Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 23-06-2003 om 21:55. |
![]() |
||
Citaat:
Dus negeer ik je, zoals alle kleine zeikende kinderen ![]() Veel plezier in je kansloze wereldje zonder vrouwen die jou aardig vinden!
||
Citaat:
Het is allang voorbij het tijdperk dat een vrouw de hele dag thuis zit huishouden doet en je eten voor je maakt, ik zit op school en ik wil later lekker werken, en zo zijn er veel meer die zo denken. En verder over mijn randstad mentaliteit heb je niet te oordelen, want je kent me namelijk niet.
||
Citaat:
![]()
|
Doe die randstadtalk maar in 'contact gezocht' waarom scheiden vrouwen vaker gemiddeld in de Randstad dan gemiddeld in Nederland?
![]() Verder wil ik even opin over Barons opmerking dat ie mij vergelijkt met Stalin dat is nietzo ik wijs terreur af ook accepteer ik ieders mening (ondanks dat sommige dat niet in de gaten hebben) ik bedoel Martian en Tweety mogen zelf weten hoe ze hun levenstyle willen indelen daar bemoei ik me niet mee ik wil wel mijn mening kwijt over de huidige problemen in de samenleving. Ik bedoel carriere maken o.k maar als er jonge kinderen bij betrokken raakt en ze na een half jaar ouderschapsverlof in de creches stoppen en daarna meteen fulltime werken nee neem dan alsjeblieft geen kinderen als je geen verantwoordelijkheid wil nemen, het leven is steeds meer van ikke ikke en de rest kan stikken mentaliteit mensen maken elkaar gek en gestresst. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
waarom haat jij Nederland en zou je willen emigreren. Waarom? Om zo erachter te komen waarom er een recordaantal Nederlanders in 2002 geemigreerd zijn ![]()
|
Houd er iemand nog het aantal flames bij. Goed bezig!
![]() Maar mensen emigreren hierzo vanwege de drukte. Te hoge belasting, te veel allochtonen, te onveilig. En Duitsland en Belgie zijn favoriet, omdat het lekker dichtbij is, zodat ze nog eens familie en vrienden kunnen opzoeken.
||
Citaat:
Drukte geeft ook veel problemen zet veel mensen op een hoop en dan gaan ze elkaar beconcurreren (ik haat dat woord) de 1 wil beter hebben dan de ander of wil de baas wezen over een ander en zo krijg je vaak ruzie's en jaloersietijd oftewel de menselijke hebzucht. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En heb je soms een kinder trauma ofzo, ben je zelf 5 dagen in de week op de dagverblijf gedumpt, je komt er steeds maar weer op terug.
|
Mijn herinneringen aan de creche was verre van frustrerend, dus terug naar de jaren 50 hoeft wat mij betreft niet. Ik kwam ook uit een grote stad en in een stad is alles lekker dichtbij. Overigens waren reeds in de jaren 50 grote verschillen tussen stad en paltteland. Daarnaast werd de bevolking door de toendertijdse provo's verweten erg slaafs burgerlijk te zijn, vandaar hun ludieke acties. Terug willen lijkt me behoorlijk naief, de vooruitgang is niet te stoppen en achter willen blijven is als de kop in het zand steken.
Van mij mogen mensen lekker emigreren, vaak hebben ze een pioniersmentaliteit die niet toepasbeer is in Nederland maar wel in de VS of in Australië. Anderzijds zijn er mensen die gewoon een mooier huis willen en minder belasting, dus dan ga je gezellig in zo'n lintbebouwingsfermette wonen in Braschaat. Alles lijkt dichbij maar dat soort mensen denkt in auto-afstanden.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |