Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
mn ouders: mn moeder is top mn vader is echt onbegrijpelijk...
mn ooms/tantes: ik heb 1 tante die ik echt onwijs is de rest is een beetje minder. Opaas/omaas: de vader van mn vader is een grote eikel, hebben we ook al lang geen contact meer mee..de ouders van mn moeder zijn hele lieve mensen Neven/nichten: ik heb 2 nichten en 2 neven die onwijs aardig zijn..de rest is een beetje rot.
|
Ik ben samen met mn zus nogal een buitenbeentje in de familie. Wij zijn nogal alternatief en de familie van mn pa neigt naar het ordinaire en de familie van mn ma naar de jan-jaap-hendrik met bootschoenen kant.
Ik kan het op zich wel goed met mn familie vinden, alleen krijg ik dan vaak commentaar op hoe ik er uit zie, dat is niet altijd even leuk. Ik heb wel 1 heel cool nichtje en een cool neefje, jammer dat het neefje in Finland woont. Misschien heb ik trouwens nog wel allemaal coole neven en nichten, maar die zie ik weinig want die wonen allemaal in het buitenland.
|
![]() |
M'n ouders zijn vreemd, maar ze doen hun best
![]() M'n broer en ik hadden nooit een band ofzo, maar de laatste tijd leek het beter te gaan tot afgelopen zaterdagavond.. Toen was het weer een geweldige hel met hem.. Kan niet wachten tot ie fijn gaat samen wonen ofzo met die doos van hem! Verder is de hele familie van vaders kant 10 keer niks.. Daar hebben we verder ook geen contact meer mee, al 8 jaar niet. Van moeders kant is mijn ene tante en neefje en nicht wel helemaal super! Vooral die tante! Maar de rest van moeders kant is ook 10 keer niks.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
wat vinden jullie hiervan Man16 | 1 | 27-11-2005 17:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat vind je hiervan? Severus | 1 | 31-03-2004 19:15 | |
Psychologie |
Verticale leefgroep, wat vinden jullie ervan? phensicske | 11 | 03-03-2004 17:11 | |
Verhalen & Gedichten |
wat vinden jullie van het boek kinderjaren?? Fantôme | 0 | 04-10-2003 18:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat vinden jullie van deze gedichten? ~LiEf MeisJuh~ | 2 | 04-09-2002 13:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
ok dan forumbaas: wat vinden jullie hiervan Verwijderd | 3 | 21-01-2002 14:57 |