Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2003, 12:17
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
lelijkerd schreef op 23-06-2003 @ 22:16:
ik ben mollig nog net niet dik

Jezus wat erg! Zit niet zo met jezelf man! Zijn echt veel ergere dingen op de wereld. Als je haar ECHT leuk vind! ga er dan voor! En laat dan vooral zien hoe lief je bent...! Als je wat minder aantrekkelijk bent in je eigen ogen. Want geloof mij, niemand hier zit er echt mee, of je wat knapper bent of minder aantrekkelijk!
Oud 24-06-2003, 12:30
Multilot
Multilot is offline
hmmm, en dan vraag ik me af wat de definitie van lelijk is... Als ik naar een jongen kijk, gaat het me vooral om zn uitstraling... Die uitstraling heeft ook een hoop te maken met of hij zelfvertrouwen heeft... en dat je nooit een vriendin zult krijgen is gelul. Dat lukt je alleen maar als je dat zelf heel graag wilt....
Oud 24-06-2003, 12:32
Multilot
Multilot is offline
hmm, en vraag haar niet mee uit, zorg dat je een keer op de zelfde tijd in de zelfde kroeg bent ofzo, raak met haar aan de praat, of idd via de pc... das veel minder direct dan vragen of ze meegaat. Ze weet zich waarschijnlijk geen raad op dat moment, net zoals jij...
Oud 24-06-2003, 12:45
DopeBean
DopeBean is offline
zelfvertrouwen is heel belangrijk en als je elkaar al kent ga dan lekker chatten en dan samen stappen ofzow als zij dan begint te flirten zit je gebakken. ( moet je wel zelf beginnen geloof ik)
Oud 24-06-2003, 15:11
superm@n
superm@n is offline
yes hep een d@te met haar
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 15:24
PardonMe
PardonMe is offline
oefhh ff aan al die mensen die zichzelf hier zo lelijk vinden..
Wat wil je dan dat wij er aan doen, of wat wij zeggen?!
Als we zeggen dat het allemaal wel mee zal vallen, of dat er heus wel een keer iemand verliefd op je zal worden, ook lelijke mensen kunnen een vriend/vriendin krijgen, enz.. dan geloven jullie dat toch niet; het is blijkbaar niet wat je wilt horen..

maar laat me dit zeggen; je schiet er echt niks mee op door in een hoekje te gaan zitten kniezen. Daar word je echt niet knapper van!
Probeer je zelfvertrouwen wat op te krikken en accentueer de dingen die je wel mooi vindt aan jezelf..
maar onthoud dat meisjes echt niet vallen voor dat negatieve zelfbeeld wat je hebt!!

Zo en nu heb ik genoeg van al die topics van ''ik ben zo lelijk''
tja sorry, ik klink misschien heel hard, maar ik wil wel eens foto's zien en kijken of jullie nu echt zo lelijk zijn als jullie zelf beweren.
Oud 24-06-2003, 15:25
Verwijderd
Precies.

LEEEEEEEEELIJKERDS! FOTO'S POSTEN OF KOP HOUDEN
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 15:27
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-06-2003 @ 16:25:
Precies.

LEEEEEEEEELIJKERDS! FOTO'S POSTEN OF KOP HOUDEN
my point exactly!

Ik geloof er geen barst van dat jullie allemaal zo lelijk zijn dat jullie nooit een vriendin zullen vinden..
Oud 24-06-2003, 16:01
superm@n
superm@n is offline
Ze hebben echt gelijk, als je zelfvertrouwen hebt en je neemt zelf het intatief of je helpt ze met een baantje dan kan je ze echt wel krijgen.
Slijmen werk ook
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 16:11
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Berserker_nl schreef op 24-06-2003 @ 11:11:
tsja, tis maar wat je leuk vind, maar ik beleef dr weinig lol aan mezelf de grond in te boren
Als ik het meisje toch niet hoef.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 17:11
superm@n
superm@n is offline
Ik ga lekker met haar naar de bios, naar welke film kan ik dan het beste gaan???

ik was eerst lelijkerd (de forumstarter)
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 18:04
Multilot
Multilot is offline
laat haar kiezen... Altijd makkelijk
Oud 24-06-2003, 18:28
superm@n
superm@n is offline
Citaat:
Multilot schreef op 24-06-2003 @ 19:04:
laat haar kiezen... Altijd makkelijk
Goed idee
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 18:52
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
superm@n schreef op 24-06-2003 @ 18:11:
Ik ga lekker met haar naar de bios, naar welke film kan ik dan het beste gaan???

ik was eerst lelijkerd (de forumstarter)
Eentje met mooie mannen erin, vind ze vast leuk om naar te kijken.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 19:13
AtHell
AtHell is offline
Touw, knoop, balk, kruk.

You figure it out.
Oud 24-06-2003, 19:33
Maddan
Maddan is offline
zo d8 ik ook over mezelf

zeg maar

tot 4 maanden geleden, toen ik het mooiste en liefste meisje van de wereld kreeg!

komt wel allemaal goed, laat maar komen, niet te veel achter aan lopen (als ik het goed zag, ben je ook nog maar 14, toen speelde ik quake 2 en vond dat je van meisjes vlooien kreeg )
Oud 24-06-2003, 19:40
superm@n
superm@n is offline
Citaat:
Maddan schreef op 24-06-2003 @ 20:33:
zo d8 ik ook over mezelf

zeg maar

tot 4 maanden geleden, toen ik het mooiste en liefste meisje van de wereld kreeg!

komt wel allemaal goed, laat maar komen, niet te veel achter aan lopen (als ik het goed zag, ben je ook nog maar 14, toen speelde ik quake 2 en vond dat je van meisjes vlooien kreeg )
ze is wel de perfect girl
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 19:58
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
superm@n schreef op 24-06-2003 @ 20:40:
ze is wel de perfect girl
om tot je 65ste mee op de bank te zitten
Oud 24-06-2003, 20:56
)Vampje(
)Vampje( is offline
Lieverd, knoop eerst eens in je oren dat je niet zo lelijk bent als je zelf denkt. Die negatieve gedachten moet je proberen opzij te zetten, daardoor krijg je (hopelijk) een beter en realistischer beeld van jezelf waardoor je er aan de buitenkant ook aantrekkelijker en zelfverzekerder uitziet.

Bovendien: er zijn veel meiden die ietwat mollige mannen mooi vinden hoor!!Ikzelf bijvoorbeeld vind ook een bepaalde tv-persoonlijkheid ontzettend schattig/mooi/aantrekkelijk, whatever, en die is niet mollig maar moddervet. Dat bewijst dus dat mollig of dik niet gelijk is aan lelijk, maar als jij zélf je lichaam niet mooi vindt, kun je misschien proberen wat te gaan sporten, of in ieder geval wat meer bewegen. Daar krijg je misschien wat meer zelfvertrouwen door.

Of ga de stad in, koop leuke kleren. Ook altijd goed voor een egoboost.

Misschien is dat meisje ook wel verliefd op jou maar kampt ze met dezelfde negatieve gedachten als jij en is ze bang om toenadering te zoeken?

Spreek haar gewoon eens aan, begin bijvoorbeeld met een simpel 'hoi' en kijk hoe ze daarop reageert. Zegt ze niks terug en/of kijkt ze vuil naar je, dan weet je genoeg. Maar dat zij jou niet aantrekkelijk vindt, wil niet zeggen dat er geen andere lieve meiden zijn die dat wél vinden.

Je hebt ook kans dat ze verlegen wordt, glimlacht of 'hoi' terug zegt. Nou, dan zit je goed en kun je de keer daarna misschien wat meer tegen haar zeggen. Vraag in welke klas ze zit, tot hoelaat ze les heeft, desnoods dat het lekker weer is, of of ze op vakantie gaat dit jaar. Je moet het langzaam opbouwen.

In ieder geval heel erg veel succes en probeer wat aan die vervelende (puber)gedachten van je te doen. Jij bent niet lelijk, maar een leuke, gezonde, vriendelijke 14-jarige kerel die heel wat talenten heeft. Dat weet ik zeker.

Laatst gewijzigd op 24-06-2003 om 21:02.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 21:28
superm@n
superm@n is offline
phoe ik moest het wel vertellen.

weer een bewijs dat ik niemand kan krijgen
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 21:52
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
superm@n schreef op 24-06-2003 @ 22:28:
phoe ik moest het wel vertellen.

weer een bewijs dat ik niemand kan krijgen
leg uit
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 22:00
ani-ku
ani-ku is offline
k denk ook niet dat het aan je uiterlijk ligt,want ik zelf val vaker op wat moliggere jongens omdat ik ergens tegenaan wil kruipe en wil knuffele.Ik dnek dat je et ook neit moet vragen want dan neem ik een jongen niet zo dsnel sirieus.Knoop een gesprek aan over dezelfde interresses en merk dan of ze het leuk vind om met je te prate.Je probeert gewoon steeds meer contact te leggen en als zij jou ook leuk vind dan komt het allemaal vanzelf wel denk k.
Oud 24-06-2003, 22:02
Verwijderd
Citaat:
l00k At Me schreef op 23-06-2003 @ 23:46:
Jij hebt inderdaad helemaal niks om te klagen, dus begrijp je ook niet waarom zij zich zo voelen en dan zeg je dingen zoals dit.
Er wordt je niet verplicht om naar deze topics te kijken.
Je kent me niet, dus of ik wat te klagen heb weet je niet.

En nee, mij wordt niets verplicht, ik weet het. Mij wordt bijvoorbeeld ook niet verplicht om op straat een helm te dragen, maar als er plotseling iemand komt die een baksteen tegen m'n hoofd aangooit dan vind ik dat ook niet fijn.

Maar eigenlijk is dat mijn punt niet eens. Mijn punt is dat ik de meeste van de oh-ik-ben-zo-lelijk-mensen nu al irritant vind, terwijl mensen die normaal doen een puntje voor hebben. Ik heb in elk geval geen argumenten voor waarom ik ze niet beter zou willen leren kennen, terwijl ik ze bij de mensen die zichzelf constant neerhalen wel heb.

Klinkt misschien cru, maar 't is waar.

Door jezelf lelijk te vinden sluit je automatisch kansen buiten.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 22:07
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 24-06-2003 @ 23:02:
Door jezelf lelijk te vinden sluit je automatisch kansen buiten.
So what, als je lelijk bemnt heb je toch geen kansen
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 22:09
XLerator
XLerator is offline
Wees gewoon jezelf, er zijn al genoeg anderen.

Enneh by the way.
Wat een stel negativelingen lopen hier rond zeg enorm!
Gelukkig zijn de meesten nog wel positief ingesteld.
Het helpt nogal om zo`n iemand nog verder onzeker te maken.

Ik geloof ook dat (uiterlijke) schoonheid van binnenuit komt.
Als je een super mooie meid ziet met een klote/negatieve uitstraling, bitcherig kijkt enzo, dat ziet er toch veel minder mooi uit dan een 'huis tuin en keuken' vrouwtje met een positieve, leuke opgewekte uitstraling?
Zeker op lange termijn. En dit geldt natuurlijk net zo goed voor jongens.
Oud 24-06-2003, 22:17
Another Way
Another Way is offline
Nou ik vind bitcherig kijkende dames juist erg sexy
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 24-06-2003 @ 23:07:
So what, als je lelijk bemnt heb je toch geen kansen
Klein foutje in je zin. Het moet zijn "So what, als je jezelf lelijk bent vindt dan heb je toch geen kansen". Dat klopt, ja.

En bitcherig kijkende dames zijn ook sexy. Maardatterzijde.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 22:41
Snellius
Snellius is offline
Ik kan het weer niet laten...

Voel je je zelfvertrouwen groeien? Net een medicijn deze foto.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 22:46
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Snellius schreef op 24-06-2003 @ 23:41:

[afbeelding]

Die gast is wel heel lelijk maar als hij wat aan zn uiterlijk doet kan ie mooier worden dan ik ooit zal zijn
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 23:12
Snellius
Snellius is offline
Citaat:
Another Way schreef op 24-06-2003 @ 23:46:
Die gast is wel heel lelijk maar als hij wat aan zn uiterlijk doet kan ie mooier worden dan ik ooit zal zijn
En als jij wat aan je uiterlijk doet? Maar misschien kun je beter beginnen met je instelling te veranderen. Of lekker wegzakken in je eigen melancholie, was ik ook altijd goed in, maar je hebt er zo weinig aan.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 23:25
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Another Way schreef op 24-06-2003 @ 23:07:
So what, als je lelijk bent heb je toch geen kansen
Ik moet toegeven dat dit soort dingen gewoon heerlijk zijn om te zeggen, ik vind mezelf niet eens lelijk, maar jezelf naar benede halen is geweldig, zie maar eens hoe meisjes daarop reageren .

Citaat:
Je kent me niet, dus of ik wat te klagen heb weet je niet.
Ik had het over je uiterlijk, daar heb je niks over te klagen, teminste als ik je foto zie.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 23:44
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Snellius schreef op 24-06-2003 @ 23:41:

[afbeelding]

Oud 24-06-2003, 23:45
Verwijderd
Citaat:
l00k At Me schreef op 25-06-2003 @ 00:25:
Ik moet toegeven dat dit soort dingen gewoon heerlijk zijn om te zeggen, ik vind mezelf niet eens lelijk, maar jezelf naar benede halen is geweldig, zie maar eens hoe meisjes daarop reageren .
Meisjes zonder een overontwikkeld moederinstinct rennen daar gillend voor weg.

Citaat:
l00k At Me schreef op 25-06-2003 @ 00:25:
Ik had het over je uiterlijk, daar heb je niks over te klagen, teminste als ik je foto zie.
Weet jij veel hoe ik over mezelf denk? Misschien vind mezelf wel het lelijkste schepsel op aarde. Uiterlijk zegt geen ruk over zelfbeeld, liefje.

Overigens insueer ik nu niet dat ik een minderwaardigheidscomplex heb. In feite ben ik gewoon arrogant en narcistisch. Maar daar gaat het niet om.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 01:35
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 25-06-2003 @ 00:45:
In feite ben ik gewoon arrogant en narcistisch.
narcisistisch zijn is kewl... neurotisch zijn ook....
Oud 25-06-2003, 06:58
ajaccio
ajaccio is offline
Citaat:
lelijkerd schreef op 23-06-2003 @ 22:07:
Ik ben hopeloos op een meisje verliefd, zelf ben ik onaantrekkelijk qua uiterlijk maar innerlijk gaat wel.
Het meisje waar is op verliefd ben is niet populair, maar ik denk dat ze me niet ziet staan, wat kan ik hier aan doen????
plant je foto dan is..
Oud 25-06-2003, 07:43
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Uiterlijk zegt geen ruk over zelfbeeld, liefje.
Nee, maar daar ging deze topic wel over.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 08:43
Snellius
Snellius is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 25-06-2003 @ 00:44:
[afbeelding]
It never hurts to help
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 09:06
Verwijderd
Wat een gelul. Tuurlijk kun je wel lelijk zijn, smaken verschillen maar er is zoiets als objectieve schoon en lelijkheid. Daarom zijn de meeste modellen niet echt scheitlelijk.

