Advertentie | |
|
![]() |
|
hmmm, en dan vraag ik me af wat de definitie van lelijk is... Als ik naar een jongen kijk, gaat het me vooral om zn uitstraling... Die uitstraling heeft ook een hoop te maken met of hij zelfvertrouwen heeft... en dat je nooit een vriendin zult krijgen is gelul. Dat lukt je alleen maar als je dat zelf heel graag wilt....
|
hmm, en vraag haar niet mee uit, zorg dat je een keer op de zelfde tijd in de zelfde kroeg bent ofzo, raak met haar aan de praat, of idd via de pc... das veel minder direct dan vragen of ze meegaat. Ze weet zich waarschijnlijk geen raad op dat moment, net zoals jij...
|
oefhh ff aan al die mensen die zichzelf hier zo lelijk vinden..
Wat wil je dan dat wij er aan doen, of wat wij zeggen?! Als we zeggen dat het allemaal wel mee zal vallen, of dat er heus wel een keer iemand verliefd op je zal worden, ook lelijke mensen kunnen een vriend/vriendin krijgen, enz.. dan geloven jullie dat toch niet; het is blijkbaar niet wat je wilt horen.. maar laat me dit zeggen; je schiet er echt niks mee op door in een hoekje te gaan zitten kniezen. Daar word je echt niet knapper van! Probeer je zelfvertrouwen wat op te krikken en accentueer de dingen die je wel mooi vindt aan jezelf.. maar onthoud dat meisjes echt niet vallen voor dat negatieve zelfbeeld wat je hebt!! Zo en nu heb ik genoeg van al die topics van ''ik ben zo lelijk'' tja sorry, ik klink misschien heel hard, maar ik wil wel eens foto's zien en kijken of jullie nu echt zo lelijk zijn als jullie zelf beweren.
||
Citaat:
![]() Ik geloof er geen barst van dat jullie allemaal zo lelijk zijn dat jullie nooit een vriendin zullen vinden..
|
zo d8 ik ook over mezelf
zeg maar tot 4 maanden geleden, toen ik het mooiste en liefste meisje van de wereld kreeg! komt wel allemaal goed, laat maar komen, niet te veel achter aan lopen (als ik het goed zag, ben je ook nog maar 14, toen speelde ik quake 2 en vond dat je van meisjes vlooien kreeg ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Lieverd, knoop eerst eens in je oren dat je niet zo lelijk bent als je zelf denkt. Die negatieve gedachten moet je proberen opzij te zetten, daardoor krijg je (hopelijk) een beter en realistischer beeld van jezelf waardoor je er aan de buitenkant ook aantrekkelijker en zelfverzekerder uitziet.
Bovendien: er zijn veel meiden die ietwat mollige mannen mooi vinden hoor!!Ikzelf bijvoorbeeld vind ook een bepaalde tv-persoonlijkheid ontzettend schattig/mooi/aantrekkelijk, whatever, en die is niet mollig maar moddervet. Dat bewijst dus dat mollig of dik niet gelijk is aan lelijk, maar als jij zélf je lichaam niet mooi vindt, kun je misschien proberen wat te gaan sporten, of in ieder geval wat meer bewegen. Daar krijg je misschien wat meer zelfvertrouwen door. Of ga de stad in, koop leuke kleren. Ook altijd goed voor een egoboost. ![]() Misschien is dat meisje ook wel verliefd op jou maar kampt ze met dezelfde negatieve gedachten als jij en is ze bang om toenadering te zoeken? Spreek haar gewoon eens aan, begin bijvoorbeeld met een simpel 'hoi' en kijk hoe ze daarop reageert. Zegt ze niks terug en/of kijkt ze vuil naar je, dan weet je genoeg. Maar dat zij jou niet aantrekkelijk vindt, wil niet zeggen dat er geen andere lieve meiden zijn die dat wél vinden. Je hebt ook kans dat ze verlegen wordt, glimlacht of 'hoi' terug zegt. Nou, dan zit je goed en kun je de keer daarna misschien wat meer tegen haar zeggen. Vraag in welke klas ze zit, tot hoelaat ze les heeft, desnoods dat het lekker weer is, of of ze op vakantie gaat dit jaar. Je moet het langzaam opbouwen. In ieder geval heel erg veel succes en probeer wat aan die vervelende (puber)gedachten van je te doen. Jij bent niet lelijk, maar een leuke, gezonde, vriendelijke 14-jarige kerel die heel wat talenten heeft. Dat weet ik zeker. Laatst gewijzigd op 24-06-2003 om 21:02. |
![]() |
|
![]() |
k denk ook niet dat het aan je uiterlijk ligt,want ik zelf val vaker op wat moliggere jongens omdat ik ergens tegenaan wil kruipe en wil knuffele.Ik dnek dat je et ook neit moet vragen want dan neem ik een jongen niet zo dsnel sirieus.Knoop een gesprek aan over dezelfde interresses en merk dan of ze het leuk vind om met je te prate.Je probeert gewoon steeds meer contact te leggen en als zij jou ook leuk vind dan komt het allemaal vanzelf wel denk k.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nee, mij wordt niets verplicht, ik weet het. Mij wordt bijvoorbeeld ook niet verplicht om op straat een helm te dragen, maar als er plotseling iemand komt die een baksteen tegen m'n hoofd aangooit dan vind ik dat ook niet fijn. Maar eigenlijk is dat mijn punt niet eens. Mijn punt is dat ik de meeste van de oh-ik-ben-zo-lelijk-mensen nu al irritant vind, terwijl mensen die normaal doen een puntje voor hebben. Ik heb in elk geval geen argumenten voor waarom ik ze niet beter zou willen leren kennen, terwijl ik ze bij de mensen die zichzelf constant neerhalen wel heb. Klinkt misschien cru, maar 't is waar. Door jezelf lelijk te vinden sluit je automatisch kansen buiten. |
![]() |
|
Wees gewoon jezelf, er zijn al genoeg anderen.
![]() Enneh by the way. Wat een stel negativelingen lopen hier rond zeg ![]() Gelukkig zijn de meesten nog wel positief ingesteld. Het helpt nogal om zo`n iemand nog verder onzeker te maken. Ik geloof ook dat (uiterlijke) schoonheid van binnenuit komt. Als je een super mooie meid ziet met een klote/negatieve uitstraling, bitcherig kijkt enzo, dat ziet er toch veel minder mooi uit dan een 'huis tuin en keuken' ![]() Zeker op lange termijn. En dit geldt natuurlijk net zo goed voor jongens.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En bitcherig kijkende dames zijn ook sexy. Maardatterzijde. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Overigens insueer ik nu niet dat ik een minderwaardigheidscomplex heb. In feite ben ik gewoon arrogant en narcistisch. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat een gelul. Tuurlijk kun je wel lelijk zijn, smaken verschillen maar er is zoiets als objectieve schoon en lelijkheid. Daarom zijn de meeste modellen niet echt scheitlelijk.
En als je dan 'lelijk' bent is het inderdaad een stuk moeilijker om een (leuk) meisje te vinden. Vind je dat klote? Doe er dan wat aan. Zorg ervoor dat je minder bollig word, neem een hip kapsel, een beugel, train je spieren, weet ik veel. Al die onzin over 'alleen de binnenkant telt' is echt zo'n geblaat. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb weer eens dr phill gekeken... jaja...
Wanneer je communiceert is dat maar voor 7% de stem. 93% dus houding de toon van je stem, hoe je kijkt, alles!! Ik heb me hetzelfde gevoeld en aan iedereen vragen of je ze knap vinden heeft totaal geen nut, je moet jezelf knap vinden. Zoek dingen bij jezelf op die je mooi vindt, let daarop ipv de "lelijke" dingen. Of (weer dr phill) sluit je gewoon even helemaal af en kijk in jezelf en kijk naar je mooie eigenschappen. Je hebt er zat, weet ik zeker ![]() Let daar dan op, je voelt je dan zeker beter ![]() Dan straal je dat die 93% ook uit.... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Hmmmmzzzz.... daar zit ik dan toch anders in elkaar. Ik draag wat ik lekker vind zitten... Mn kapsel is dan een ander verhaal, ik doe het zoals het makkelijk gaat en zit en als het dan helemaal belachelijk staat doe ik het wel anders.
Spieren... tja kan.... Als je tijd over hebt maar als je het niet leuk vindt ofzo niet doen.... Mijn mening natuurlijk. Geen mode is mijn mode, ik vind het de slechste uitvinding ooit ![]() Oh en over die kleding, ik had dus een paar kleren gekocht en ik zag een mooie ketting, gewoon gekocht. Sommige herkende me nauwlijks, anderen gaven me een complimentje etc. Ik draag het voortaan wel maar ook al was dat niet gebeurd had ik het nog gedragen wat het zit gewoon lekker... |
![]() |
||
Citaat:
wat nou al heb je geen mooie dingen? |
![]() |
||
Citaat:
Ik geloof niet in god, en me moeder luister ik al helemaal niet naar, die lult alleen maar onzin |
![]() |
|
![]() |
Als je lelijk bent, is het inderdaad vrij lastig om een meisje te krijgen. De enige manier is dan om er voor te zorgen dat je er fatsoenlijk er uit ziet om zo de strijd aan te gaan met de populaire jongens. Ik erger me vaak aan mislukte lelijke nerds, daarom zal ik jullie een paar tips geven:
Hoe krijg ik een meiske: * 1: Geef nou zelf toe dat het moeilijk wordt als je er lelijk uit blijft zien. Je wilt toch niet als maagd sterven? * 2: als je dit aan jezelf hebt toegegeven ( dan ben je al een heel eind) sluit je je computer af. * 3: ga naar de kapper, laat een nieuw kapsel aanbrengen. ga hierna naar de opticien om lenzen te halen (inplaats van die bril.) hierna koop je een trein kaartje naar de stad en loop een hippe zaak binnen. je eerste reactie zal je waarschijnlijk niet aanspreken... ze zullen in die winkels wel harde muziek draaien enzovoort. ( hier moet je aan wennen!) koop een mooie outfit.. en let niet teveel op de prijs. *4: je bent al een heel eind. maar nu moet je werken aan je kararkter eigenschappen. de fout die veel jullie maken = het geven van nutteloze informatie waar niemand wat aan heeft. ( let hier op) probeer niet al te veel te zeggen. dan kan er ook niet veel fout gaan. let op je manier van lachen. let erop dat dit niet gaat zoals op de "revange of the nerds" films. *5: het boeken van resultaat. Geduld is punt 1 je zal moeten w8en op vrijdag of zaterdag avond. je ziet er nu cool uit. je gedraagt je niet meer als een nerd nu komt het ga naar een coole discotheek ( ook als je de muziek niet leuk vind.) drink een paar biertjes.. ( ik weet dat jullie ze vies vinden, maar dat leer je drinken.) jullie zullen merken dat 3 biertjes een behoorlijke hoeveelheid is. ik raad jullie dan ook aan niet veel meer te drinken. je hebt nu de moed om op een meisje af te stappen.!!!!! meer kan ik jullie helaas niet vertellen want daar moeten jullie zelf maar achter komen. ik ga mijn geheim van de smit niet verklappen. jullie zullen mij zeker dankbaar zijn ( in ieder geval een paar van jullie) oja laatste tip .. hang niet teveel op dit forum Flapoleon |
![]() |
|
Verwijderd
|
kan een handige tip zijn als zou ik dit nooit doen aangezien je jezelf veranderd...
Wees en blijf jezelf en negeer de negatieve dingen, accuenteer (ofzo) de positieve dingen, dan straal je het uit je blijft jezelf... Dat vind ik het beste... al dat mode gedoe.. pfff hoeft van mij echt niet, een meid moet je nemen zoals je bent, kan ze dat niet is ze je tijd ook niet waard. Daar.... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Atletisch lichaam afknapper? Armoed | 92 | 20-07-2010 02:21 | |
De Kantine |
Saailitude #507 Verwijderd | 500 | 26-01-2009 01:43 | |
Psychologie |
Beoordeel jij mensen op hun uiterlijk? rlyeh | 82 | 06-03-2007 13:25 | |
Psychologie |
Laag zelfbeeld leidt tot het leuk vinden van relatief onaantrekkelijke mensen? Sylvain Altherian | 12 | 20-02-2002 06:57 | |
Psychologie |
tja.. ehm.. lees maar.. @pie | 23 | 14-01-2002 16:51 |