Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ik tegen mijn zus zei dat ik niets had gedroomd verbeterde ze me altijd en zei: "Je droomt altijd, maar meestal vergeet je het weer meteen." ![]() Dus volgens mij droom je altijd... ![]()
|
Voor de mensen die hun dromen altijd vergeten, leg een schrift o.i.d naast je bed, zodra je wakker wordt, meteen opschrijven wat je wel weet, als je eenmaal begint te schrijven komt de rest meestal ook boven.
tenminste het schijnt te helpen, ik heb het nooit geprobeerd...
|
oh ik weet opeens nog iets van mijn vorige droom, ik had een 2,1 voor een engels luistertoets
![]() wat ik vannacht heb gedroomd weet ik even niet meer, misschien dat er later achterkom...
|
Ik liep met een stel vrienden over de bovenste verdieping van mijn oude schoollocatie, liep de trap af en kwam tot de conclusie dat Annika niet stond waar ze normaal stond.
We liepen verder door naar beneden, waar de boel steeds meer af begon te wijken van het normale, en het meer op een bouwval begon te lijken. Bij onze normale pauzehangplek aangekomen zat Annika daar wel, met vriendinnen. Er liep een enorme hoeveelheid reuzenspinnen daar rond. Ik vroeg me af wat ze daar nog deden, ik reikte Annika de hand, en we renden weg. Vrij vaag, as usual. ![]()
||
Citaat:
ik ging in elk geval niet over.. maar heb vanmiddag bericht gehad dat ik over ben ![]() ![]() maar da was een rotdroom ![]() ![]()
|
Ik had vannacht heel raar gedroomd.
Ik koop binnekort een schakelbrommer die ik al heel lang wil en gisteren had ik er voor in de winkel gekeken Vannacht droomde ik daar dus over alleen had ik me schakelbrommer al. Ik ging er ook al op rijden. En later had ik hem in de garage IN ![]() ![]() En later hoorde ik dat alles werd vergoed en ik toen had ik een nieuwe brommer toen werd ik wakker en toen besefte ik dat het een droom was en dat ik nog steeds geen brommer heb... Maar over een paar dagen waarschijnlijk wel ![]() Vage droom dus
|
![]() |
..mijn droom...
Ik droomde dat ik bij toeval was uitgenodigd voor het feestje van de jongen die ik heel leuk vind. Dus ik ging daar naartoe, het was daar heel druk, maar hij was zelf buiten ofzo Dus ik ging hem feliciteren en (vreemd genoeg) om zijn nek heen hangen en vragen wie hij leuk vond. ![]() Het was heel gezellig totdat hij wegging, ik hem achterna liep en bij een meisje eindigde. Ze zaten samen in de speeltuin en ik vroeg of ze elkaar leuk vonden. Dat was dus inderdaad zo. Ze was een paar jaar jonger en kende hem van school. Voor de leraren hielden ze hun relatie verborgen. Gek genoeg vond ik het meisje best aardig en ging ik niet janken ofzo in die droom. ![]() Toen werd ik wakker.. en net bleek dat hij nu inderdaad een vriendin heeft ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ging naar school om m'n boeken in te leveren. Als je dat gedaan had mocht je uit een kast een aardbeientaart pakken. Maar de leraren hielden mij steeds in de gaten, omdat ze dachten dat ik er anders stiekem 2 zou pakken. Toen ging ik naar mijn mentor om m'n rapport op te halen, maar er stonden allemaal eurotekentjes op ipv cijfers. Toen ik vroeg waarom dat was zei hij dat dat inhield dat ie alle leraren heeft moeten omkopen, omdat ze me anders niet over wouden laten gaan.
Hoe stom kan je dromen...?! ![]() ![]() |
![]() |
|
o damn ik weet er maar weinig van, er was iets met dat er een groep vampiers in mijn huis zaten, en ik, mijn zus en mijn moeder besloten ons maar op te geven, en ik en mijn zus lieten ons bijten , toen waren wij zogenaamd dood, maar toen sloeg mijn moeder de vampier neer en werden wij weer levend
![]() (wat me het meest stoort is dat mijn moeder wachtte tot ná wij dood waren ![]()
|
niet veel goeds... ik heb meestal zo'n 2 tot 3 nachtmerries per week dus jah...
Vannacht droomde ik dat ik beroofd werd toen ik naar de stad ging. daarbij wilden de rovers alles van mij, zelfs mn kleding. ze hadden allemaal van die zwarte mutsen op. 1 kon ik er af trekken, en toen bleek t mn vriend te zijn... toen werd ik wakker met allemaal tranen op mn wangen. Ik snap niet waarom ik zovaak van die kutdromen heb... maar dit heb ik dus gedroomd.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Skypen is niet saai! #1070 Verwijderd | 500 | 05-08-2010 22:40 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 17-08-2008 08:54 | |
De Kantine |
Waar heb jij vannacht over gedroomd? hasseltboy | 59 | 05-12-2005 16:26 | |
De Kantine |
heb jij wel is gedroomd over het forum van scholieren? hahaha G.T.C. | 65 | 25-06-2003 16:07 | |
Liefde & Relatie |
Enquetetje Droomvlucht | 175 | 11-08-2002 20:18 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 |