Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() De meeste mensen hier eten echt weinig Kijk uit he...*ervaring*
||
Verwijderd
|
Citaat:
@me blackrose: 'k weet niet waar het door komt dat je zo weinig eet en of je al hulp hebt ed...maar anders zou ik toch eens hulp gaan zoeken als ik jou was...je eet echt veel te weinig. |
![]() |
|
![]() |
Proteineshake
3 boterhammen met halvajam 2 boterhammen met tonijn of 4 a 5 eieren 3 boterhammen met 60gr kipfilet banaan halve bak magere kwark (soms met fruit & fibre erdoorheen) avondeten halve bak magere kwark ontbijtkoek proteineshake Zoiets... wissel de proteinerijke producten wel af. Zou eigenlijk meer koolhydraten moeten eten. Laatst gewijzigd op 17-06-2003 om 16:11. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja ik heb hulp ja, voor andere dingen dat wel, maargoed, ik heb nu eindelijk weer wat minder hulp en daar ben ik blij om en dat ga ik nu niet ff verpesten, bovendien, tis pas 2 weken zoals het nu is en ik ben echt nog niet rampzalig veel afgevallen, nog veel te weinig eigenlijk. nja, dit was wel erg offtopic geloof ik, sorry sorry sorry. |
![]() |
|
ontbijt: 1 boterham
tussendoor: 1 boterham + 1 liga of mueslireep lunch: 2 boterhammen tussendoor: 1 of 2 boterhammen en soms een mueslireep of een koekje avondeten: normale portie laat 's avonds: soms nog een koekje of wat chips dus 5 of 6 boterhammen, twee of drie tussendoortjes en normaal avondeten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Pech, dat het offtopic is. (Dit is als lid niet als fb. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
's morgens; koppie thee met halve of hele boterham (zelf gemaakt brood, dus zeg maar 1 à 2 bakkersboterhammetjes)
Tussendoor; melk met koek (mueslireep, sultana's, ontbijtkoek, heel soms een beschuitje) lunch; 2 boterhammen met vleeswaren, soms nog wat te drinken halen op school tussendoor; soms een broodje (ham/)kaassoufflé op school en wat te drinken.. Soms nog een biertje halen in de bar als het laat wordt ![]() Avondeten; vaak simpel, spaghetti of iets halen (moeder is ziek, ik kan niet koken en mijn pa heeft er geen tijd voor). Anders gewoon aardappels, groenten en vlees.. Daarna nog ijs of yoghurt als ik trek heb en een beker melk.. Niet echt gezond enzo, het kan al-tijd beter ![]()
|
![]() |
's ochtends: 1 geroosterd broodje, bakje yogurt met banaan.
'smiddags: appel, 4 boterhammen, en koekje ofzo 'avonds: avondeten, en daarna nog een stuk fruit en wat ships, of een koekje
|
![]() |
vanochtend 2 boterhammen met hagelslag, een bakje magere yoghurt en een glas multivitaminenshit
rond 11 u een appel en een banaan rond 13.30 u drie volkorenboterhammen met magere kaas en een glas vitaminenshit rond 16 u een stukje ontbijtkoek verder over de hele dag 2 liter water en zometeen spaghetti met als toetje vla (oooh, calorieën...hoe schrijf je dat? ) savonds niets, na 19.30 eet ik niets meer
||
Citaat:
maar toen kwam ik er net op tijd (toen ik nog kon stoppen) achter dat ik zonder anorexia toch wel gelukkiger was.. ik kies voor HET LEVEN zou ik ook doen als ik jou was maar goed, offtopic, sorry ik eet meestal: 4/5 boterhammen sultana's 2 stukken fruit normaal avondeten + vla
|
Vandaag :
- bijna 2 liter water - flesje tonic met citroen - sandwich met soort vleesbeleg (ontbijt) - broodje met vleessla (middageten) - 2 kiwi's en een pruim - twixje - pasta met tomatensaus en kruiden - koffie met melk - yogurt met stukje perzik
|
Meestal:
Ontbijt: 2 boterhammen Lunch: 2 boterhammen Avondeten: twee borden Tussendoor: 1 pakje sultana - 1 appel - ofwel iets op school (broodje, snoep, koeken, chips...) of wat thuis (fruit, rozijnen, brood, soep, koekjes, gebakken ei, bapoa...) Of soms allebei ![]() 's Avonds eet ik bijna nooit iets meer, soms wat rozijntjes.
|
Verwijderd
|
8:30 Groot bord cruesli + magere yoghurt
11:00 4 boterhammen met kipfile 13:00 4 boterhammen met kipfile 14:00 Banaan 15:00 1/2 kilo kwark ![]() 17:00 Veel groente en vlees, weinig aardappels 18:00 Milkshake ---- Trainen ---- 20:30 Bord muesli met melk 23:00 2 Boterhammen met kaas En om alles af te voeren tussen de 2 en 3 liter water. Mja ik ben al een tijdje op streng dieet ![]() Laatst gewijzigd op 24-06-2003 om 08:38. |
![]() |
|
Wow vanillevla
![]() Ik eet: 's Ochtends: 2 beschuitjes met vlokken 's Middags: hooguit 2 boterhammen met verschillend beleg 's Avonds: 2 aardappelen, schep groente, stuk vlees, meestal yoghurt of vla erna En dan nog wat tussendoortjes zoals snoepje, koekje, wat chips... En qua drinken: 's Ochtends 1 glas thee met melk Uur of 10: glas sinaasappelsap 's Middags: 1 glas melk Uur of 3: 1 glas cola Uur of 4: nog wat frisdrank 's Avonds om een uur of 8: glas cola
|
7.30: cornflakes
11.00: 2 sneetjes brood 13.00: krentenbol of eierkoek, andere koek en banaan ofzo als ik terugkom uit school: ijsje of appel ofzoiets rond 17.00 (avondeten): is erg verschillend. Daarna eet ik vaak niks meer en anders is het een zakje chips of koek. Verder drink ik water en soms appelsap of sinas
||
![]() |
Citaat:
Overigens zou ik veel meer proteine aan mijn voedingsschema toevoegen als ik jou was ![]() |
![]() |
|
heb vandaag beetje vaag gegeten, geen zin in brood
![]() 's ochtends 4 beschuiten, 2 met hagelslag en 2 met aardbeien en 2 koppen 2 en 1 glas sinaasappelsap 's middags 4 rijstwafels, 2 met hagelslag en 2 met kaas en 1 beschuit met hagelslag tussendoor 1 bakje magere yoghurt met cornflakes en 2 meelkoekjes, 1 kop bouillon met 3 soepstengels ![]() 's avonds 4 opscheplepels macaroni met saus + stukje kipfilet en als toetje yoghurt met een beetje cornflakes tussendoor een appeltje en tussendoor drinken: cola-light en water |
![]() |
|
Verwijderd
|
waaaaaaaaaaaah wat eten sommigen weinig
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() vandaag ontbijt cornflakes met melk en een flinke schep suiker (ik ontbeet vroeger nooit en heb me nu aangeleerd dat ik beter wel kan ontbijten dan maar met veel suiker dan niet) overdag 4 plakken cake (dacht dat ik een halfuur pauze had tussen de middag maar het was 2 x een kwartier dus toen maar cake ipv brood) avond 2 bolletjes met beleg 2 hamkaascroissants en bij thuiskomst halve reep chocola en halve zak hamka's veel te weinig vind ik persoonlijk |
![]() |
||
Citaat:
![]() hoe hypocriet, ik vandaag ook weer bijna niks.. ![]() *huil*
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding-en-gezondheid topic deel 12 Verwijderd | 500 | 20-06-2006 21:35 | |
Eten & Drinken |
Wat eet jij op een dag? En waarom? Verwijderd | 21 | 17-03-2005 10:42 | |
Eten & Drinken |
hoeveel en wat drink jij op een dag Verwijderd | 40 | 17-01-2005 17:34 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #15!!!! Verwijderd | 303 | 25-08-2003 14:37 | |
Eten & Drinken |
wat eet jij op een dag?. load_harmony | 1 | 11-03-2003 17:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat eet jij op een dag??? *Fallen_Tear* | 105 | 11-12-2001 13:11 |