Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2003, 14:35
Mnemosyne
Mnemosyne is offline
Ik moet eerlijk zeggen dat ik seks niet zo heel erg veel aan vindt. Van te voren heb ik altijd wel veel zin, en het is ook heel fijn intiem, maar een lekker gevoel vind ik het niet. Na afloop heb ik pijn in mijn vagina, en ik kom ook nooit klaar met mijn vriend. Zijn er meer mensen die dit hebben, of hebben jullie tips?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 14:55
)Vampje(
)Vampje( is offline
Misschien moet je eens een ander standje proberen. Ga gewoon eens op onderzoek uit, probeer wat dingen.
Als je pijn hebt, kan dat komen doordat je niet nat genoeg bent tijdens de seks. Daarom kun je wat glijmiddel gebruiken.
Dat je van penetratie alleen niet klaarkomt, is logisch. De meeste vrouwen komen alleen klaar door de stimulatie van de clitoris. Daarom kun je je vriend vragen om je te vingeren/likken.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 14:56
toto
toto is offline
...gewoon stoppen als het tijdens de seks pijn gaat doen... dat helpt wel... geloof ik...
en gewoon niet doen als je niet heel erg ontzettend opgewonden bent ofzo... of glijmiddel gebruiken... misschien ben je wel te droog ofzo en gaat het daardoor pijn doen...

en over dat klaar komen misschien kan je vriend je op een andere manier van te voren of er na laten komen succes in elk geval...
Oud 11-03-2003, 16:55
Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
Mnemosyne schreef op 11-03-2003 @ 15:35:
Na afloop heb ik pijn in mijn vagina, en ik kom ook nooit klaar met mijn vriend.
Hij moet meer aan voorspel doen denk ik. Bijvoorbeeld door je te beffen en\of vingeren kan hij je wel klaar laten komen.

Belangrijk is om jullie niet teveel te haasten. Ontdek elkaars lichaam. Zo vind je het beste de gevoelige plekken. Maak een afspraak met hem dat hij pas in je mag als jijzelf al klaargekomen bent. Vertel hem ook wat hij moet doen als hij je bevredigt.

Dus volgende keer als jullie sex hebben. Vraag hem om eerst aan wat voorspel te doen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Oud 11-03-2003, 17:13
Günther
Günther is offline
seks is wel veel aan, als je het goed doet
Oud 11-03-2003, 18:28
Mnemosyne
Mnemosyne is offline
hm..hij beft niet zo heel goed, maar ik vind t eigenlijk best moeilijk om dat tegen hem te zeggen...is dat raar?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 18:35
Verwijderd
Citaat:
hm..hij beft niet zo heel goed, maar ik vind t eigenlijk best moeilijk om dat tegen hem te zeggen...is dat raar?
Nee maar het is wel noodzakelijk om het te zeggen.
Anders lig je daar: "Schat? Wanneer ben je klaar?"
Als je echt betere seks wil moet je tegen hem zeggen dat hij geen natuurtalent is.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 18:35
Günther
Günther is offline
Citaat:
Jadie schreef op 11-03-2003 @ 19:35:
Nee maar het is wel noodzakelijk om het te zeggen.
Anders lig je daar: "Schat? Wanneer ben je klaar?"
Als je echt betere seks wil moet je tegen hem zeggen dat hij geen natuurtalent is.
idd
Oud 11-03-2003, 19:07
Verwijderd
De pijn kan ook komen doordat jij te nauw bent of zijn penis te dik, of dat hij te haastig penetreert, of door een combinatie van die dingen. Hij kan je van te voren 'oprekken' door je te vingeren en langzaam steeds meer vingers te gebruiken, meestal ben je bij 3 vingers wel 'genoeg' opgerekt, om daarna héél rustig te penetreren, niets forceren, heel langzaam, het kan gerust vijf minuten duren voordat het grootste deel van zijn penis erin zit. Niet steeds zachtjes erin duwen, maar wel in jou op en neer bewegen, maar dan bijvoorbeeld terwijl alleen zijn eikel in jou zit. Gun jezelf de tijd om te herstellen, ga pas opnieuw sex hebben (of masturberen, of hem jou laten vingeren) als je helemaal hersteld bent (orale sex kan wel).
Als je het niet fijn vindt kunnen jullie misschien condooms met ribbeltjes of nopjes gebruiken, dan voel je er wat meer van, of zo veel mogelijk standjes proberen.
Dat je niet klaar komt tíjdens de sex schijnt normaal te zijn, ik heb eens gezocht en een kwart van de vrouwen komt echt nooit klaar tijdens de sex, en de helft van alle vrouwen komt alleen klaar bij goede langdurige sex. Je zult dus moeten klaarkomen vóór of ná de sex, of je vriend leren hoe hij beter in bed wordt door hem te leren om jou clitoraal te vingeren tijdens de sex bijvoorbeeld, of door zelf eens de leiding in bed te nemen als je dat eerder nooit deed.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 21:26
very drunk driver
very drunk driver is offline
misschien doet hij het wel gewoon verkeerd
hij moet het rustig doen. en anders zeg je toch alleen maar voorspel wat maakt dat andere nou uit. als je het voorspel maar lekker houd vanzelf gaat het beter met de daad
Oud 11-03-2003, 22:17
poesiefox
poesiefox is offline
Een oefening die door veel sexuologen wordt voorgeschreven is : het mag niet. Geen gemeenschap. Alleen voorspel, je mag zoveel orale sex hebben als je wilt, en je vriend mag zich de blaren vingeren, maar niet in je komen.

Zo leer je minder focussen op de SEX op zich. Want alleen recht op en neer daar is niet zo veel aan, nee.

Laat eerst je vagina genezen, dus een week niet aankomen. Het blijft nu steeds rauw en schraal. Het is ook een kwestie van wennen, je wordt steeds minder gevoelig van onderen, maar dan moet je het wel steeds de kans geven te herstellen. Glijmiddel, en als je het gaat doen, condooms. Hebben jullie misschien een schimmelinfectie? Daar kan hij helemaal niets van merken, maar hij is wel drager en besmettelijk. Jij hebt pijn, vaak ook jeuk en afscheiding. Allebei drie weken smeren. En condooms. In ieder geval een tijdje.

En dat hij het niet kan is niet zo gek: jij zult het hem moeten leren. Alle vrouwen zijn anders, en hij kan het niet aan je neus zien. Beffen is trouwens zo makkelijk nog niet. Alleen een man met veel ervaring kan de tekenen lezen, zogezegd, en vrij snel doorhebben "what makes you tick".

En al krijgt ie er lamme kaken van, jammer dan. Het moet voor jou ook lekker zijn.
Er staan lessen genoeg op dit forum, van ons doorgewinterde sexers.
Oud 11-03-2003, 22:25
Nate
Nate is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 11-03-2003 @ 23:17:
Een oefening die door veel sexuologen wordt voorgeschreven is : het mag niet. Geen gemeenschap. Alleen voorspel, je mag zoveel orale sex hebben als je wilt, en je vriend mag zich de blaren vingeren, maar niet in je komen.

Zo leer je minder focussen op de SEX op zich. Want alleen recht op en neer daar is niet zo veel aan, nee.

Laat eerst je vagina genezen, dus een week niet aankomen. Het blijft nu steeds rauw en schraal. Het is ook een kwestie van wennen, je wordt steeds minder gevoelig van onderen, maar dan moet je het wel steeds de kans geven te herstellen. Glijmiddel, en als je het gaat doen, condooms. Hebben jullie misschien een schimmelinfectie? Daar kan hij helemaal niets van merken, maar hij is wel drager en besmettelijk. Jij hebt pijn, vaak ook jeuk en afscheiding. Allebei drie weken smeren. En condooms. In ieder geval een tijdje.

En dat hij het niet kan is niet zo gek: jij zult het hem moeten leren. Alle vrouwen zijn anders, en hij kan het niet aan je neus zien. Beffen is trouwens zo makkelijk nog niet. Alleen een man met veel ervaring kan de tekenen lezen, zogezegd, en vrij snel doorhebben "what makes you tick".

En al krijgt ie er lamme kaken van, jammer dan. Het moet voor jou ook lekker zijn.
Er staan lessen genoeg op dit forum, van ons doorgewinterde sexers.
Jaja, blabla, maar hoe zit 't nou met die beloofde foto?
Oud 11-03-2003, 22:34
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Nate schreef op 11-03-2003 @ 23:25:
Jaja, blabla, maar hoe zit 't nou met die beloofde foto?
Het snoetje, ja. Heeft vriend weggemaakt. Zes hele blootfotosessies, allemaal foetsie. Heel vreemd...hij doet ook wat vaag als ik er zo langs mijn neus weg maar informeer.

Had jij al een gloedvolle beschrijving van "henk"gepost eigenlijk?

Waar moest ik 'm ook alweer naar toe mailen als attachment?
Ik heb nog een artistiek zwart-witje "toute nue". Ben daar net een week ontmaagd. Aggot. Die is zoooo schattig.
Oud 11-03-2003, 22:38
Nate
Nate is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 11-03-2003 @ 23:34:
Het snoetje, ja. Heeft vriend weggemaakt. Zes hele blootfotosessies, allemaal foetsie. Heel vreemd...hij doet ook wat vaag als ik er zo langs mijn neus weg maar informeer.

Had jij al een gloedvolle beschrijving van "henk"gepost eigenlijk?

Waar moest ik 'm ook alweer naar toe mailen als attachment?
Ik heb nog een artistiek zwart-witje "toute nue". Ben daar net een week ontmaagd. Aggot. Die is zoooo schattig.
Heheh. Het forum zal mij dankbaar zijn.

blute747@hotmail.com

Komt je vriend hier wel eens?
Oud 11-03-2003, 22:44
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Nate schreef op 11-03-2003 @ 23:38:
Heheh. Het forum zal mij dankbaar zijn.

blute747@hotmail.com

Komt je vriend hier wel eens?

Ik dacht het niet, maar wat heb jij dan voor verklaring voor het plotseling verdwenen zijn van het snoetje, en de rest?
Oud 11-03-2003, 22:56
Nate
Nate is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 11-03-2003 @ 23:44:
Ik dacht het niet, maar wat heb jij dan voor verklaring voor het plotseling verdwenen zijn van het snoetje, en de rest?
Nou ja, ik zou het wel weten als ik dergelijke foto's van mijn vriendin had. Onder m'n bed ermee, binnen handbereik. Mwhaha.

Maar, een beetje off-topic dit. Mail de foto maar en alles komt goed, heheh
Oud 11-03-2003, 23:11
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Nate schreef op 11-03-2003 @ 23:56:
Nou ja, ik zou het wel weten als ik dergelijke foto's van mijn vriendin had. Onder m'n bed ermee, binnen handbereik. Mwhaha.

Maar, een beetje off-topic dit. Mail de foto maar en alles komt goed, heheh
Hij heeft mij toch onder handbereik gekkie.
Oud 12-03-2003, 20:01
LM
LM is offline
Probeer een ander vriendje

Regels voor berichten