Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
naam: was een babylonische koning, niet erg relevant of van toepassing op mij , maar ik houd van geschiedenis en vond het een mooie naam avatar: is een detail van een portret van een vriend van me, waar ik wel tevreden over was sig: heb ik niet zelf verzonnen, is een quote uit sandman en nu ff over jou ![]() naam: leuk,ondeugd is altijd goed ![]() avatar: leuk gezicht, jammer van die make up sig: lekker nihilistisch
|
Naam: Beetje saai. Klikt als een kassala die opengaat.. ka-ching. Doet mij ook een beetje denken aan "Bling Bling, money ain't a thang"
![]() Avatar: Even serieus, een voetballer als avatar?! Sorry, da kan echt niet ![]() Sig: Mooi, maar beetje afgezaagd. Enneh, alles met hoofdletters staat een beetje vreemd. PS: Dit is opbouwende kritiek he ![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 20-06-2003 om 08:04. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ava: past totaal neit bij nick en sig sig: beetje kort |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
avatar: net nieuw, maar wat is het? sig:heej hoi ![]() ![]() een groet aan Repsaj ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
een wafel.. repsaj bleef maar zeuren dat het vandaag wafeldag was dus speciaal voor hem heb ik mn sig en ava aangepast.. maar morgen neem ik mn oude troep weer terug ![]() nick: je naam he ava: leuk sig: die sla ik over |
![]() |
||
Citaat:
(nieuwe) ava: Je hebt een nieuwe genomen!!!!!! *geeft kus* dankjewel, k had nu toch egt wel genoeg van die lievige Bambi. Dees, ja, tis een raster, de kleurtjes zijn wel mooi. sig (heej hoi ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nck: leuk je bent best lang lid ava: ookwel leuk sig: ik doe neit aan sigs |
![]() |
||
Citaat:
||
Naam: Eh... wanneer ga je em vervrouwelijken?
![]() Avatar: Tsja, schildpadden Sig: Citaat:
![]() en ik sta in je sig ![]()
|
![]() |
Naam: D-mineur, leuk
Avatar: geweldig ![]() ![]() Sig: Wie zwijgt heeft mooi praten. (L)Me=Annika-lover(L) -=Knutselsmurfie=- Gedeelde forumminister-president met MoonMonkey. Geen 'als zijnde'! Tofke!- KIP Ik kom erin voor, dus dan is ie goed ![]() |
![]() |
|
Naam: Ik had liever MaanAap gehad, mja, ik vind het toch wel een leuke naam
Avatar: Zeer toepasselijk bij je naam, dus oké Signatuur: Vollerig, maar wel oké op zich
||
Citaat:
Ava: Gruwelijk! En al helemaal nu Dminor uhm ook heeft. Kan je niet een ander leuk aapje opzoeken? sig (Grappig zeg. / Gedeelde forum-minister-president samen met Dminor (PSOBD)/KIP!/LJ: ~maanaap): Ja leeft wel een beetje in het verleden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
naam: knuffelige naam, alleen wat is dat owl? (ja, weet t domme vraag ![]() ava: heel raar.. vind m niet echt leuk ofzo.. sig: grappig. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Je naam vind ik wel leuk, je avatar... is een beetje fel en onduidelijk, ik weet niet precies wat het moet zijn. Je signatuur.. nogal Engelsig
||
Citaat:
Ava: Tsja een schilpad, wel geinig ding. Sig (*tegen de verengelsing* *iedereen die mij oké vindt*): Ja zwemt een beetje tegen de stroom in dacht ik zo. Verder zijn er vast veel mensen die je ok vinden. @loon: Owl is uil is het Engels
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Naam: waarom ik niet reageerde, was omdat ik de betekenis niet echt thuis kan brengen. ![]() Avatar: welke tekenfilm? Wel leuk, maar ik vind het een eng mannetje. ![]() Signature: lijkt een stukje uit een film. Ja, ik heb het nu wel gelezen. Ik vind het leuk, maar niet echt bijzonder. Zo goed? ![]()
||
Citaat:
naam: Ja das je eigen naam maar dan zoals je het hoordt uit te spreken, met een e dus. Ava: Ja dies nieuw, je had dat kind van onm dus allles war daarna komt is als vanzelfsprekend een verbetering. Hoewel ik dees wel een beetje neerslachtig vind. sig ("Taal wordt gebruikt om de werkelijkheid naar je eigen hand te zetten en te misbruiken." (Thomas Vaessens, 20 juni 2003)): Ja een quote, hmz k ben het er niet helemaal mee eens denk ik *taalliefhebber is* Dan even over mijn sig, tis nie uit een fillum.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() avatar: komt uit tekenfilm, weet niet meer welke sig: I've eaten the plums that were in the icebox, and which you were probably saving for breakfast. Forgive me they were delicious so sweet and so cold. gedichtje 'This is just to say' ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
avatar: ook neit al te apart sig:is er niet onthoud, ******** bedoelt het altijd goed en heeft gewoon een afkraakbui:> |
![]() |
||
Citaat:
|
|