Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kan lopen van H&M tot The Store, of van de Backstreet tot de zeeman. Ik ben ook geen kakker (niet eens een beetke) draag soms merk, maar gewoon omdat het dan een leuk shirt of kleur is. Maar de spullen van de H&M zijn tot nu toe nog steeds het beste geweest. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://scripts.**********.nl/?wordwrap ![]() ![]() |
![]() |
|
- kunnen we het niet meer over de tiepwijze hebben?
en nasty_cleo, breezerschrijfwijze is serieus verboden op het forum. zelf ben ik vaak merkloos of H&M merk ofzo ![]() mango en morgan vnidt ik meestal zeer hip. maar het hoeft er niet groot op te staan van mij. het hoeft eigenlijk nergens op te staan.
||
Citaat:
niet dat ik vervelend wil doen ook al ben ik nu in ao'n bui, maar ik heb zelf al vaak genoeg gemerkt dat de H&M CHEAP IS!!!.. NIet al te goede kwaliteit.. ik zelf loop daar niet eens naar binnen *wouw ik voel me nu toch eenbeetje als een kakker*.. sowwy maar als je america kent.. (de winkels daar) dan is de H&M voor mij net zoiets als de walmarkt of de K-markt .. kom er alleen om sokken ofzo te kopen.. ![]()
||
Citaat:
![]() DKNY IS Donna Karan New york ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
idioot ![]() En wat een onzi, dat over Amerika. Voor het geval dat je het niet was opgevallen, WE WONEN HIER IN NEDERLAND. ![]() En ik zeg niet dat de H&M gweldig is ofzo, Tot nu toemerk ik dat de H&M betere kwaliteit is als gsus, een aantal vrienden van me kopen dat spul, en het is altijd eerder vaal, stuk, etc. Ik heb 2 nike (ok, daar zeg je me ook wat) shirts, die waren ook binnen no-time vaal.. En bij de Zeeman hebben ze vooral kinderkleertjes die me niet passen, en alleen de saaie kleuren blauw en rood en de basic kleuren. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb nooit gezegd dat dat niet zo is, ik zei alleen dat Donna Karan (zonder NY erachter) een andere lijn is, met een betere qualiteit dan DKNY. De volgende keer eerst beter opletten op school voordat je de grote 'S' probeert te verbeteren. ![]() |
![]() |
|
Hmm, DKNY is een onderdeel van het merk Donna Karan, maar dat zou niet betekenen dat de kwaliteit minder is. Er worden dezelfde fabrics, materialen en machines gebruikt bij de vervaardiging van de kledingstukken, alleen onder een ander label.
||
Citaat:
![]() Dat is toch echt wat ik merk. Shirts worden na een tijdje wat 'slobberig'. Hmm, misschien komt het doordat ik geen shirts heb van Donna Karan. ![]() Ik moet nu trouwens wel zeggen dat ik de vesten, truien wel goed vind van DKNY. Laatst gewijzigd op 25-06-2003 om 15:51. |
![]() |
|
Verwijderd
|
*zucht*
tja, merken ach, als een opdruk van een shirt vet is, vind ik het ook vet en als die opdruk groot is, nou ok, en alsie klein is,,ok....het boeit mij allemaal niet zo,de opdrukken op mijn kleding moeten niet voldoen aan bespaalde formaten, en ik hoef geen spijkerjasjes en geen spijkerbroeken met een merk er op, want dat vind ik niet mooi, ik hou t graag simpel.... |
![]() |
|
Ik draag geen merk/no logo shirts ik HAAT merken wat is er nouw zo belangrijk aan het merk.
over logo`s kan ik snel klaar zijn ik ben geen reclamebord ofzo draag liever band shirts.
||
Citaat:
De mensen die zo'n verschrikkelijk grote afkeer tégen merken hebben, en persé in een non-brand kledingstuk willen lopen zijn imo op dezelfde manier bezig als de merkenmensen. Laatst gewijzigd op 27-06-2003 om 13:02. |
![]() |
|
![]() |
een tip: comb!neer logo & no logo!
Een broek kan gerust spijkerbroekje van cars (ook merk, goedkoper ??) die er beetje strak uitziet (en ja, er zijn echt goedkope orginele broeken) met daarboven een merk-shirtje. Staat meestal erg gaaf & ook nog eens stylo, terwijl je toch stukken minder betaald. Als ze het merkje van je broek willen zin moeten ze meestal shirt/vest o.i.d. optillen ![]() OMFG ik klink best slim ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
nog altijd benieuwd wat men nu leest... sublime | 500 | 25-01-2004 14:39 | |
Lifestyle |
Foute kleding Pan Am | 268 | 25-11-2003 19:56 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Lifestyle |
scheiding tussen RIJK en ARM steeds groter~~ devilcat | 27 | 19-06-2002 18:20 | |
Lifestyle |
Later euro | 68 | 22-04-2002 10:35 | |
ARTistiek |
kennen jullie het boek "No Logo" ??? Silent Enigma | 4 | 20-12-2001 12:39 |