wijven kussen als je begrijpt wat ik bedoel. Er zijn ook wel meisjes die wat onzekere jongens erg leuk vinden, helaas zijn er die niet zó veel. Maar je moet echt niet op zoek gaan hoor. Probeer het eerst maar eens met een soort grap, drink een paar biertjes en alles komt goed. ![]()
Laatst gewijzigd op 17-06-2003 om 13:39. |
![]() |
|
![]() |
ja t zijn wel een beetje de sletjes, maar boeie, je hoeft er niet mee te trouwen, en met lief doen tegen zulke types kom je er niet..dus een beetje stoer doen, en vooral geinig zijn, en niet in je eentje aan komen druipen, kom met wat vrienden, ga bij zo'n groep sletjes staan, en je hebt allemaal een avondje plezier
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja maar dan heb ik van die kutprincipes : \ kijk ik wil dus niet met een sletje zoenen zeg maar.....
Kijk ik hoef echt geen ms perfect gewoon een aardige meid die niet superlelijk is, dat is alles. En als een meid alleen met je wil zoenen om hoe je eruitziet. Ach misschien zal het er ook wel van komen in een dronken ben. Een paar maten uit mn eigen stad wouden dat ik even meeging, misschien zijn er wel wat leuke meiden in assen ![]() |
![]() |
|
Ik heb ook zulke principes, ik heb een hekel aan al die domme breezerdrinkende blonde snollen.
Maar als je wilt zoenen is dat wel je kans. Een onzeker maar lief meisje zoenen zal je niet zomaar lukken, daarvoor moet je eerst een relatie opbouwen. Dus 2 keuzes, of een leuk meisje leren kennen... Dat duurt érg lang, je moet eerst wat praten, dan ga je samen wat leuke dingen doen, dan vraag je verkering, dan krijg je een relatie, en dan ga je misschien eens kussen. Met zo'n sletje mag je er gelijk op als je begrijpt wat ik bedoel. Maar als lieve jongen zal je dat niet lukken ben ik bang. Wacht maar gewoon je tijd af en er komt vanzelf wel iemand (hoop ik). Een relatie opbouwen duurt nu eenmaal lang. Als simpele jongen zijnde kan het alleen op die manier.
Laatst gewijzigd op 17-06-2003 om 13:45. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Groot probleem met studie, wat nu? omgee | 1 | 17-07-2013 18:12 | |
Psychologie |
een groot probleem Dafuq | 8 | 10-05-2013 16:04 | |
Liefde & Relatie |