Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2002, 16:07
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:
Ik vind het heel erg dom van de gemeente om die asielzoekers daar mogelijk te gaan huisvesten. Net zoals de topic-opener al zei: 'het is een flodder manier'.
Als ik dan kijk naar die mensen die daar wonen, en die er 2 miljoen euro voor over hebben, of dit terecht is? Ja, in zekere zin wel. Je moet niet vergeten dat de huizenprijzen daar zullen gaan kelderen als die asielzoekers daar komen. Is dus erg slim van die mensen.
ER gaan 100 mensen in 1(!) villa wonen, nou dan heb je echt niet een groot huis lijkt me

En je moet ook es bedenken dat mensen met geld dus ff kunnen doen waar ze zin in hebben!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2002, 21:02
Freshmaker
Freshmaker is offline
Ik zou er ook wel een paar weken zakgeld voor over hebben om geen asielzoekerscentrum naast m'n huis te hebben
Oud 13-04-2002, 22:08
PFP
PFP is offline
Citaat:
Freshmaker schreef:
Ik zou er ook wel een paar weken zakgeld voor over hebben om geen asielzoekerscentrum naast m'n huis te hebben
Vieze rascist!!!

We zullen een AZC bij onze Kok in de achtertuin zetten
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 22:22
arvid_18
arvid_18 is offline
Dutchy jij generaliseert ZELF!!!
jij doet alsof alle asielzoekers nooit crimineel kunnen zijn
in jouw ogen bestaan er geen buitenlandse criminelen
oh ja wat een paradijs als er een asielzoekercentrum om de hoek komt. Het is EEN FEIT dat de criminaliteit stijgt als er een azc komt
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 22:39
McCaine
McCaine is offline
Bij ons ís een paar straten verderop een AZC. Čn een methadonpost voor verslaafden. En er zijn een paar kraakpanden. En het dichtstbijzijnde politiebureau is wijken verderop. Guess what? De studenten geven meer overlast dan de junks, en de asielzoekers betekeen alleen maar meer mensen voor de voetbalpartijtjes op t plein. Geen fucking bezwaar.
Oud 13-04-2002, 22:41
Freshmaker
Freshmaker is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:

ER gaan 100 mensen in 1(!) villa wonen, nou dan heb je echt niet een groot huis lijkt me

En je moet ook es bedenken dat mensen met geld dus ff kunnen doen waar ze zin in hebben!
Zo zit onze maatschappij in elkaar. Het is een democratie dus kan iedereen in principe doen wat hij/zij niet laten kan, met het geld waarvoor persoon in kwestie gewerkt heeft. Als die milionairs nu hun zin niet krijgen, kunnen ze hun huis te koop zetten en naar een andere buurt verhuizen. Krijgen ze toch net zo goed hun zin? En mensen met weinig geld kunnen precies hetzelfde doen, op beide manieren (ze wonen immers niet in rijke buurten, en kunnen gewoon verhuizen). Allochtonen zijn in vergelijking met autochtonen gewoon crimineel. Ik moet er niet aan denken om een asielzoekerscentrum naast m'n huis te hebben en kan die milionairs best begrijpen. Ik heb rondom school al genoeg overlast van de moskee die vlakbij school gebouwd staat.
Oud 14-04-2002, 00:35
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Freshmaker schreef:

Zo zit onze maatschappij in elkaar. Het is een democratie dus kan iedereen in principe doen wat hij/zij niet laten kan, met het geld waarvoor persoon in kwestie gewerkt heeft. Als die milionairs nu hun zin niet krijgen, kunnen ze hun huis te koop zetten en naar een andere buurt verhuizen. Krijgen ze toch net zo goed hun zin? En mensen met weinig geld kunnen precies hetzelfde doen, op beide manieren (ze wonen immers niet in rijke buurten, en kunnen gewoon verhuizen). Allochtonen zijn in vergelijking met autochtonen gewoon crimineel. Ik moet er niet aan denken om een asielzoekerscentrum naast m'n huis te hebben en kan die milionairs best begrijpen. Ik heb rondom school al genoeg overlast van de moskee die vlakbij school gebouwd staat.
Lees me andere replys es joh voordat je dom gaat zitten zeiken over mijn mening.
Jah erg he, hoevaak hebben ze al iemand verkracht?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 00:36
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:
Dutchy jij generaliseert ZELF!!!
jij doet alsof alle asielzoekers nooit crimineel kunnen zijn
in jouw ogen bestaan er geen buitenlandse criminelen
oh ja wat een paradijs als er een asielzoekercentrum om de hoek komt. Het is EEN FEIT dat de criminaliteit stijgt als er een azc komt
WHahahaha

Lees me reply's es!
Dat staat dus nergens he, tuurlijk zijn die er, maar lang neit allemaal, er zitten in elke ''groep'' wel criminelen.
So what? Kijk maar uit hoor, dan zou dus geen 1 land op de wereld dus meer asielzoekers moeten opnemen
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 08:30
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Ik heb zelf vlakbij een AZC gewoond, en nooit ergens last van gehad...

Ik vraag me trouwens af of een grote villa nou wel zo geschikt is voor opvang, je hebt meer aan veel kleine woninkjes dan aan 1 grote lijkt me zo....
Oud 14-04-2002, 12:28
NN
NN is offline
Ik vind dat je asielzoekers evenwichtig over het land moet verplaatsen en dat gebeurd tot nu toe veel te weinig. Vaak worden ze weggestopt in lelijke blokkendozen achteraf op een industrieterrein. Dat is toch geen humane manier van opvang?
Wat mij betreft moet de gemeente als ze dat pand in handen kan krijgen de mogelijkheid bieden aan het COA om daar mensen op te vangen. Wat dan wel belangrijk is dat dit dan gaat gebeuren op een schaal dat gepast is die buurt. Dus geen grote aantallen, maar groepen van gezinsgrootte.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 13:33
Verwijderd
Wat een walgelijke actie van die kleptocraten!
Dit is weer zo'n mooi voorbeeld van deze tijd: mensen met poen hebben veel meer te zeggen over dingen dan mensen met minder poen.

Nog iets: je moet mensen gewoon niet in kampen stoppen! Dat gaat geheid mis! Die asielzoekerscentra zijn goedbeschouwd gewoon concentratiekampen. De "vijand" word bijeengebracht op een bepaald gebiedje.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 14:11
PFP
PFP is offline
Citaat:
Pash Cracken schreef:
Wat een walgelijke actie van die kleptocraten!
Dit is weer zo'n mooi voorbeeld van deze tijd: mensen met poen hebben veel meer te zeggen over dingen dan mensen met minder poen.

Nog iets: je moet mensen gewoon niet in kampen stoppen! Dat gaat geheid mis! Die asielzoekerscentra zijn goedbeschouwd gewoon concentratiekampen. De "vijand" word bijeengebracht op een bepaald gebiedje.
WTF je weet niet wat je zegt! Die mensen mogen al blij zijn dat ze hier uberhaupt al mogen blijven
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 14:31
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
PFP schreef:

WTF je weet niet wat je zegt! Die mensen mogen al blij zijn dat ze hier uberhaupt al mogen blijven

Als jij in zo een arm land geboren was, was je ook aan t smeken om naar een ander land te gaan en zo je leven te redden
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 13:29
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Ik kan het me best wel voorstellen dat iemand die flink heeft betaalt voor een leuk huis, dat ie dan weinig behoefte heeft om een asielzoekerscentrum naast de tuin te hebben....
Reageren

Regels voor berichten