Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2003, 15:23
June bug
June bug is offline
Het kost mij iets te veel energie en moeite om me aan alles te gaan ergeren wat me niet zint aan mensen. Soms heb ik een bui dat ik me er echt even wel druk om maak, maar dat duurt 5 minuten en dan ben ik t beu. (betergezegd, even afreageren)
Oud 18-06-2003, 15:54
DisNaks
DisNaks is offline
alles wat te is...
Oud 18-06-2003, 16:20
.Pure
.Pure is offline
Dat mensen andere stijlen enorm afkraken! Vreselijk irritant!!

Zelf draag ik wel zo'n btje "mode-kleren" merken als only, vero moda, gstar ofzo en ik vind het irritant als mensen dan gaan roepen dat je dan een meloper bent enzo blablabla..

Maar qua kleding.. ehm.. wat ik lelijk vind? toch wel mensen die altijd in het zwart lopen, zwart haar, zwart make-up, zwart, zwart, zwart en dan ook nog eens dikke kleren terwijl het hartstikke mooi weer is

maarja.. iedereen draagt wat hij/zij mooi vind!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 16:46
DJ Siësta
DJ Siësta is offline
ik heb een scheithekel aan al die kansloze gothics met hun kut teringherrie

gadverdamme, kansloos gewoon
Oud 18-06-2003, 18:12
Verwijderd
Citaat:
DJ Siësta schreef op 18-06-2003 @ 17:46:

wat een onderbouwing
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 18:23
peaceflower
peaceflower is offline
Mensen die krampachtig proberen anders te zijn dan anderen en zogenaamd een unieke, eigen stijl hebben
Oud 18-06-2003, 19:13
Casull
Casull is offline
Mensen die een style zo erg hebben, dat je alleen nog maar de style ziet, dat ze de style zijn geworden en ieder beetje individualiteit op hebben gegeven voor de style
Oud 18-06-2003, 19:36
sterrenhemel
sterrenhemel is offline
als het te hard geprobeerd eruit ziet
Oud 18-06-2003, 20:00
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
McLaren schreef op 18-06-2003 @ 19:12:
wat een onderbouwing
idd, erg intellectueel
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 21:49
Skippy37
Skippy37 is offline
ik erger me aan niemand, iedereen moet maar erbij lopen hoe zij/ hij ook maar wilt, wat boeit het nou wat anderen aanhebben, daar heb jij toch niks mee te maken.
en verder erger ik me aan mensen die zich aan gothics ergeren, laat die mensen toch met rust
Oud 18-06-2003, 22:04
Rens
Rens is offline
Ik erger me aan mensen die iedereen die wel een eigen stijl hebben afkraken omdat ze anders zijn (zoals al die mensen met kraagjes op mijn schooltje). Van mij mag iemand best 5 kraagjes hebben, prima, als hij/zij dat leuk vindt, maakt mij niet uit. Maar om dan ook een air te hebben van 'wow, zie mij, ik heb er 5, ik ben beter!', daar heb ik echt een schijthekel aan! En verder, ik loop graag in zwart ja, maar ben ik nu een gothic? Nou, in mijn wereldbeeld niet, ik heb jurken, en? Ik heb ook knalgele truitjes, of een quilt, en nu? Ben ik dan een meeloper omdat ik vanalles heb, behalve modekleren? Nou, nee, ik geloof het niet. Ik trek aan waar ik zin in heb, zelfs als dat een vuilniszak zou zijn. Van mij moet iedereen het zelf weten, maar om alle zwart-liefhebbers meteen gothics te noemen, of iedereen met een kraagje kakker??? Tsja, volgens mij heb je dan toch oogkleppen op, er is meer dan kleding hoor!
Oud 19-06-2003, 09:57
punkyfun
punkyfun is offline
[QUOTE]Metal Gurl schreef op 18-06-2003 @ 13:29:
[B]waar ik mij aan erger is dat mensen "typjes" gaan SPELEN....
je ziet bijvoorbeeld (bij mij op school.. ) heeeel erg veel altootjes en punkertjes lopen enzo.. maar je ziet gewoon aan ze dat ze eigenlijk helemaal niet zo zijn, dat ze andere muziek leuk vinden enz. enz.
dus gewoon een lifestyle aannemen om er bij te horen ook al vinden ze het zelf niet egt wat....
*jig* ik walg van die gasjes... majaaah

aah dat ben ik egt met je eens....zo ken ik een meisje die noemt zichzelf alto maar ze is vreselijk fan van eminem...sorry hoor....dat noem ik nou verraad..
Oud 19-06-2003, 09:58
punkyfun
punkyfun is offline
ik erger me aan een cker persoon die vol trots gaat vertellen dat ze gezoent heeft met een jongen met 7 kraagjes
Oud 19-06-2003, 10:02
Verwijderd
Ik erger me ontzettend aan mensen die zich gaan ergeren aan de kleding van anderen. Je hoeft 't zelf toch niet aan te doen?

en, topicstarter: jij ergert je aan broeken die op de enkels hangen... m.a.w. mensen mogen van jou alleen 3/4 broeken en korte broeken dragen..?

Laatst gewijzigd op 19-06-2003 om 10:04.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 10:50
Paris
Paris is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 19-06-2003 @ 11:02:

en, topicstarter: jij ergert je aan broeken die op de enkels hangen... m.a.w. mensen mogen van jou alleen 3/4 broeken en korte broeken dragen..?
haha you go girl..........
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 11:03
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
punkyfun schreef op 19-06-2003 @ 10:57:
zo ken ik een meisje die noemt zichzelf alto maar ze is vreselijk fan van eminem...sorry hoor....dat noem ik nou verraad..
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 11:16
wazzup007
wazzup007 is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 18-06-2003 @ 19:23:
Mensen die krampachtig proberen anders te zijn dan anderen en zogenaamd een unieke, eigen stijl hebben
de woorden lagen al klaar
Oud 19-06-2003, 11:31
Roos
Roos is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 19-06-2003 @ 11:02:
Ik erger me ontzettend aan mensen die zich gaan ergeren aan de kleding van anderen. Je hoeft 't zelf toch niet aan te doen?

Get a life
Oud 19-06-2003, 12:23
Maddan
Maddan is offline
Citaat:
Aaaaaart.. schreef op 18-06-2003 @ 09:04:
mensen die zich nog steeds in schuine-streepjes-blouses durven te vertonen.
die ja

en aan die bandana dingen die (fop)negers om hun hoofd vouwen, en dan vooral als de punten van het snotlapje ook nog eens aan de voorzijde van het hoofd zitten, en naar links, rechts, boven of beneden wijzen.
Oud 19-06-2003, 12:39
Verwijderd
Citaat:
DJ Siësta schreef op 18-06-2003 @ 17:46:

Madd: dat is 2pack.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 14:00
Verwijderd
Wat een leuke topic
Ik erger me aan absoluut niemand,iedereen mag zich kleden hoe zij of hij wilt.'T is zijn/haar leven,heb jij niks mee te maken...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 15:33
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Ik ben gewoon absoluut tegen gothics, ze zijn eng en vervelend en ze zoeken gewoon altijd de aandacht op.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 15:38
cha0s
cha0s is offline
verwaandheid. (het meest te zien bij kakkeresque lui.)
Oud 19-06-2003, 15:47
nadientjuh
nadientjuh is offline
ik ergerde me vet vaak aan kleren.. maar ik ben afgekickd, dus nu erger ik me alleen nog maar aan TE korte broeken, en dan met name als je baggy pants draagt die te kort zijn....dat KAN gewoon niet...
ow en verder, van die dikke wijven die zich in TE kleine kleren proppen... zodat het vet er uit puilt aan alle kanten...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 15:48
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
luidruchtigheid. (het meest te zien bij alternatieve lui.)

ik zag jou laasts hangen bij blaak chaos, je deed je naam eer aan
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 16:01
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Aaaaaart.. schreef op 19-06-2003 @ 16:48:
ik zag jou laasts hangen bij blaak chaos, je deed je naam eer aan
wanneer? tijdje terug, toen 'r drum'n'bass in waterfront was? dan zou 't nog best eens kunnen kloppen (ook de luidruchtigheid)
Oud 19-06-2003, 16:11
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 19-06-2003 @ 17:01:
wanneer? tijdje terug, toen 'r drum'n'bass in waterfront was? dan zou 't nog best eens kunnen kloppen (ook de luidruchtigheid)
3 weken geleden ofzo.. je stond er met een groepje bier te drinken en herrie te schoppen..
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 16:15
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Aaaaaart.. schreef op 19-06-2003 @ 17:11:
3 weken geleden ofzo.. je stond er met een groepje bier te drinken en herrie te schoppen..
mja, de beschrijving klopt en 3 weken geleden ongeveer was ik daar wel 's avonds... was 't 's avonds?
Oud 19-06-2003, 16:18
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 19-06-2003 @ 17:15:
mja, de beschrijving klopt en 3 weken geleden ongeveer was ik daar wel 's avonds... was 't 's avonds?
ja rond een uur of 22 ofzo. ik ging even snel heen en weer naar de reefer.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 16:20
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Aaaaaart.. schreef op 19-06-2003 @ 17:18:
ja rond een uur of 22 ofzo. ik ging even snel heen en weer naar de reefer.
juh, dat was ik dan idd. we stonden o.a. op Tamaar en Ava Adore te wachten.
Oud 19-06-2003, 16:21
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 19-06-2003 @ 17:20:
juh, dat was ik dan idd.
gaaf hee.
maar ik ga maar eens douchen, het is al bijna avond.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 16:25
sinsere
sinsere is offline
Ik erger me enorm aan mensen die oordelen over dingen, waarvan ze eigenlijk niets afweten. Een onderbouwde mening daarentegen vind ik goed, verdiep je eerst in iets voor je erover oordeelt.
Oud 19-06-2003, 16:25
cha0s
cha0s is offline
hehe, ik dacht al; wat ruik ik? *flauw*

en weer ontopic: (dat moet ook gebeuren...)

asociaal gedrag richting ouderen. (je kan best provocerend enzo willen zijn, maar die lui hebben al genoeg meegemaakt... neem dan iemand die je terug kan pakken als 'ie het niet pikt.)
Oud 19-06-2003, 16:59
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
M|ST schreef op 19-06-2003 @ 17:25:
Ik erger me enorm aan mensen die oordelen over dingen, waarvan ze eigenlijk niets afweten. Een onderbouwde mening daarentegen vind ik goed, verdiep je eerst in iets voor je erover oordeelt.
idd Daar ben ik het helemaal mee eens. En dat ga ik niet onderbouwen

@cha0s: Je maakt het me meteen weer moeilijk he
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 17:03
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef op 18-06-2003 @ 02:03:
idd! net als van die gruwelijke gehaakte mutsjes.
*is toevallig verslaafd aan die gruwelijk gehaakte mutsjes*

te korte uitlopende broeken zijn storend ja... of 'Oldebroek Beware!'-truien maar volgens mij worden die alleen bij ons gedragen... en niemand die ze snapt...
Oud 19-06-2003, 17:12
Envy
Envy is offline
Citaat:
Kismo schreef op 18-06-2003 @ 12:14:
Ik erger me echt super aan mensen die het erg vinden dat mensen iets aan hebben wat andere mensen ook aan hebben. Kan ik er wat aan doen dat die kleding bij de H&M door half vrouwelijk Nederland wordt gekocht en dat ik het zelf ook leuk vind...Het is opzich wel jammer dat iemand anders dat mega kewle shirtje van jou ook aan heeft maar boeiend.,... ik kan me daar niet druk over maken hoor
Dus je ergert je er niet aan als mensen het erg vinden dat mensen iets dragen dat niet iedereen draagt (dwz er egt een probleem van maken en die mensen daarmee bv. gaan pesten?)
Oud 19-06-2003, 17:35
cha0s
cha0s is offline
Overdreven lagen make-up vind ik trouwens ook verschrikkelijk.

