Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn eetpatroon is alweer veranderd:
sochtends+smiddags (ik sta nu zo laat op dat ik dat tegelijk eet): ongeveer 5 boterhammen zonder boter met beleg, 1-2 bekers melk tussendoor: verschilt heel erg, vandaag nog niks bijvoorbeeld maar gister 2 plakjes cake en een paar granenkoekjes. savonds: gewoon avondeten (waar altijd op iets vleesvervangends en groente ed gelet wordt) en als toetje meestal een beetje vla met een berg aalbesjes en andere vruchtjes (onze aalbessen zijn rijp ![]() savonds soms nog wel es een paar toastjes ofzoiets en soms ook niks drinken: cola-light, water, 7-up of thee. vaak zoiets maar ik drink wel vaak te weinig, moet ik toch maar weer es op gaan letten. |
![]() |
|
een twix, een bounty, 2 mars en een grote zak m&m's
een zak chipito pinda, een zak gewone chipito en een zak dorito's nacho cheese 2 hamburgers metketchup en 2 barbecueworstjes en een blik knakworsten 3 bananen en 2 appels en een paar stukken meloen 8 plakken brood met pindakaas en 4 met duo penotti + 3 pakjes toastjes waarvan 10 toastjes belegen met brie 3 kommen melk met cornflakes en 2 kommen gewona vla met bruine vla een pak speculaasjes, heel wat bisquite's en een pak rijstwafels.. ik ben nu tosti's aan t maken.. en strax voor t avondeten moet ik nog even zien wat ik ga maken |
![]() |
||
Citaat:
![]() sorry ![]() nu in de vakantie gemiddeld, ik heb echt een reuzehonger: 5 boterhammen 2 bakken fruit 2 borden avondeten 1 zak chips of een vergelijkbare hoeveelheid koekjes, nootjes, of andere ongezonde troep
|
ontbijt: als ik om 9 uur opsta ontbijt ik nie meer maar meestal wel. En dan 2 sneden brood of een bakje cornflakes.
lunch: best vaak kipragout met een snee brood, een tosti of 2 sausijzenbroodjes ofzo vaak een banaan of wat appelmoes tussendoor. Avondeten
|
ontbijt(dan heb ik het over gebakken eitje enz dus best wel zwaar op de maag)...daarna hele dag door drinken en eten(redbull en chips en koekjes),en daarna avondeten..meestal broodje doner schotel...
![]() fuck ik eet echt veel ![]()
|
ONTBIJT: 2 volkoren beschuitjes met pindakaas en jam + een appel
LUNCH: 2 geroosterde boterhammetjes met tomaat en sla + een appel TUSSENDOOR: 2 snack a jacks AVONDETEN: Sla met maiskolf en iglo koolvis met tomatensaus ofzo, als toetje optimel yoghurt met stukjes appel, kaneel en rozijntjes. |
![]() |
|
![]() |
ontbijt: 1 of 2 broodjes/boterhammen + melk of sinaasappelsap
lunch: zie ontbijt tussendoor: frisdrank + koekje avondeten: groente/vlees/aardappelen of of friet/vlees of rijst/kip of iets anders.. gewoon 'normaal' eten zeg maar savonds: frisdrank + koekje en soms later op de avond nog chips of ijs ofzo.. |
![]() |
|
Ik ben nu op dieet.. maar het lukt niet! Het lijkt wel hoe minder je eet, hoe meer je er aan gaat denken.. om vervolgens in een keer op het einde van de dag vet veel naar binnnen te gaan stouwen
![]() ontbijt: 1 glas magere melk, cracker met kaas lunch: 1 grote appel en een kiwi avondeten: ovenaardappelen, omelet, bloemkool tussendoor: 9 glazen water.. toch nog best op schema.. *zucht* |
![]() |
||
Citaat:
pas op voor anorexia!*
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ontbijt; 3 broodjes met meestal een beker melk
tussen de middag; ook 3 s'avonds; 1 aardappel met wat groente en soms een stukkie vlees... Tussendoor probeer ik steeds minder te eten, s'avonds thee met soms een koekje als ik verder geen tussendoortjes heb gehad...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding-en-gezondheid topic deel 12 Verwijderd | 500 | 20-06-2006 21:35 | |
Eten & Drinken |
Wat eet jij op een dag? En waarom? Verwijderd | 21 | 17-03-2005 10:42 | |
Eten & Drinken |
hoeveel en wat drink jij op een dag Verwijderd | 40 | 17-01-2005 17:34 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #15!!!! Verwijderd | 303 | 25-08-2003 14:37 | |
Eten & Drinken |
wat eet jij op een dag?. load_harmony | 1 | 11-03-2003 17:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat eet jij op een dag??? *Fallen_Tear* | 105 | 11-12-2001 13:11 |