Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je als meisje populair bent is vervolgens ieder meisje je aartsvijand, als je als jongetje populair bent zijn alle jongetje je maten en alle meisjes je sletjes... de populaire meisjes... de niet-populaire meisjes moeten kotsen als ze je zien... dus wat is het beste? een niet-populair meisje zijn
![]()
|
Ik heb altijd zelfvertrouwen gehad. Ik was alleen nooit populair.
Ik viel altijd buiten de groep. Altijd. Vooral bij ons was je populair als je rookte, je bevriend was met de andere''populaire'' mensen op school, en een grote bek had tegen de zwakkeren. Ja zowas het bij ons. Meestal hadden ze ook nog een hele domme mening zoals: ''mensen die gepest worden om hun kleding enz. is hun eigen schuld want ze moeten zich dan maar kleden volgens de mode''
||
Citaat:
mheenpark ![]()
|
Ik ben niet zo populair dat iedereen me naroept en vrienden met me wil zijn, maar ik heb een stel vriendinnen en verder kan ik wel met iedereen opschieten, best veel mensen kennen me ook wel. Vind ik wel genoeg. Vorig jaar was er een meisje hier die echt heel populair was. Ze kende iedereeen goed en iedereen wilde met haar omgaan, als je met haar omging was je zelf ook populairder, als ze je mocht zat je gebakken, als ze je haatte moest je uit de buurt blijven. Nu is daar nix van over en iedereen praatte en praat nog steeds heel veel achter haar rug om. Ik zou iets best populairder willen zijn maar niet op die manier. Lijkt me vreselijk, constant je image hooghouden(daar teerde zij dus op)Eigelijk vind ik het wel best zo.
|
Verwijderd
|
Populair. Tsja.
Ik beschrijf even mijn eigen situatie, zo eerlijk mogelijk. En op geen manier wil ik opscheppen. Ik ben aardig 'populair'. Ik ken veel mensen op school (ook de 'stoerdere') Alleen ik laat het niet merken. Je ziet vaak dat de (vooral mannen)mensen die erg populair zijn bij de vrouwelijke tegenpolen, zeer snel capsones krijgen, en niet meer omgaan met de minder populaire mensen die worden afgestempeld als 'nerds'. Dat soort mensen mag ik echt niet, en toch lopen ze vaak me achterna omdat ik 'ook' populair ben. Voor mij is populariteit gewoon geliefdheid van jou van de personen om je heen, niet je stoerheid. |
![]() |
||
Citaat:
![]() bij ons moest je trouwens ook altijd je Nederlandse taal verkrachten. Je ging niet in de pauze een sigaretje roken en dan naar huis, maar in de pauze een tobacco scoroh en dan loesoe naar je osso.
Laatst gewijzigd op 21-06-2003 om 19:20. |
![]() |
|
In de 1e en de 2e was ik oke. In de 3e moest naar een andere school in Franeker. Daar ging mij ''oke'' zijn, want ik kwam uit Harlingen. Harlingers en Franekers lagen elkaar int algemeen niet zo. Vanaf heden kan ik gewoon met de mense opschiete daaro.
|
![]() |
ik ben 14 jaar zit in de 2de en we hebben bij ons in de klas en bij ons in de klas zitten 4 breezer sletjes.
het enige punt is, ze zijn niet populair, terwijl ze denken dat ze dat zijn. niemant mag ze. bij ons in de klas speelt populairiteit een rol bij sommige kinderen, maar niemant is ECHT populair ofzo. Het zijn gewoon allemaal vrienden groepen bij. het lijkt me ook niet leuk om op zo een school te zitten waar populairiteit een hele grote rol speelt, dat er zoveel mensen zich anders gaan gedragen dan ze zijn en alles gaat over hun imago op school.
|
'Populair' betekent bij ons op school meer dat je bij een bepaalde groep hoort en dat de mensen uit die groep je helemaal geweldig vinden, dan dat iedereen op school je echt aardig vindt en vrienden met je wil zijn. Dat doe je door te gaan roken (minstens pakje per dag), elke vrijdag- en zaterdagavond en liefst vaker tot diep in de nacht uit te gaan in een tent waar je officieel pas over drie jaar binnenmag, je altijd en eeuwig volplamuurd met dikke lagen make-up, grote bek hebt tegen de leraren, de 'gewone' mensen afkraakt, elke week een ander hebt, zeven mensen op een avond zoent, je lam zuipt, en voor de meisjes een BrEeZaH-slet bent. De rest van de school kotst je uit, maar goed, dat kan je natuurlijk niets schelen, want jij hebt tenminste vrienden . *ahum*
|
![]() |
|
ik ben niet echt populair...bij mij op school zijn de meisjes die populair zijn allemaal kakker en meisjes die heel erg met de mode mee gaan...
maar ik krijg wel vaak van mensen die ik verder niet ken te horen dat ze mn kleding heel vet vinden... ik wil niet populair zijn, ik hou niet van aandacht en complimentjes...ik ben altijd liever op de achtergrond....
|
Niemand gaat mij wijs maken dat ze niet populair willen zijn. Iedereen wil zonder te veranderen geliefd zijn bij andere mensen. ikzelf ook, kom ik eerlijk voor uit. Alleen is de mate waarop je het probeert verschillend. Sommige willen het dolgraag. Andere vinden het wel goed zo. Ik behoor tot de laatste groep. Tuurlijk is het mooi als mensen je mogen en cool vinden enz.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Geen vrienden en niet populair op school Retroflex | 12 | 04-10-2011 08:50 | |
Algemene schoolzaken |
populair op school Sam_the_man | 40 | 20-07-2011 22:22 | |
Muziek |
waarom is muziek zo populair? lovetear | 63 | 22-06-2004 10:40 | |
Algemene schoolzaken |