Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2003, 15:02
Phylicia 14
Phylicia 14 is offline
ben nieuwsgierig
Oud 26-06-2003, 15:04
Verwijderd
ik heb een geweldige familie, behalve 1 oma, die is heel erg raar bezig sinds ze een nieuwe man heeft.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 15:07
ani-ku
ani-ku is offline
ja weet niet ikmvoel me niet echt thuis rare regels maar ja wat doe je eraan....
Oud 26-06-2003, 15:09
Phylicia 14
Phylicia 14 is offline
Citaat:
ani-ku schreef op 26-06-2003 @ 16:07:
ja weet niet ikmvoel me niet echt thuis rare regels maar ja wat doe je eraan....
wat voor rare regels dan?
als ik het vrage mag
Oud 26-06-2003, 15:09
marieke_temp
marieke_temp is offline
mijn ouders zijn super
zusje is ook wel okay
ooms, tantes, neefjes, nichtjes, allemaal gek op
opa's en oma's zijn een beetje vreemd. maar ja, daar ben je oud voor.
dus: ik vind mijn familie wel okay.
Oud 26-06-2003, 15:14
Big Boi
Big Boi is offline
m'n ouders zijn vreemd
m'n broer is de achterlijkste idioot die er rondloopt
de rest van me familie vind ik achterlijke hillbilly's...

kan niet echt goed opschieten met me familie
Oud 26-06-2003, 15:19
Anijs
Anijs is offline
Hmmjz.. over het algemeen leuk

Maar....

-Broer..altijd ruzie mee
-Nichtjes.. brutaal tegen mijn oma.. Aaaargh kank niet uitstaan, heb respect voor je oma!
-Nichtjes... K raak ze nu kwijt.. want mijn oom en tante gaan scheiden.. en nu gaan ze helemaal de verkeerde kant in (waren ze al int aan gaan) En.. jah.. geen aand8 meer voo mij Ik ga dat stoppen
-Oom en vriendin.. ziek wel heel weinig

Maar voor rest leuk hoowr
SCH@TJES
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 15:22
hellion
hellion is offline
sommige familie wel cool, anderen

maar hier:

ouders : zeer relaxed
broer : Eigenlijk meer een hele goede vriend dan een broer
zusje : Me maatje

dusja...zit wel goed
Oud 26-06-2003, 15:33
Verwijderd
Citaat:
BLA!M schreef op 26-06-2003 @ 16:14:
kan niet echt goed opschieten met me familie
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 15:39
sinsere
sinsere is offline
Mijn ouders zijn echt heel lief .. mn broers ook.
De familie van mijn vaders kant heb ik helemaal niets mee. Ze zijn uit de hoogte en bekakt. Ik vind ze gewoon niet zo aardig en ze zijn zo kil .. De familie van mijn moeders kant is echt geweldig. Allemaal lieve ooms en tantes en mn opa en oma zijn ook top
Oud 26-06-2003, 16:54
neobamboom
neobamboom is offline
het gaat wel..
met mn broertje vaak ruzie, maar dat zit verder wel goed.
met mn ouders gaat het wel..
en met kant van mn moeder wel redelijk opschieten, vooral met n bepaald nichtje.
en de kant van mn vader weekniet echt, spreek ze amper
maar ik vind mn familie wel okee
Oud 26-06-2003, 18:39
Balance
Balance is offline
ouders: heel lief, bijna nooit ruzie met ze
broer: vroeger veel ruzie, tegenwoordig veel lol mee.
2 speciale nichtjes: super lief, echt enorme band mee
speciale oom en tante: erg aardig, kan ik goed mee opschieten.
oma: lief, wel erg eigenwijs en soms een beetje een zeur
andere ooms en tantes: sommigen erg aardig, anderen erg vreemd of type 'patser'.
andere neefjes en nichtjes: sommigen aardig, de rest nogal 'vreemd'.

ik heb nogal een grote familie; zo 25 ooms en tantes en iets van 30 neefjes en nichtjes...
Oud 26-06-2003, 18:44
Multilot
Multilot is offline
ik heb echt een hekel aan mn oom... Zo zeg, wat een kwal....
Rest van de familie is
Oud 26-06-2003, 18:49
jeffry
jeffry is offline
k vind ze raar, maar t is wel een leuke familie
Oud 26-06-2003, 18:52
Verwijderd
Mijn ouders zijn leuk, mijn zus ook... En dan nu de rest;

Familie van mijn vaderskant;
Hij heeft veel broers en 1 zus, maar ik ken maar 1 broer van hem. Mijn oom Harry. Hij is getrouwd en heeft drie kinderen, twee jongens, één meisje. Klikt erg goed tussen hen, we lijken qua gezin heel erg op elkaar, zelfde soort gewoonten enzo.
De andere broers en de zus van mijn vader? Die hebben hem en Harry 'verstoten' sinds ze een andere broer steunden tijdens zijn fatale ziekte. Hij was homoseksueel en de rest van mijn vaders familie is akelig gelovig. Zo gelovig dat ze hem liever alleen lieten sterven omdat ze bang waren anders in de hel te komen. Het zelfde geldt voor mijn opa en oma (de ouders van mijn vader). Ik heb ze na mijn 7de nog 1 keer gezien, dat was twee jaar geleden. Het zijn lieve mensen, maar ze haten mijn vader en vooral mijn moeder.. zij heeft volgens hen een slechte invloed op mijn vader gehad, waardoor zij hun zoon verloren hebben. Maar die hadden ze al verloren voor mijn moeder hem ontmoette Maar goed, daarmee klikt het dus akelig slecht.
Overigens hebben die broers en zus van mijn vader ook heel veel kinderen, elk gezin minimaal 6... dus toch zeker 7 * 6 neefjes en nichtjes. Maar die ken ik allemaal niet.

Familie van mijn moederskant;
Dat is een beetje een rare familie
Mijn moeder heeft twee zussen en twee broers. Met 1 broer klikt het erg goed, ons gezin en zijn gezin (met twee jonge kinderen) zitten op ongeveer hetzelfde vlak... Allebei vrij hoogopgeleide ouders en zelfde manier van denken.
De rest is een beetje sloom; een broer is zwakzinnig en heeft twee zwakzinnige kinderen die hij alleen opvoed. De twee zussen zijn allebei erg aardig, maar heel... mja, toch anders dan 'ons' gezin. Ze zijn wat asocialer en niet zo... slim... Ze denken daardoor ook wat oppervlakkiger over dingen. Maar ze zijn leuk gezelschap voor af en toe
Mijn opa en oma zijn erg aardig, maar nogal Twents, soms versta ik ze dus gewoon níet. En tja, mijn opa denkt dat ik nog 4 ben en kietelt me dus, knijpt me en gilt 'KOEKOEK!!' in m'n gezicht. Ach ja, 't is een lieve man. Mijn oma is echt een schat van een mens als je alleen met d'r bent, als opa erbij is zegt ze vrijwel niets meer, alleen dingen die wat opa zegt benadrukken. Maar alleen is ze echt heel gezellig

Mja, dat was wel erg lang
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 19:15
Toffe-Tjik
Toffe-Tjik is offline
ikke heb een beetje een rare familie, die een beetje uit elkaar ligt om het zo maar te zeggen, maar merendeel van mijn fam. boeien mij niet zo, ik geef meer om de mensen die mij wel boeien...
Oud 26-06-2003, 19:39
Verwijderd
Mijn familie wijkt nogal af van wat 'normaal' is hier in Nederland. Beide ouders komen uit Duitsland en dan uit het zuiden waar bier drinken op het werk gangbaar is (was althans). En ze komen beiden af van de werkvloer.

Wat krijg je dan? Ouders die er niet voor terugschromen hun mening over anderen te uiten, ook al is deze kwetsend. Daarnaast hebben ze geen zin in gedoe (feestjes, op de thee met buurvrouw, etc.. zijn dingen waar ze dus echt totaal geen behoefte aan hebben).

Ook zijn ze beide erg nuchter en hard wanneer het nodig is. Mijn moeder schreeuwde niet eens toen ik geboren werd En als je vroeger tegen mijn pa zei dat die een eikel is, had die je eerst een klap in je gezicht gegeven en dan pas gevraagd wat je ook alweer zei..

Dat soort mensen dus En dan ben ik zo'n zacht ei

[edit]
Mijn mening: ik hou van ze. En ik weet dat ze er voor mij zijn als het echt nodig is. Net zoals ik er voor hun ben als het er op aankomt. Door water en vuur

Laatst gewijzigd op 26-06-2003 om 19:44.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 19:48
Nolita
Nolita is offline
Heb niet echt gevoel dat ik familie heb.
Voor zover ze nog leven zijn het een stelletje lolmakende droogkloten die mij toch niet begrijpen.
Oud 26-06-2003, 19:48
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
op mijn vader kan ik altijd rekenen
op mijn moeder ook meestal en luistert altijd trouw naar me
Mn oudste broer is rustig en ontzettend grappig
mn andere broer is gezellig

Mn oma is beetje vervelend aan het worden
en mn opa en oma zijn al vervelend, want ze zeggen altijd dat we het fout doen enzo
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 11:54
Severus
Severus is offline
Mijn familie is klote!

Ripper
Oud 27-06-2003, 11:55
Verwijderd
'm'n broers zijn m'n beste vrienden'
'm'n ouders heb ik nooit gekend
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 11:56
Verwijderd
mjah op zich wel een leuke familie, niet geweldig, doorsnee zegmaar... maar wel de beste
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 12:07
howshesings
howshesings is offline
ik zie ze eigenlijk niet zo vaak...

m'n vader is koel, die laat alles toe
m'n moeder is ook koel maar misschien komt dat omdat we elkaar zo weinig zien... als we elkaar vaker zouden zien zouden we waarschijnlijk wel erg vaak ruzie hebben (gehad)
m'n zusje is wel grappig, die is bijna 14 en komt met veel vragen naar mij, ze wordt ook steeds redelijker

en de rest van m'n familie zie ik helemaal bijna nooit, ik heb het niet zo op verplichte 'gezellige' feestjes enzo, zeker bij de ouders van m'n vader want die mogen me totaal niet
Oud 27-06-2003, 12:10
Billy_bob
Billy_bob is offline
Heel relaxt, echt niks te klagen.
Oud 27-06-2003, 12:35
Ceiridwen
Ceiridwen is offline
Familie van mijn moederskant is op zich wel ok, maar de mensen van mij vaders kant betekenen echt heel veel voor me. Klinkt heel zwaar, maar wij hebben een hele grote familie en vanaf jongs af aan gaat iedereen heel veel met elkaar om.
Oud 27-06-2003, 14:56
CraZyLaDy
CraZyLaDy is offline
Me ouders zijn toppie. Met mn broer heb ik altijd ruzie *goh *
Familie van mn vaders kant: Zie ik nooit. Hoeft ook niet trouwens.
Familie van mn moeders kant: Grafhekel aan, op uitzonderingen na. Maar de mensen die ik mag is aangetrouwde familie.
Oud 27-06-2003, 16:12
Verwijderd
ouders: wel okeej
broertje: tsja, puber!
vaders kant: toffe mensen!
moeders kant: ene broer en familie is cool, de andere niet...

Oma's zijn ook wel lief..
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 16:33
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ouders: pap wel, mam tegenwoordig niet meer. Pap is soms misschien wel een beetje vreemd, maar dat geeft niet.

Zusje: soms wel, soms niet.

Opa: ja, toffe peer.

Oma: sinds kort ook weer.

Oom en tante: jazeker.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 16:40
-x-Kaa-x-
-x-Kaa-x- is offline
Mn ouders en broers: Kansloos
Opa en oma: Droge humor, wel toffe mensen

Rest van familie: Spreek ik nooit
Oud 28-06-2003, 08:28
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik heb een lieve familie....... vooral me neef dies lief
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 08:30
Another Way
Another Way is offline
familie van mn vaders kan: Wel oke, mag ze allemaal wel
familie van mn moeders kant: Wil ik niks mee te maken hebben, zijn geen familie voor mij
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 17:00
kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
Vaders kant: opa -> ziek weinig
tante en zo -> super gezellig
oom enzo -> ook gezellig alleen wel gelovig, zeer goeie band met mn kleine nichtje (ja dat kan)
moeders kant
oma-> liev
tante adam-> kan het heel goed met dr vinde, ook al is ze veeeeeel ouderd
Tante delft 1-> zie ik niet zovaak maar wel aardig
tante delft 2 -> bemoeial, mr soms ja ze KAN aardig zijn
oom -> super een echte westlander die mn moeder voor elk feesie weet om te praten
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 08:07
stier
stier is offline
Ik ben enig kind, met mijn ouders kan ik goed opschieten.

Familie aan de kant van mijn vader:
Hij heeft één zus, zijn broer is vier jaar geleden overleden. Met zijn zuster hebben we geen contact, haar man was tegen het huwelijk van mijn ouders (vanwege ander geloof, hoe dom). Mijn vader heeft volledig met ze gebroken.

Familie aan de kant van mijn moeder:
Mijn moeder heeft twee zusters, één daarvan is oké en kan je erg mee lachen, ze is gescheiden. Zij heeft weer twee zoons, negen en vijftien jaar ouder als ik. Dat vind ik echt twee losers, ze verpesten altijd verjaardagen (vooral die van mij) en ze hebben beide een ontzettend vervelende vrouw/vriendin. Ik heb echt een hekel aan ze. De andere zuster van mijn moeder heb ik nog nooit gezien, zij heeft de hele familie zwaar bedrogen en heeft zich helemaal afgescheiden van de familie van mijn moeder, dat is onderhand al 28 jaar geleden. Eigenlijk is dus alleen mijn tante okay, ze is 63 en je kan erg met haar lachen.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 10:31
Phileine
Phileine is offline
Ik hou zielsveel van mijn ouders en mijn zusje. Mijn opa en oma's zijn allemaal dood, en dat vind ik erg jammer. Ik kon het met allemaal heel goed vinden.
Mijn ooms en tantes vallen over het algemeen mee, op wat uitzonderingen na. Ik heb 1 oom en 1 tante die ik erg bewonder.
Oud 29-06-2003, 11:29
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
ik kan een groot gedeelte echt niet uitstaan.
aan een nog groter gedeelte heb ik een enorme hekel.
en sommigen zijn wel OK (die kun je dan ook bijna op een hand tellen)
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 15:42
checko
checko is offline
mn ouders en broertje zijn echt super, mn oma is ook heel lief....
de familie aan die kant is wel beetje raar, zijn niet echt vriendelijk onder elkaar en als jij dan als gezinnetje ertussen in zit...
en de familie van me pa is opperrelaxx, ik zie ze niet super vaak meer maar ze zijn echt top..
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 15:45
Verwijderd
K heb absoluut geen klagen..
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 16:06
Rioto
wel oke ... mn pa zn kant zijn chille lui .. en van mn moeders kant .. nee daar kan ik het niet echt mee vinden
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 20:25
Dminor
Dminor is offline
Weet je, laat ook maar.

Laatst gewijzigd op 29-06-2003 om 21:48.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 20:41
ssjpan
ssjpan is offline
Citaat:
FDM schreef op 29-06-2003 @ 16:45:
K heb absoluut geen klagen..
Ik ook niet! Mijn familie is beter dan veel families die ik om me heen zie. Er is ook niemand waar ik iets tegen heb.
Oud 29-06-2003, 21:26
thugz-angel
thugz-angel is offline
I love ma family unconditionally

zeker weten, ik bedoel ik mag dan wel eens ruzie hebben, maar ok t is en blijft mn familie, en ik mag de een dan wel wat minder dan de ander, maar I love them
Oud 29-06-2003, 22:32
vrijgezel
vrijgezel is offline
moeder: ik heb een hele kut periode gehad met mijn moeder, wat ik niet ga vertellen want dat is een kilometer lang verhaal.
maar dat gaat nu wel beter zal nooit helemaal goedkomen maar zo valt er mee te leven.
vader: is 3 jaar geleden overleden had ik een hele goeie band mee, ik lijk zoals de familie ook altijd zegt als 2 druppels water op hem. zelfde interesses enzenz ik vind het jammer dat hij de dingen niet meer meemaakt mijn trouwerij, kinderen enzenz
broer: ik kan absoluut niet goed met mijn broer opschieten dat komt omdat we het tegenovergestelde zijn van elkaar ik kan geen 1 ding bedenken wat wij gemeen hebben. en we zullen nooit een goeie band krijgen.

de familie van mijn moeder:

die zijn wat asociaal

1 oom en tante: ken ik niet, hun willen geen contact meer met de familie. hun kinderen: ken ik ook niet.

2 oom en tante: zijn alcoholisten, redelijk asociaal en ik zie hun 1x in de 3 jaar ofzo, hun kinderen: die ken ik niet.

3 oom en tante: hebben we heel lang ruzie mee gehad, toen mijn vader overleed is dat weer bijgetrokken. maar ik vind ze schijnheilig, en hun kinderen zijn krengen.

4 tante, heel erg leuke tante heb ik een goede band mee, kom er minstens 1x per week en ik kan goed met haar praten.
haar kinderen zijn leuk mijn neef is een beetje vaag volgens mij is ie een beetje contact gestoord, mijn andere neef is leuk, en mijn nicht is ook leuk.

5 mijn oom en tante, mijn oom is een beetje dom hij heeft iets waardoor die gewoon wat trager is, maar wel okee, mijn tante is leuk tot zover ik haar ken. hun kinderen pas ik geregeld weleens op.

opa: is dement aan het worden en is super irritant.
oma: is lief maar door mijn opa word ze gekleineerd en is ze in zichzelf getrokken hoopje stof.

van mijn vaders kant

dat is een zeer streng christelijke opgevoede familie

zijn 8 oom`s en tante`s

en ik krijg een kaartje op mijn verjaardag van hun maar voor de rest houd het daar wel mee op.
ik kan absoluut niet met die mensen overweg
en er is ook een ontzettende ruzie in de familie geweest dus ik heb nooit waarde gehecht aan hun omdat er gewoon veel ruzies weren.

opa en oma waar ik absoluut geen "opa en oma" gevoel bij heb maar ja het heet nou eenmaal zo.
hebben we ook altijd ruzie mee gehad (lang verhaal) maar ik heb hun sinds mijn 8ste niet meer gezien en toen mijn vader is overleden zag ik ze weer voor het eerst.
dus eigenlijk zijn die mensen vreemden voor mij.

ik hecht niet zoveel waarde aan familie omdat ik nooit dat gevoel heb gehad, bij mijn moeders familie zeurt iedereen overal over, is er een verjaardag zitten ze de hele tijd te zeuren.
ze zien gewoon alles negatief.
en mijn vaders familie is iedereen schijnheilig en koel. maar ja dat is die gereformeerde houding die ze hebben meegekregen uit hun jeugd.
Oud 29-06-2003, 22:41
ani-ku
ani-ku is offline
Citaat:
Phylicia 14 schreef op 26-06-2003 @ 16:09:
wat voor rare regels dan?
als ik het vrage mag
mijn ouders doen alsof we kak zijn terwijl dat helemaal niet zo is.
mijn vriend daar thuis is alles zo makkelijk we kunne zegge wat we denke als we er maar een goede mening over geven.
de regels zijn ook heel raar met eten gewoon ik word elk mooment van de dag op mun vingers gekeken!
Oud 29-06-2003, 22:53
Verwijderd
Ik hou van mijn ouders en broertje. Ik heb zo ongeveer de beste ouders die je je kan wensen. Ik mag vrijwel alles, de dingen die ik niet mag, wil ik toch al niet. Het enige dat ik wel wil maar niet mag is een jong katje, en zelfs dat is eigenlijk redelijk (allergische familie).
Ik kan geweldig met mijn ouders overweg, allebei. Als we ooit ruzie hebben is het omdat we geirriteerd zijn en het op elkaar afreageren.
Mijn broertje is een twijfelgeval - hij is vervelend, hij draait kutmuziek en hij is egocentrisch en egoistisch. Maar hij heeft ook een goed gevoel voor humor, is intelligent, muzikaal en goed in alles waar hij mee begint. Soms ben ik jaloers op hem, meestal irriteert hij me mateloos en af en toe hebben we een Goed Gesprek, meestal 's nachts, in de badkamer, onder invloed
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 23:09
Verwijderd
Mijn familie is wel tof. Mijn ma is een schat van een mens, maar ze kans soms ongelooflijk lang doormiemelen over iets heel kleins. Verder is ze een beetje een schijtluis. Mijn pa is juist het tegenovergestelde, echt een no-nonsense figuur. Als hij ergens het probleem niet van inziet, dan is er ook geen probleem. Dat wekt soms irritatie op bij anderen. Mijn broertje is erg intelligent maar nogal wereldvreemd, hij snapt vaak niet dat iets weliswaar rationeel bezien anders zou moeten zijn maar dat het gevoel van mensen nu eenmaal de foute kant op wijst.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 18:46
Phylicia 14
Phylicia 14 is offline
Citaat:
ani-ku schreef op 29-06-2003 @ 23:41:
mijn ouders doen alsof we kak zijn terwijl dat helemaal niet zo is.
mijn vriend daar thuis is alles zo makkelijk we kunne zegge wat we denke als we er maar een goede mening over geven.
de regels zijn ook heel raar met eten gewoon ik word elk mooment van de dag op mun vingers gekeken!
Oww, ja..
Dat is wel heel vervelend, ja.
Als we bij mij thuis buiten eten mag ik nooit schelden naar me broer...
Altijd is het zovan: "Wat moeten de buren hier nou wel niet van denken?!"
En als ik dan zeg:"Wat kunnen mij de buren nou verrotten!!!"
Is het zovan:" Ga jij maar binnen eten!"

Nou, ja... ik snap precies wat je bedoeld!

Sterkte ermee!!!
Oud 30-06-2003, 18:51
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
De ene kant is leuk, de andere kant is stom
Oud 30-06-2003, 18:52
lieve
lieve is offline
ons gezin... valt best wel mee! Ik had het erger kunne treffen.
Mijn grootouders langs vaders kant ... verschrikkelijke nieuwsgierige,conservatieve,geldverkwistende(maar ook best wel er-goed-inzittende) MOEIALS!! Maar ze hebben wel een goed hart zenne!
Mijn grootmoeder langs moeders kant, she's lovely! Kannek eens een goei grap mee uithalen!
En de rest van de familie(langs moederskant allemaal)... zijn leuke,toffe mensen!
Oud 02-07-2003, 15:32
Phylicia 14
Phylicia 14 is offline
Mijn familie gaat wel
Maar de zus van me vader (mijn tante dus) is echt een zeikerd..
ze heeft altijd wat!

En mijn oom is echt een...chagerijn (schrijf je da zo?)

Nou ja en van me moeders kant zijn eig wel leuke mensen..

me broer zoekt altijd ruzie
me zus is hele lieve meid

en verder neefies en nichies zijn schatjes
Oud 02-07-2003, 16:24
Qimm
Qimm is offline
Och ja hoor, ik kan het goed vinden met mun familie
Heb eigenlijk nooit echt gezeik met mijn ouders, heb 2 zussen waar ik het goed mee kan vinden en zij met mij alleen zij niet met elkaar... jaja, lekker ingewikkeld weer Maar ik ben het kleine zusje, ik ben gewoon lief
Ik lijk alleen te veel op mijn paps qua persoonlijkheid, dat had wel wat minder gemogen
Reageren

Regels voor berichten