@WishfulDreaming: hij begon, en ik gebruikte kleine lettertjes.
Oud 19-06-2003, 17:48
dark_poetry
dark_poetry is offline
ik erger me t meest aan trancers van die hersenloze massa gays.
die dan naar de kroeg gaan op hun scootertje en dan vet veel biergaan zuipen om stoer te doen en naar trance luisteren.
maarjah dat is mijn mening en wie ben ik nou..
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 17:53
Verwijderd
Ik ben het met markie eens, ik kan het echt niet uitstaan als jongeren ouderen niet met respect behandelen.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 17:54
Verwijderd
Citaat:
dark_poetry schreef op 19-06-2003 @ 18:48:
ik erger me t meest aan trancers van die hersenloze massa gays.
die dan naar de kroeg gaan op hun scootertje en dan vet veel biergaan zuipen om stoer te doen en naar trance luisteren.
maarjah dat is mijn mening en wie ben ik nou..
Zeg het es.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 17:56
dark_poetry
dark_poetry is offline
nou..je zou me een metalhead kunnen noemen maarjah k hou van alles behalve trance pop-muziek en hipPop(echte hiphop is namelijk wel koel).
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 18:10
Verwijderd
Ik erger me trouwens ook ontzettend aan mensen die hun mobiele telefoon in zo'n stoer leren hoesje aan de buitenkant van hun broekriem hebben hangen. Dat ziet er toch wel ZO GODVERGETEN KANSLOOS uit...écht te kansloos voor woorden. Dan lijk je echt net een of andere electromonteur die de hele dag gebeld kan worden voor een afspraak.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 18:12
Narrator
Narrator is offline
Gothics zien er soms opzich best geil uit.

Verder interesseert het me niet zo veel wat andere aantrekken, als men er zich maar goed in voelt.

Citaat:
nare man schreef op 19-06-2003 @ 19:10:
Ik erger me trouwens ook ontzettend aan mensen die hun mobiele telefoon in zo'n stoer leren hoesje aan de buitenkant van hun broekriem hebben hangen. Dat ziet er toch wel ZO GODVERGETEN KANSLOOS uit...écht te kansloos voor woorden. Dan lijk je echt net een of andere electromonteur die de hele dag gebeld kan worden voor een afspraak.
Haha!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 18:24
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
als ik iets niet mooi vind kijk ik er gewoon niet naar.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 20:15
Another Way
Another Way is offline
Gothic/alto mensen

Sommige zien er uit als een wandelend lijk, en ruiken ook zo
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 20:19
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik irriteer me niet zo snel, maar ik als ik continue word geconfronteerd met putjes billen oid vind ik dat wel vervelend.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 20:30
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 19-06-2003 @ 17:25:
asociaal gedrag richting ouderen. (je kan best provocerend enzo willen zijn, maar die lui hebben al genoeg meegemaakt... neem dan iemand die je terug kan pakken als 'ie het niet pikt.)
Inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 21:33
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 19-06-2003 @ 18:35:
@WishfulDreaming: hij begon
kleuter.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 21:41
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Aaaaaart.. schreef op 19-06-2003 @ 22:33:
kleuter.
hehe ssst
Oud 19-06-2003, 21:48
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-06-2003 @ 19:10:
LOL
het geeft ze waarschijnlijk een veilig gevoel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten