Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1. absoluut die wijsneus van een Edwin. de R. van Z. met dat zeikwijf van een Margarita (ze zijn allebei vreselijk, daarom een gedeelde 1e plaats
![]() 2. Femke Halsema (is gewoon een *censuur*) 3.Wouter Bos (is gewoon een eikel) 4.Balkenende (vanwege zijn vreselijk lange-en-toch-nietszeggende toespraken) 5. Willibrord (geen toelichting nodig) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maxime Verhaagen Camiel Eurlings (ook enge CDA-hond) Gerrit Zalm (walgelijke liberaal) Hans Wiegel (zelfde) Harry Mens Oscar Hammerstein (kneuzig nepjuristje) Gerard Spong Prins Bernhard (ouwe nazi) Hans Smolders (die kneuzige chauffeur van Fortuyn) Herman Heinsbroek Jan des Bouvrie Simon Fortuyn Marten Fortuyn Willibrord Frequin Pieter Storms Peter R. de Vries Tigo Gernand (of hoe die sukkel ook maar heet) Wien van den Brink Jaap de Hoop Scheffer Mja, aan vijftig kom ik (nog) niet...dit kost teveel tijd ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ben het op ons Gerritje na geheel met je eens. Overigens, ik vind het begrip 'landgenoten' nogal breed, het hoeven zeker geen BN'ers te zijn. Maar ik vind iedereen die serieus lid van de LPF is en mn. de mensen die regelmatig het forum van jongefortuynisten.nl posten zéééér walgelijk. |
![]() |
||
Citaat:
Hij is veel te dik en mag z'n haar wel eens wassen ![]()
||
![]() |
Citaat:
[edit]hij mag ook wel eens nicotine pleisters kopen!!. Het lijkt me ook erg grappig om hem voor straf de marathon te laten lopen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Zal ik als anti-BN`er ook mijn licht ff laten schijnen
1. Willibrord Frequin (hoe ist mogelijk) 2. Edwin de Roy van Zuydewijn (goed gespeld) 3. Emile Ratelband (Tsjakka) 4. Herman Heinsbroek (ik wil ook een Bentley) 5. Rest LPF (Ik anti-Fortuyn?? Wel nee, ik ben anti-anti Fortuyn) 6. Idols (Sterren maak je niet, sterren komen vanzelf op) 7. André Ha6 (leuke voornaam, daarmee houd et ook op ook) 8. De rest diek nog nie gehad heb
|
Verwijderd
|
[QUOTE]nare man schreef op 29-06-2003 @ 22:41:
Maxime Verhaagen Camiel Eurlings (ook enge CDA-hond) ![]() Oscar Hammerstein (kneuzig nepjuristje) Hoe heeft die vent kunnen afstuderen? Hans Smolders (die kneuzige chauffeur van Fortuyn) Respect voor die man, hij heeft zich behoorlijk moedig gedragen. Alleen moet ie nu z'n mond houden met z'n complottheorietjes en grote mond tegen links Nederland. |
![]() |
||
![]() |
[QUOTE]Che Guevara schreef op 30-06-2003 @ 16:07:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
1. Onze buurvrouw die ons leven verziekt
2. mn godsdienstleraar 3. mn bioleraar 4. mn scheikundeleraar 5. Balkenende Ja, ik ben schoolgefrustreerd ja, gelukkig was vandaag mn laatste dagje ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|