Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2004, 15:40
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Mushu schreef op 07-07-2004 @ 16:38 :
Ja, dit is een zeer nuttige up
Probeer nou maar uit...
Oud 07-07-2004, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Ereshkigal schreef op 07-07-2004 @ 16:40 :
Probeer nou maar uit...
Moet je tegen mijn vriend zeggen, niet tegen mij.
Maar wat ik zo lees, komt aardig overeen hoor
Oud 07-07-2004, 17:47
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Mushu schreef op 07-07-2004 @ 18:37 :
Moet je tegen mijn vriend zeggen, niet tegen mij.
Maar wat ik zo lees, komt aardig overeen hoor
Yeah! Een aanhanger van het fruitwoordbeffen!! Probeer ook: Sinaasappelsap, Kokosmelk en Chipolatapudding
Oud 07-07-2004, 18:19
juno
juno is offline
Citaat:
Mushu schreef op 07-07-2004 @ 16:38 :
Ja, dit is een zeer nuttige up
God, this brings back memories...we hebben een paar echte befgoden hier hoor!
Oud 07-07-2004, 20:08
fluffywuffy
fluffywuffy is offline
Citaat:
Soullar schreef op 25-06-2003 @ 00:35 :
Zoals vele hier zeggen, langzaam, plaag der, doe het rustig en zachtjes, ben ik het daar volledig mee eens. Zorg altijd dat ze opgewonden is, anders heb je dus gewoon kans dat het kietelt, en dan lacht ze je dus uit. (Is niet leuk )

Wat je natuurlijk ook kan doen is met je tong even weg bij de clitoris-omgeving en ietsjes afzakken naar der vagina (opening/monding). Daar kan je ook heel leuk mee spelen, stop er deze keer geen vinger in, maar probeer er eens een stukje in te gaan met je tong, het kan iets zuurder smaken, maar als je geil bent stoor je je daar niet echt aan. Als je der een stukje in zit kan je met je tong een beetje draaien, net zoals je in je mond met je tong linkerkant boven en rechterkant dan onder kan zitten, kan je ook draaien in der vagina (opening/monding). Letwel niet te lang, anders heb je kans dat der gevoel zakt en je weer opnieuw kan beginnen, want er zijn winig vrouwen die op zo'n manier kunnen komen als je de clitoris niet stimuleert.

Wat je natuurlijk ook nog kan doen, maar dat moet je echt alleen doen als ze er geen pijn van krijgt, is de binnenste schaamlipjes tussen je lippen nemen, en der zachtjes op zuigen, je tong er zachtjes overheen laten gaan als je ze in je mond hebt.

Wat ook verschilt is de houding van der benen. Als zij ze gewoon wat gespreidt heeft liggen dan kan je misschien niet overal evengoed bij, bij facesitting lig je er pal onder en kan ze natuurlijk lekker op je mond komen zitten. Maar als zij bijvoorbeeld der benen omhoog houdt, dan kan je ook goed bij de achterzijde van de vagina, net voor de anus. Als je toch bezig bent moet je dat plekje ook echt niet vergeten, Dat is vrij gevoelig, kans is groot dat ze dat lekker vidn voelen, en als ze heeft gedouched vlak voor de vrijpartij dan hoef je in princiepe nergens bang voor te zijn.

Ow en pest der eens door zachtjes te blazen over de schaamstreek als je net bezig bent met der en ze staat op het punt om te komen. Dat koelt vaak goed af. Gemeen? Pesten mag.
jij weet hoe wij het willen *hmmmmmmmmmmmm*
Oud 07-07-2004, 22:04
Raven
Raven is offline
je kan ook zachtjes bijten of d'r clitoris zachtjes tussen je tanden nemen en dan met je tong er langs
Oud 07-07-2004, 22:06
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Zweepje schreef op 07-07-2004 @ 23:04 :
je kan ook zachtjes bijten of d'r clitoris zachtjes tussen je tanden nemen en dan met je tong er langs
Dat kan... als je even vantevoren vraagt en goed op haar reactie let terwijl je het doet want: AUW!!
Oud 08-07-2004, 00:05
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
fluffywuffy schreef op 07-07-2004 @ 21:08 :
jij weet hoe wij het willen *hmmmmmmmmmmmm*
Oud 08-07-2004, 11:13
Raven
Raven is offline
Citaat:
grl schreef op 07-07-2004 @ 23:06 :
Dat kan... als je even vantevoren vraagt en goed op haar reactie let terwijl je het doet want: AUW!!
nee nee niet vantevoren zeggen, dan is de verrassing eraf

en je tanden zo stevig erin zetten ( voorzichtig) dat het NET geen pijn doet.

of een beetje plagerig knabbelen
Oud 08-07-2004, 11:24
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Zweepje schreef op 08-07-2004 @ 12:13 :
nee nee niet vantevoren zeggen, dan is de verrassing eraf

en je tanden zo stevig erin zetten ( voorzichtig) dat het NET geen pijn doet.

of een beetje plagerig knabbelen
Om de een of andere reden liep ik wel warm voor de andere bef-tips en -omschrijvingen maar doet dit me toch echt meer denken: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh!!!!!! Ik geloof best dat er mannen zijn die het kunnen en ook dat het dan prettig is, maar ik zou het niet snel als tip geven want als het fout gaat....
Oud 08-07-2004, 11:27
Raven
Raven is offline
Citaat:
grl schreef op 08-07-2004 @ 12:24 :
Om de een of andere reden liep ik wel warm voor de andere bef-tips en -omschrijvingen maar doet dit me toch echt meer denken: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh!!!!!! Ik geloof best dat er mannen zijn die het kunnen en ook dat het dan prettig is, maar ik zou het niet snel als tip geven want als het fout gaat....
hmmja maar als je je eigen tong tussen je tanden duwt dan weet je goed hoe hard je bijt :-)
Oud 08-07-2004, 11:33
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Zweepje schreef op 08-07-2004 @ 12:27 :
hmmja maar als je je eigen tong tussen je tanden duwt dan weet je goed hoe hard je bijt :-)
Een tong is vaak minder gevoelig.
Oud 08-07-2004, 11:37
Raven
Raven is offline
Citaat:
grl schreef op 08-07-2004 @ 12:33 :
Een tong is vaak minder gevoelig.
in een schaamlip bijten is ook leuk .. die kan je echt plagen
moet ze wel geen haartjes hebben
Oud 08-07-2004, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Zweepje schreef op 08-07-2004 @ 12:37 :
in een schaamlip bijten is ook leuk .. die kan je echt plagen
moet ze wel geen haartjes hebben
jij met je bijten ook altijd..

Ik vind Soullars verhaal toch wel het aantrekkelijkst klinken.
Oud 08-07-2004, 12:32
Raven
Raven is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 08-07-2004 @ 13:21 :
jij met je bijten ook altijd..

Ik vind Soullars verhaal toch wel het aantrekkelijkst klinken.
sommige meisjes vinden dat best lekker
Oud 08-07-2004, 12:59
funkypunk
funkypunk is offline
Citaat:
Zweepje schreef op 08-07-2004 @ 13:32 :
eigenlijk moet jij niet te veel aandacht krijgen, maar ik had een vriendje die ongeveer dezelfde ideeen er op na hield als jij. het resultaat was dat ik 2 weken lang rondliep met blauwe plekken en we deden niet eens iets bijzonder kinki's omdat ik daar niet van gediend was
pijn en sex gaat voor mij toch echt niet samen
ontopic: sommige van jullie hebben echt begrepen hoe het werkt bij een vrouw
Oud 08-07-2004, 13:07
Raven
Raven is offline
Citaat:
funkypunk schreef op 08-07-2004 @ 13:59 :
eigenlijk moet jij niet te veel aandacht krijgen, maar ik had een vriendje die ongeveer dezelfde ideeen er op na hield als jij. het resultaat was dat ik 2 weken lang rondliep met blauwe plekken en we deden niet eens iets bijzonder kinki's omdat ik daar niet van gediend was
pijn en sex gaat voor mij toch echt niet samen
ontopic: sommige van jullie hebben echt begrepen hoe het werkt bij een vrouw
ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik nog nooit een meisje ook maar 1 blauwe plek bezorgd heb , ben ik veel te lief voor

da's ook echt NIET de bedoeling dus jou ex is wel wat anders
Oud 08-07-2004, 13:11
funkypunk
funkypunk is offline
Citaat:
Zweepje schreef op 08-07-2004 @ 14:07 :
ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik nog nooit een meisje ook maar 1 blauwe plek bezorgd heb , ben ik veel te lief voor

da's ook echt NIET de bedoeling dus jou ex is wel wat anders
je loopt iedereen anders wel altijd te stangen met je ideeen, nou ja, ik zal er over ophouden
Oud 08-07-2004, 13:13
Raven
Raven is offline
Citaat:
funkypunk schreef op 08-07-2004 @ 14:11 :
je loopt iedereen anders wel altijd te stangen met je ideeen, nou ja, ik zal er over ophouden
en dat stangen is nu juist wat ik er leuk aan vind.
verder ben ik een heel lieve jongen
Oud 08-07-2004, 13:20
funkypunk
funkypunk is offline
Citaat:
Zweepje schreef op 08-07-2004 @ 14:13 :
en dat stangen is nu juist wat ik er leuk aan vind.
verder ben ik een heel lieve jongen
verwacht je nu mijn medeleven? wanneer zullen we iets afspreken!?!

we verpesten nu ook weer een topic
Oud 08-07-2004, 13:24
Raven
Raven is offline
Citaat:
funkypunk schreef op 08-07-2004 @ 14:20 :
verwacht je nu mijn medeleven? wanneer zullen we iets afspreken!?!

we verpesten nu ook weer een topic
ik spreek alleen af met lieve meisjes

on topic: plagen is leuk
Oud 08-07-2004, 16:57
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Zweepje schreef op 08-07-2004 @ 13:32 :
Inderdaad, sommige meisjes vinden dat erg lekker.

[ontopic]
Plus, er is een verschil tussen hoe je het doet. Ookal zou je nog zo goed hebben bestudeerd wat ik heb geschreven. Dan zit de sleutel nog in het woordje 'overgave'.

Klinisch is niet leuk. Je laat haar ook erg genieten van de lol die jijzelf hebt bij het beffen. Dus als je tussen haar benen aan het kronkelen bent van geilheid-zelve mag je best wat gekreun laten ontsnappen.

Wat ook erg fijn is, wanneer je haar aan het beffen bent, of ze nu op je zit of dat ze nu op haar rug ligt, is je handen verplaatsen van de benen naar of haar onderbuik of naar haar borsten. Het handige is van het verplaatsen van je handen dat je inprinciepe al je mond goed hebt liggen, en er dus goed bij kan. Met je handen op haar heupen of onderbuik, lees dus buiten haar benen om. Nu komt het leuke, je kan haar bekken sturen met elke golf van genot die er door heen suist. Je kan het niet helemaal bepalen, maar je kan haar beweging zeker beïnvloeden. Als je hier ook zelf met je hoofd ook nog in meebeweegt dan kan je haar bewegingen voor jou dus ook meer haalbaar maken. Want soms dan kantelt haar bekken gewoon zoveel dat het moeilijk is om mee te gaan met je nek. Als je je handen nu verder naar boven verplaatst tijdens het beffen, los je in princiepe 2 dingen op, nouja oplossen, dan let je op 2 dingen. Ten eerste, lijdt je haar af. Door haar borsten te strelen tijdens het beffen kan je haar verrassen met je mond. Door zachter te likken of te zuigen en wat meer kracht op haar borsten te zetten kan je haar aandacht iets laten verslappen op jou mond die haar laat genieten. Als je dan haar onderbuik weer beet zou pakken dan kan je haar dat heerlijke 'oohh-daar-gaat-ie-weer' gevoel geven (meiden snappen me wel ). Het 2e dingetje is dat, als je bijv. de dekens van haar af hebt geslagen omdat je zelf ook niet wil omkomen van de hitte, ze toch een beetje afkoelt. Koud zal ze het echt niet krijgen, maar wel de behoefte aan jou lichaamswarmte en jou armen om haar heen. Door je armen naar boven te strekken en haar te strelen voldoe je haar gevoel dat ze iets 'mist' in haar armen, niet alles natuurlijk, knuffelen blijft een belangrijk aspect tijdens seks. Plus je armen kan ze makkelijker beethouden als ze wisselt met haar handen van haar hoofd naar het jouwe.. Dan kan ze die volgen naar benee.

Waar je ook nog mee kan spelen is haar benen, als ze lekker op haar rug ligt bijv., dan hoeft ze niet met beide benen uit elkaar te liggen, natuurlijk zal ze heus er wel eens in je nek hebben gelegd, maar als je wat meer 'controle' daarin neemt, kom je iets dominanter over. Kan soms erg opwindend zijn in het idee voor jullie beide dat jij degene bent die de touwtjes in handen heeft, en jij haar gaat laten genieten.

Als ze nou bovenop je zit, en je pols haalt het, kan je haar proberen te beffen een haar op je duim laten zitten tegelijkertijd. Dan kan ze zelf een beetje toch dat heerlijk 'op-en-neer' gevoel bepalen, en zelf afzakken langs jou mond. En bijna zeker weten dat ze je daarna heel erg graag in hun willen voelen.
Oud 08-07-2004, 18:33
juno
juno is offline
*kreunt*
Oud 08-07-2004, 18:41
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Soullar schreef op 08-07-2004 @ 17:57 :
*cut*
Zulke verhalen zouden verboden moeten worden op momenten dat hij daar is en ik hier. Sjeesh..
Oud 08-07-2004, 20:48
Verwijderd
soullar
Oud 08-07-2004, 21:00
Nona
Nona is offline
Mooie up.

Regels voor berichten