Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hou van mijn ouders en broertje. Ik heb zo ongeveer de beste ouders die je je kan wensen. Ik mag vrijwel alles, de dingen die ik niet mag, wil ik toch al niet. Het enige dat ik wel wil maar niet mag is een jong katje, en zelfs dat is eigenlijk redelijk (allergische familie).
Ik kan geweldig met mijn ouders overweg, allebei. Als we ooit ruzie hebben is het omdat we geirriteerd zijn en het op elkaar afreageren. Mijn broertje is een twijfelgeval - hij is vervelend, hij draait kutmuziek en hij is egocentrisch en egoistisch. Maar hij heeft ook een goed gevoel voor humor, is intelligent, muzikaal en goed in alles waar hij mee begint. Soms ben ik jaloers op hem, meestal irriteert hij me mateloos en af en toe hebben we een Goed Gesprek, meestal 's nachts, in de badkamer, onder invloed ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn familie is wel tof. Mijn ma is een schat van een mens, maar ze kans soms ongelooflijk lang doormiemelen over iets heel kleins. Verder is ze een beetje een schijtluis. Mijn pa is juist het tegenovergestelde, echt een no-nonsense figuur. Als hij ergens het probleem niet van inziet, dan is er ook geen probleem. Dat wekt soms irritatie op bij anderen. Mijn broertje is erg intelligent maar nogal wereldvreemd, hij snapt vaak niet dat iets weliswaar rationeel bezien anders zou moeten zijn maar dat het gevoel van mensen nu eenmaal de foute kant op wijst.
|
![]() |
||
Citaat:
Dat is wel heel vervelend, ja. Als we bij mij thuis buiten eten mag ik nooit schelden naar me broer... Altijd is het zovan: "Wat moeten de buren hier nou wel niet van denken?!" En als ik dan zeg:"Wat kunnen mij de buren nou verrotten!!!" Is het zovan:" Ga jij maar binnen eten!" Nou, ja... ik snap precies wat je bedoeld! Sterkte ermee!!! ![]()
|
![]() |
ons gezin... valt best wel mee! Ik had het erger kunne treffen.
Mijn grootouders langs vaders kant ... verschrikkelijke nieuwsgierige,conservatieve,geldverkwistende(maar ook best wel er-goed-inzittende) MOEIALS!! Maar ze hebben wel een goed hart zenne! Mijn grootmoeder langs moeders kant, she's lovely! Kannek eens een goei grap mee uithalen! En de rest van de familie(langs moederskant allemaal)... zijn leuke,toffe mensen!
|
Mijn familie gaat wel
Maar de zus van me vader (mijn tante dus) is echt een zeikerd.. ze heeft altijd wat! En mijn oom is echt een...chagerijn (schrijf je da zo?) ![]() Nou ja en van me moeders kant zijn eig wel leuke mensen.. me broer zoekt altijd ruzie ![]() me zus is hele lieve meid ![]() en verder neefies en nichies zijn schatjes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Och ja hoor, ik kan het goed vinden met mun familie
![]() Heb eigenlijk nooit echt gezeik met mijn ouders, heb 2 zussen waar ik het goed mee kan vinden en zij met mij alleen zij niet met elkaar... jaja, lekker ingewikkeld weer ![]() ![]() Ik lijk alleen te veel op mijn paps qua persoonlijkheid, dat had wel wat minder gemogen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
wat vinden jullie hiervan Man16 | 1 | 27-11-2005 17:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat vind je hiervan? Severus | 1 | 31-03-2004 19:15 | |
Psychologie |
Verticale leefgroep, wat vinden jullie ervan? phensicske | 11 | 03-03-2004 17:11 | |
Verhalen & Gedichten |
wat vinden jullie van het boek kinderjaren?? Fantôme | 0 | 04-10-2003 18:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat vinden jullie van deze gedichten? ~LiEf MeisJuh~ | 2 | 04-09-2002 13:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
ok dan forumbaas: wat vinden jullie hiervan Verwijderd | 3 | 21-01-2002 14:57 |