En als je dan 'lelijk' bent is het inderdaad een stuk moeilijker om een (leuk) meisje te vinden. Vind je dat klote? Doe er dan wat aan. Zorg ervoor dat je minder bollig word, neem een hip kapsel, een beugel, train je spieren, weet ik veel.

Al die onzin over 'alleen de binnenkant telt' is echt zo'n geblaat.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 09:22
Verwijderd
Ik heb weer eens dr phill gekeken... jaja...
Wanneer je communiceert is dat maar voor 7% de stem. 93% dus houding de toon van je stem, hoe je kijkt, alles!!

Ik heb me hetzelfde gevoeld en aan iedereen vragen of je ze knap vinden heeft totaal geen nut, je moet jezelf knap vinden. Zoek dingen bij jezelf op die je mooi vindt, let daarop ipv de "lelijke" dingen.
Of (weer dr phill) sluit je gewoon even helemaal af en kijk in jezelf en kijk naar je mooie eigenschappen. Je hebt er zat, weet ik zeker .
Let daar dan op, je voelt je dan zeker beter
Dan straal je dat die 93% ook uit....
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 09:23
ajaccio
ajaccio is offline
Citaat:
eXo schreef op 25-06-2003 @ 10:06:
Wat een gelul. Tuurlijk kun je wel lelijk zijn, smaken verschillen maar er is zoiets als objectieve schoon en lelijkheid. Daarom zijn de meeste modellen niet echt scheitlelijk.

En als je dan 'lelijk' bent is het inderdaad een stuk moeilijker om een (leuk) meisje te vinden. Vind je dat klote? Doe er dan wat aan. Zorg ervoor dat je minder bollig word, neem een hip kapsel, een beugel, train je spieren, weet ik veel.

idd. neem hip kapsel.. spieren trainen.. vette klere.. enz.
Oud 25-06-2003, 09:27
Verwijderd
Hmmmmzzzz.... daar zit ik dan toch anders in elkaar. Ik draag wat ik lekker vind zitten... Mn kapsel is dan een ander verhaal, ik doe het zoals het makkelijk gaat en zit en als het dan helemaal belachelijk staat doe ik het wel anders.
Spieren... tja kan.... Als je tijd over hebt maar als je het niet leuk vindt ofzo niet doen....
Mijn mening natuurlijk. Geen mode is mijn mode, ik vind het de slechste uitvinding ooit

Oh en over die kleding, ik had dus een paar kleren gekocht en ik zag een mooie ketting, gewoon gekocht. Sommige herkende me nauwlijks, anderen gaven me een complimentje etc. Ik draag het voortaan wel maar ook al was dat niet gebeurd had ik het nog gedragen wat het zit gewoon lekker...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 09:29
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 25-06-2003 @ 10:22:
Ik heb weer eens dr phill gekeken... jaja...
Wanneer je communiceert is dat maar voor 7% de stem. 93% dus houding de toon van je stem, hoe je kijkt, alles!!

Ik heb me hetzelfde gevoeld en aan iedereen vragen of je ze knap vinden heeft totaal geen nut, je moet jezelf knap vinden. Zoek dingen bij jezelf op die je mooi vindt, let daarop ipv de "lelijke" dingen.
Of (weer dr phill) sluit je gewoon even helemaal af en kijk in jezelf en kijk naar je mooie eigenschappen. Je hebt er zat, weet ik zeker .
Let daar dan op, je voelt je dan zeker beter
Dan straal je dat die 93% ook uit....

wat nou al heb je geen mooie dingen?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 09:31
Verwijderd
dr phill zei ook: God created no junk...

Dat betekend dat iedereen wel iets moois heeft... je moet het gewoon vinden.

Vraag het desnoods aan je moeder, van wat zij nou mooi aan jou vindt.

Echt, iedereen heeft mooie eigenschappen....
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 09:41
punkyfun
punkyfun is offline
ik ben ook absoluut niet knap het gaat om je uitstraling!Ik zelf lach veel dat schijnt aantrekkelijk te zijn...
Oud 25-06-2003, 09:55
Verwijderd
Waarom zou je lelijk zijn dan?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 10:00
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 25-06-2003 @ 10:31:
dr phill zei ook: God created no junk...

Dat betekend dat iedereen wel iets moois heeft... je moet het gewoon vinden.

Vraag het desnoods aan je moeder, van wat zij nou mooi aan jou vindt.

Echt, iedereen heeft mooie eigenschappen....

Ik geloof niet in god, en me moeder luister ik al helemaal niet naar, die lult alleen maar onzin
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 10:07
Verwijderd
Het is een uitspraak... betekend gewoon dat niemand echt dom, minder of superlelijk is (tenzij ze dat zichzelf maken)

En je mag het ook een maat of je pa vragen hoor
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 10:27
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Het is beide, maar het een kan niet zonder het ander.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 11:07
Flapoleon
Flapoleon is offline
Als je lelijk bent, is het inderdaad vrij lastig om een meisje te krijgen. De enige manier is dan om er voor te zorgen dat je er fatsoenlijk er uit ziet om zo de strijd aan te gaan met de populaire jongens. Ik erger me vaak aan mislukte lelijke nerds, daarom zal ik jullie een paar tips geven:

Hoe krijg ik een meiske:

* 1: Geef nou zelf toe dat het moeilijk wordt als je er lelijk uit blijft zien. Je wilt toch niet als maagd sterven?

* 2: als je dit aan jezelf hebt toegegeven ( dan ben je al een heel eind) sluit je je computer af.

* 3: ga naar de kapper, laat een nieuw kapsel aanbrengen.
ga hierna naar de opticien om lenzen te halen (inplaats van
die bril.)
hierna koop je een trein kaartje naar de stad en loop een
hippe zaak binnen. je eerste reactie zal je waarschijnlijk niet
aanspreken... ze zullen in die winkels wel harde muziek
draaien enzovoort. ( hier moet je aan wennen!) koop een
mooie outfit.. en let niet teveel op de prijs.

*4: je bent al een heel eind. maar nu moet je werken aan je kararkter eigenschappen. de fout die veel jullie maken = het geven van nutteloze informatie waar niemand wat aan heeft. ( let hier op) probeer niet al te veel te zeggen. dan kan er ook niet veel fout gaan. let op je manier van lachen. let erop dat dit niet gaat zoals op de "revange of the nerds" films.

*5: het boeken van resultaat.

Geduld is punt 1
je zal moeten w8en op vrijdag of zaterdag avond.

je ziet er nu cool uit.
je gedraagt je niet meer als een nerd

nu komt het ga naar een coole discotheek ( ook als je de muziek niet leuk vind.)

drink een paar biertjes.. ( ik weet dat jullie ze vies vinden, maar dat leer je drinken.)

jullie zullen merken dat 3 biertjes een behoorlijke hoeveelheid is. ik raad jullie dan ook aan niet veel meer te drinken.
je hebt nu de moed om op een meisje af te stappen.!!!!!

meer kan ik jullie helaas niet vertellen want daar moeten jullie zelf maar achter komen.
ik ga mijn geheim van de smit niet verklappen.

jullie zullen mij zeker dankbaar zijn ( in ieder geval een paar van jullie)

oja laatste tip .. hang niet teveel op dit forum

Flapoleon
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 11:11
Verwijderd
kan een handige tip zijn als zou ik dit nooit doen aangezien je jezelf veranderd...

Wees en blijf jezelf en negeer de negatieve dingen, accuenteer (ofzo) de positieve dingen, dan straal je het uit je blijft jezelf...

Dat vind ik het beste... al dat mode gedoe.. pfff hoeft van mij echt niet, een meid moet je nemen zoals je bent, kan ze dat niet is ze je tijd ook niet waard.

Daar....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten