Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je kent wel de verkeerde meisjes iig.
||
Citaat:
![]() Waarom denk je dat Belgie en Duitsland zo in trek zijn? Is het daar werkelijk zoveel anders als hier?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
in nederland hebben ook zat mensen met de duitsers samengewerkt dus blijf er niet zo zielig over doen! maar ff op het topic belgie en duitsland lijkt mij niet beter maar Australie lijkt me wel wat natuur,ruimte,mentaliteit van de mensen daar. De VS niet die mensen heb ik niet zo'n hoge dunk van Canada wel aardige mensen,landschap,ruimte dat zou ik wel willen volgens mij gaan er veel mensen daarheen vanwege andere dingen zoals belasting enz. Het is niet gek dat backpackers naar Australie,Canada,de VS of alaska gaan
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind Nederland maar een kut land nou woon ik nog wel in een (redelijk) leuke omgeving vergeleken met die grote boze randstad maar als ik de kans had en werk zou krijgen in 1 van zo'n soort landen zou ik het niet laten. Laatst gewijzigd op 23-06-2003 om 14:43. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Simpel, in Duitsland verdien je meer, is het relatief goedkoper en betaal je minder belasting, en aangezien het vooruitzicht er met de nieuwe regering niet beter op wordt... geef ik ze groot gelijk.
En @ niceman, je moet niet zo generaliseren met je meisjes, ik weet niet wat voor meisjes er in dat boeren dorp van jouw wonen, maar kijk verder dan je neus lang is.
||
Citaat:
Neen geef mij maar een leuke boerentrien ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 23-06-2003 om 19:15. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
50 jaar voor die 50 jaar was alles ook weer anders.
||
Citaat:
Kijk begrijp me niet verkeerd ik heb niets tegen dat vrouwen gaan werken ik vind stimuleer het graag zelfs maar als er jonge kinderen dermee betrokken raakt vind ik het niet goed. Het vrouwtje hoort in de keuken eten klaar te maken en de kinderen optevoeden, en de man hoort geld te verdienen voor hun onderhoud. (ik vind het asociale dat mensen kinderen nemen en dan na een half jaar ouderschapverlof hun in chreches stoppen alsjeblieft neem dan geen kinderen, het is een kwestie van verantwoordelijkheid nemen. |
![]() |
||
Citaat:
Aaaaaaaaaaah stam je af uit de prehistory ofzo
||
Citaat:
En tsja, je dwaalt af inderdaad.
||
Citaat:
Als ie zijn ideeen (mocht ie aan de macht komen) maar niet op mijn levenswijze projecteert en mij dwingt te leven zoals hij dat wilt. Dan komt er een zoveelste feministische golf vanuit mijn kant ![]() (zucht)
||
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
en tegenover wie van al die mensen die ik nog nooit gezien heb hier zou ik dan wel aan het slijmen zijn? Ik zie het nut van slijmen op een forum niet zo in, sorry. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Zoals ik hierboven al laat zien, zijn er hardstikke goeie alternatieven voor 'je kinderen in een creche wegstoppen' waarbij je je toch allebei kan ontplooien. Beide 5 dagen in de week gaan werken vind ik idd ook niet kunnen; mijn vrouw verplicht thuis laten zitten vind ik net zo hard niet kunnen. Dictatoriaal en ouderwets, vind ik dat.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 23-06-2003 om 19:53. |
![]() |
||
Citaat:
Wat ben jij kansloos.
|
Verwijderd
|
Er zullen ook wel veel boeren wegtrekken vanwege de strenge regelgeving hier wat betreft de landbouw. Dan is een land als Canada of Australië natuurlijk wel aantrekkelijk.
Persoonlijk zou ik hier ook wel wegwillen, iig voor een paar jaar, ik vind Nederland een bekrompen kutland geworden. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|