Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2003, 12:46
Verwijderd
Heb wel een aantal shirts met vrij grote logo's..over het algemeen skatemerken waarvan ik het logo gewoon mooi vind. Laat ook absoluut wel eens kleding liggen juist vanwege het logo [lelijk en te groot].
Heb daarnaast ook zat kleding waar amper een logotje op staat.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2003, 12:47
S
S is offline
Citaat:
AvA AdoRe schreef op 23-06-2003 @ 13:37:
waar koop jij je kleren dan???

zoals ik al eerder zei .. IK WEET waar ik me kleren koop en welke merken goed zijn.. Ik ben absoluut geen kakker, maar ik draag bevorbeeld wel guess.. dat is een super goed merk.. en naf naf .. het is een kakker merk, maar ze blijven lang goed.. ik heb bevoorbeeld een zwarte broek van naf naf ... het ziet er gewon ti als een normale niet duure broek, hij was heeeel duur , maar ik heb er super veeeeel plezier van gehad.. en heb hem toevallig nu aan.. en is nog net zo zwart ect... ga maar iets niet merk kopen bij de sting ofzo.. verkleurd meteen na de eerst was.. (ja ik heb het zelf getest)
Replay is ook goed hoor, goede kwaliteit.

DKNY valt me een beetje tegen. T-Shirts worden gauw wijd. Vesten blijven goed.

Donna Karan blijft goed. Broek vervaagt een beetje, maar dat hoort erbij.

Evisu is goed, hoewel 2 shirts van me een beetje pillen. De broeken vervagen, maar dat hoort zo bij Evisu en is juist wel tof.

Ik hoor mensen weleens klagen over Diesel maar daar heb ik nog geen problemen mee gehad. Tassen zijn goed, broeken zijn goed, shirts zijn goed.

Etienne Ozeki is van een heel goede kwaliteit.

Om maar even een paar merken te noemen.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 12:50
Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
Nasty_Cleo schreef op 21-06-2003 @ 18:23:
KvInD uT WeL BlAnGrIjK dAt Me VeNtjE eR StYl0 BiJloOpT, Ma GeLuKkIg ViNtiE Da Zelf OoKzZzZ!!!
mErKeN ZoAlS G-SUS, REPLAY en PUMA vInD iK WeL VeT!!!!!

sssssssssssssslet
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 12:56
S
S is offline
Citaat:
ÐaRklåÐy schreef op 23-06-2003 @ 13:50:
sssssssssssssslet
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 12:57
Arun
Arun is offline
Best irritant dat HoOfDlEtTeR en kleineletter gedoe..
Ze noemde wel hele 'vette' merken voor d'r vriendje ja.. Gelukkig is ie stylo
Oud 23-06-2003, 13:24
Verwijderd
Citaat:
AvA AdoRe schreef op 23-06-2003 @ 13:37:
waar koop jij je kleren dan???

zoals ik al eerder zei .. IK WEET waar ik me kleren koop en welke merken goed zijn.. Ik ben absoluut geen kakker, maar ik draag bevorbeeld wel guess.. dat is een super goed merk.. en naf naf .. het is een kakker merk, maar ze blijven lang goed.. ik heb bevoorbeeld een zwarte broek van naf naf ... het ziet er gewon ti als een normale niet duure broek, hij was heeeel duur , maar ik heb er super veeeeel plezier van gehad.. en heb hem toevallig nu aan.. en is nog net zo zwart ect... ga maar iets niet merk kopen bij de sting ofzo.. verkleurd meteen na de eerst was.. (ja ik heb het zelf getest)
Ik koop mijn kleren niet bij een vaste winkel..
Kan lopen van H&M tot The Store, of van de Backstreet tot de zeeman.
Ik ben ook geen kakker (niet eens een beetke) draag soms merk, maar gewoon omdat het dan een leuk shirt of kleur is.
Maar de spullen van de H&M zijn tot nu toe nog steeds het beste geweest.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 13:25
Verwijderd
Citaat:
ÐaRklåÐy schreef op 23-06-2003 @ 13:50:
sssssssssssssslet
psst..
http://scripts.**********.nl/?wordwrap

Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 13:33
Arun
Arun is offline
Ooooh, dus nog een neppe sl*t ook! hmmm, een beetje echte breezahslet schrijft dat zelf right?
Anders ben je ook geen echte stylo chica

Hahahaha
Oud 23-06-2003, 15:11
Avelon
Avelon is offline
- kunnen we het niet meer over de tiepwijze hebben?

en nasty_cleo, breezerschrijfwijze is serieus verboden op het forum.

zelf ben ik vaak merkloos of H&M merk ofzo of dingen van vroeger. magga meggie? ofzo.
mango en morgan vnidt ik meestal zeer hip. maar het hoeft er niet groot op te staan van mij. het hoeft eigenlijk nergens op te staan.
Oud 23-06-2003, 16:36
S
S is offline
Citaat:
Avelon schreef op 23-06-2003 @ 16:11:
- kunnen we het niet meer over de tiepwijze hebben?

en nasty_cleo, breezerschrijfwijze is serieus verboden op het forum.

1K 9eLoovF DaT Ze DaT NiEt WiSzSTt.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 23:51
AvA AdoRe
AvA AdoRe is offline
Citaat:
McLaren schreef op 23-06-2003 @ 14:24:
Ik koop mijn kleren niet bij een vaste winkel..
Kan lopen van H&M tot The Store, of van de Backstreet tot de zeeman.
Ik ben ook geen kakker (niet eens een beetke) draag soms merk, maar gewoon omdat het dan een leuk shirt of kleur is.
Maar de spullen van de H&M zijn tot nu toe nog steeds het beste geweest.
whahahaha van de H&M het beste??? Hoevaak was jij je kleren dan??? 1 keer per maand? of 1 keer per half jaar???
niet dat ik vervelend wil doen ook al ben ik nu in ao'n bui, maar ik heb zelf al vaak genoeg gemerkt dat de H&M CHEAP IS!!!.. NIet al te goede kwaliteit.. ik zelf loop daar niet eens naar binnen *wouw ik voel me nu toch eenbeetje als een kakker*.. sowwy maar als je america kent.. (de winkels daar) dan is de H&M voor mij net zoiets als de walmarkt of de K-markt .. kom er alleen om sokken ofzo te kopen.. en btw.. hebben ze in de zeeman niet alle kleuren dan???
Oud 25-06-2003, 08:12
Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
S schreef op 23-06-2003 @ 13:47:
Replay is ook goed hoor, goede kwaliteit.

DKNY valt me een beetje tegen. T-Shirts worden gauw wijd. Vesten blijven goed.

Donna Karan blijft goed. Broek vervaagt een beetje, maar dat hoort erbij.

.
jij hebt dr verstand van

DKNY IS Donna Karan New york
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 10:46
DutchGirl
DutchGirl is offline
hier heb ik maar 1 ding op te zeggen:

WHO THE FUCK CARES?!

Oud 25-06-2003, 11:54
Verwijderd
Citaat:
AvA AdoRe schreef op 25-06-2003 @ 00:51:
whahahaha van de H&M het beste??? Hoevaak was jij je kleren dan??? 1 keer per maand? of 1 keer per half jaar???
niet dat ik vervelend wil doen ook al ben ik nu in ao'n bui, maar ik heb zelf al vaak genoeg gemerkt dat de H&M CHEAP IS!!!.. NIet al te goede kwaliteit.. ik zelf loop daar niet eens naar binnen *wouw ik voel me nu toch eenbeetje als een kakker*.. sowwy maar als je america kent.. (de winkels daar) dan is de H&M voor mij net zoiets als de walmarkt of de K-markt .. kom er alleen om sokken ofzo te kopen.. en btw.. hebben ze in de zeeman niet alle kleuren dan???
Ja, ik was mijn kleren maar 1x per jaar, nou goed..
idioot

En wat een onzi, dat over Amerika.
Voor het geval dat je het niet was opgevallen, WE WONEN HIER IN NEDERLAND.

En ik zeg niet dat de H&M gweldig is ofzo,
Tot nu toemerk ik dat de H&M betere kwaliteit is als gsus, een aantal vrienden van me kopen dat spul, en het is altijd eerder vaal, stuk, etc.
Ik heb 2 nike (ok, daar zeg je me ook wat) shirts, die waren ook binnen no-time vaal..

En bij de Zeeman hebben ze vooral kinderkleertjes die me niet passen,
en alleen de saaie kleuren blauw en rood en de basic kleuren.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 12:49
S
S is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 25-06-2003 @ 09:12:
jij hebt dr verstand van

DKNY IS Donna Karan New york
Ik heb inderdaad verstand ervan.

Ik heb nooit gezegd dat dat niet zo is, ik zei alleen dat Donna Karan (zonder NY erachter) een andere lijn is, met een betere qualiteit dan DKNY.

De volgende keer eerst beter opletten op school voordat je de grote 'S' probeert te verbeteren.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 14:16
Arun
Arun is offline
Hmm, DKNY is een onderdeel van het merk Donna Karan, maar dat zou niet betekenen dat de kwaliteit minder is. Er worden dezelfde fabrics, materialen en machines gebruikt bij de vervaardiging van de kledingstukken, alleen onder een ander label.
Oud 25-06-2003, 15:13
S
S is offline
Citaat:
Arun schreef op 25-06-2003 @ 15:16:
Hmm, DKNY is een onderdeel van het merk Donna Karan, maar dat zou niet betekenen dat de kwaliteit minder is. Er worden dezelfde fabrics, materialen en machines gebruikt bij de vervaardiging van de kledingstukken, alleen onder een ander label.
En Donna Karan hoort weer op haar beurt bij Louis Vuitton.

Dat is toch echt wat ik merk. Shirts worden na een tijdje wat 'slobberig'.
Hmm, misschien komt het doordat ik geen shirts heb van Donna Karan.

Ik moet nu trouwens wel zeggen dat ik de vesten, truien wel goed vind van DKNY.

Laatst gewijzigd op 25-06-2003 om 15:51.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 16:37
AvA AdoRe
AvA AdoRe is offline
Citaat:
McLaren schreef op 25-06-2003 @ 12:54:
Ja, ik was mijn kleren maar 1x per jaar, nou goed..
idioot
je hoeft niet agressief te worden hoor..
KUSSSSS
Oud 25-06-2003, 16:40
Marshall
Marshall is offline
ben geen DKNY fan.. schoenen van 2/3 jaar terug waren erg ok maar tegenwoordig spelen ze wel heel veel op safe. Gemiddeld H&M kledingstuk is nog modieuzer...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 22:11
The Charmed One
The Charmed One is offline
ik heb een truitje waarvan het merk is : NO LOGO
staat ook op het logo..
Oud 26-06-2003, 07:04
Verwijderd
*zucht*

tja, merken ach, als een opdruk van een shirt vet is, vind ik het ook vet en als die opdruk groot is, nou ok, en alsie klein is,,ok....het boeit mij allemaal niet zo,de opdrukken op mijn kleding moeten niet voldoen aan bespaalde formaten, en ik hoef geen spijkerjasjes en geen spijkerbroeken met een merk er op, want dat vind ik niet mooi, ik hou t graag simpel....
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 13:13
ruby soho
ruby soho is offline
moet zeggen dat k carharrt logo zelfs wel iets vind hebben wnneer je t ziet. (subtiel, ergens achter op je broek, dat wel. maar toch mooier dan zonder logo)
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 21:10
lordgandalf
lordgandalf is offline
Ik draag geen merk/no logo shirts ik HAAT merken wat is er nouw zo belangrijk aan het merk.
over logo`s kan ik snel klaar zijn ik ben geen reclamebord ofzo draag liever band shirts.
Oud 27-06-2003, 12:52
S
S is offline
Citaat:
lordgandalf schreef op 26-06-2003 @ 22:10:
Ik draag geen merk/no logo shirts ik HAAT merken wat is er nouw zo belangrijk aan het merk.
over logo`s kan ik snel klaar zijn ik ben geen reclamebord ofzo draag liever band shirts.
Maar dan hoef je nog geen afkeer te hebben tegen mensen.

De mensen die zo'n verschrikkelijk grote afkeer tégen merken hebben, en persé in een non-brand kledingstuk willen lopen zijn imo op dezelfde manier bezig als de merkenmensen.

Laatst gewijzigd op 27-06-2003 om 13:02.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 12:55
sinsere
sinsere is offline
Ik let niet op merken .. ik koop iets omdat ik het mooi vind en het bij me past .. wat er wel meestal op neerkomt dat het geen bekend merk is, maar wat weer niet wil zeggen dat er niets van een bekend merk in de kast ligt
Oud 29-06-2003, 15:21
Sjoukie
Sjoukie is offline
een tip: comb!neer logo & no logo!

Een broek kan gerust spijkerbroekje van cars (ook merk, goedkoper ??) die er beetje strak uitziet (en ja, er zijn echt goedkope orginele broeken) met daarboven een merk-shirtje. Staat meestal erg gaaf & ook nog eens stylo, terwijl je toch stukken minder betaald. Als ze het merkje van je broek willen zin moeten ze meestal shirt/vest o.i.d. optillen (tenzij je van die pants van g-sus og g-star hebt, dan staat het keigr00t op de pijpen). Schoenen vertellen wel vele vind ik, daar moet je veel aandacht aan geven, ook omdat je ze (bijna) elke dag aan hebt en omdat het beter voor je voeten is! Maak gew00n bewuste keuzes!!

OMFG ik klink best slim
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 22:51
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Ik loop zo'n beetje altijd al in no-logo, kleding moet bij mij vooral mooi zijn, maar ook praktisch, en het moet doen waarvoor het gemaakt is. Niet omdat ik wil showen dat ik weet ik veel wat voor merk draag.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 10:16
Verwijderd
Ik heb shirts met de naam van het merk erg groot erop nooit mooi gevonden. Dat vond ik meestal wel jammer, want er zaten best wel mooie shirts tussen, maar het merk verkloote het.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten