Advertentie | |
|
![]() |
|
Bij ons ís een paar straten verderop een AZC. Čn een methadonpost voor verslaafden. En er zijn een paar kraakpanden. En het dichtstbijzijnde politiebureau is wijken verderop. Guess what? De studenten geven meer overlast dan de junks, en de asielzoekers betekeen alleen maar meer mensen voor de voetbalpartijtjes op t plein. Geen fucking bezwaar.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Jah erg he, hoevaak hebben ze al iemand verkracht? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Lees me reply's es! Dat staat dus nergens he, tuurlijk zijn die er, maar lang neit allemaal, er zitten in elke ''groep'' wel criminelen. So what? Kijk maar uit hoor, dan zou dus geen 1 land op de wereld dus meer asielzoekers moeten opnemen ![]() |
![]() |
|
Ik heb zelf vlakbij een AZC gewoond, en nooit ergens last van gehad...
Ik vraag me trouwens af of een grote villa nou wel zo geschikt is voor opvang, je hebt meer aan veel kleine woninkjes dan aan 1 grote lijkt me zo.... ![]()
|
![]() |
Ik vind dat je asielzoekers evenwichtig over het land moet verplaatsen en dat gebeurd tot nu toe veel te weinig. Vaak worden ze weggestopt in lelijke blokkendozen achteraf op een industrieterrein. Dat is toch geen humane manier van opvang?
Wat mij betreft moet de gemeente als ze dat pand in handen kan krijgen de mogelijkheid bieden aan het COA om daar mensen op te vangen. Wat dan wel belangrijk is dat dit dan gaat gebeuren op een schaal dat gepast is die buurt. Dus geen grote aantallen, maar groepen van gezinsgrootte. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat een walgelijke actie van die kleptocraten!
Dit is weer zo'n mooi voorbeeld van deze tijd: mensen met poen hebben veel meer te zeggen over dingen dan mensen met minder poen. Nog iets: je moet mensen gewoon niet in kampen stoppen! Dat gaat geheid mis! Die asielzoekerscentra zijn goedbeschouwd gewoon concentratiekampen. De "vijand" word bijeengebracht op een bepaald gebiedje. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|