![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar wat ik zo lees, komt aardig overeen hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() en je tanden zo stevig erin zetten ( voorzichtig) dat het NET geen pijn doet. of een beetje plagerig knabbelen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() moet ze wel geen haartjes hebben |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind Soullars verhaal toch wel het aantrekkelijkst klinken. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
pijn en sex gaat voor mij toch echt niet samen ontopic: sommige van jullie hebben echt begrepen hoe het werkt bij een vrouw ![]()
||
Citaat:
![]() da's ook echt NIET de bedoeling dus jou ex is wel wat anders ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() verder ben ik een heel lieve jongen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() we verpesten nu ook weer een topic
||
Citaat:
![]() on topic: plagen is leuk |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() [ontopic] Plus, er is een verschil tussen hoe je het doet. Ookal zou je nog zo goed hebben bestudeerd wat ik heb geschreven. Dan zit de sleutel nog in het woordje 'overgave'. Klinisch is niet leuk. Je laat haar ook erg genieten van de lol die jijzelf hebt bij het beffen. Dus als je tussen haar benen aan het kronkelen bent van geilheid-zelve mag je best wat gekreun laten ontsnappen. ![]() Wat ook erg fijn is, wanneer je haar aan het beffen bent, of ze nu op je zit of dat ze nu op haar rug ligt, is je handen verplaatsen van de benen naar of haar onderbuik of naar haar borsten. Het handige is van het verplaatsen van je handen dat je inprinciepe al je mond goed hebt liggen, en er dus goed bij kan. Met je handen op haar heupen of onderbuik, lees dus buiten haar benen om. Nu komt het leuke, je kan haar bekken sturen met elke golf van genot die er door heen suist. Je kan het niet helemaal bepalen, maar je kan haar beweging zeker beïnvloeden. Als je hier ook zelf met je hoofd ook nog in meebeweegt dan kan je haar bewegingen voor jou dus ook meer haalbaar maken. Want soms dan kantelt haar bekken gewoon zoveel dat het moeilijk is om mee te gaan met je nek. Als je je handen nu verder naar boven verplaatst tijdens het beffen, los je in princiepe 2 dingen op, nouja oplossen, dan let je op 2 dingen. Ten eerste, lijdt je haar af. Door haar borsten te strelen tijdens het beffen kan je haar verrassen met je mond. Door zachter te likken of te zuigen en wat meer kracht op haar borsten te zetten kan je haar aandacht iets laten verslappen op jou mond die haar laat genieten. Als je dan haar onderbuik weer beet zou pakken dan kan je haar dat heerlijke 'oohh-daar-gaat-ie-weer' gevoel geven (meiden snappen me wel ![]() ![]() Waar je ook nog mee kan spelen is haar benen, als ze lekker op haar rug ligt bijv., dan hoeft ze niet met beide benen uit elkaar te liggen, natuurlijk zal ze heus er wel eens in je nek hebben gelegd, maar als je wat meer 'controle' daarin neemt, kom je iets dominanter over. Kan soms erg opwindend zijn in het idee voor jullie beide dat jij degene bent die de touwtjes in handen heeft, en jij haar gaat laten genieten. Als ze nou bovenop je zit, en je pols haalt het, kan je haar proberen te beffen een haar op je duim laten zitten tegelijkertijd. Dan kan ze zelf een beetje toch dat heerlijk 'op-en-neer' gevoel bepalen, en zelf afzakken langs jou mond. En bijna zeker weten dat ze je daarna heel erg graag in hun willen voelen.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Seksualiteit |
Wat nou "Mannen denken alleenmaar aan sex!" Soullar | 50 | 08-07-2004 21:06 | |
Seksualiteit |
seks niet zo veel aan Mnemosyne | 17 | 12-03-2003 20:01 | |
Seksualiteit |
Beffen The_Vampire | 15 | 04-03-2003 20:22 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |