Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
[i]Aan de andere kant, het principe 'schoenmaker blijf bij je leest' is ook geen onzin. Misschien is het wel juist om slechts te spreken over iets waar je zeker van bent en de dingen waar je onzeker over bent aan anderen over te laten. En de spreuk die ik ergens zag staan, ik geloof dat nare man hem gebruikte, luidt niet "wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet" maar "behandel de ander zoals u zelf behandeld wilt worden". Was ooit eens een kleine wanvertaling vanuit het Hebreeuws, heb ik me laten vertellen door een kundige op dat gebied. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je niet weet wat er mis is met moorden ben je ziek in je hoofd Onschuldige mensen van het leven beroven is 1 van de ergste dingen die je kan doen. Je hebt gewoon het recht niet iemand anders zn leven te beeindigen. Mischien wildie diegene wel gelukkig worden en nog veel beleven. Als je nodig wilt moorden moet je een mes pakken en het zo diep mogelijk in je EIGEN oog proberen te krijgen.
|
Moord verstoord de zogenaamde harmonie onder de mensen, die er toch al niet echt meer is, als gevolg daarvan worden mensen sterk beinvloed en ontstaat er een chaos. De controle slipt weg en als de mens iets haat, is het wel verlies van controle.
De moordenaar wint controle over zijn slachtoffer, maar nabestaanden enzow verliezen controle zoiets ofzow....
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
uva studenten klagen wilders aan Joostje | 215 | 05-03-2008 18:44 | |
polarisatie op alle gebieden (poging tot overkoepelende discussie) Verwijderd | 35 | 20-12-2006 17:56 | |
Een indrukwekkende correspondentie tussen Ayaan Hirsi Ali en Job Cohen Gatara | 174 | 27-03-2004 21:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
MA Supreme Court: Verbod op homohuwelijk ongrondwettelijk McCaine | 177 | 29-11-2003 22:59 |