Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus het kan niet alleen maar om de kinderen gaan... In dat geval gaat het dus om de partners, en dan is sterven erger; je houdt immer van je partner, en die verlies je. Iets ergers bestaat (voor zover ik weet) niet. Bij scheiden is het 'houden van' weggegaan, en wel zover, dat de partners niet meer samen kunnen of willen leven. Hier hebben ze zich beide bij neergelegd en dus is scheiden minder erg dan sterven. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind sterven erger,
wat is dat nu weer voor een flauwekul dat scheiden erger is? De meeste zijn tegenwoordig wel gescheiden, is toch geen big deal meer. Die abt van blabla, das echt een sukkel...wat een onderwerp. Ik snap echt niet dat velen het eens zijn met zo,n loser die zo iets wilt beweren dat scheiden erger is. greetz ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je speelt niet alleen op de persoon - wat niet echt bij het verschijnsel discussie past - maar je onderbouwt je mening ook niet. Behalve dan misschien op de schimmige gedachte dat "de meesten tegenwoordig wel gescheiden zijn." Wie is hier nu de sukkel? |
![]() |
||
Citaat:
|
k weet het niet, als mijn vriend het nu zou uitmaken en weet zeker dat hij me nooit meer terug wil, zou dat mij heel erg pijn doen. Ik heb nog nooit zo'n verliefdheid gevoelt, en ik word elke dag meer verliefd.
Dan is het voor mij misschien wel dragelijker dat hij mij verlaten heeft omdat hij gestorven is... Maar dan is er ook geen kans op wederopbouw, en blijf je misschien te lang aan hem hangen tis allebei erg, ik wil hem gewoon neit kwijt. (punt)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
WEDSTRIJD-POLL: Predikt de waanzin en de zwartgalligheid! xineof | 231 | 22-01-2006 15:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloven Big M | 500 | 09-10-2004 19:26 | |
De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? Episode II Machiavelli | 500 | 28-09-2004 20:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het Interview: Mohammed Cheppih BiL@L | 61 | 04-05-2003 17:18 | |
Verhalen & Gedichten |
ForumWEDSTRIJD verhalen !!!! italianboy | 16 | 18-12-2001 17:30 |