Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() De hele dag over het station lopen is best leuk... ![]() Goh... ik krijg weer eens een idee! Treinenmeeting! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ach wij gaan toch een keertje saampjes Den Haag in ofzo ![]() Mwoeah áls er leuke mensen komen, kom ik ook. Maar ik denk dat ik de mensen die ik wil meeten liever "apart" meet ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
ik denk niet dat ik zou mogen
![]() en volgens mij zijn er hier ernstig weinig mensen die wel komen ![]() ik zou wel willen komen trouwens er zijn best een aantal mensen die ik in het echt zou willen zien ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
komt gewoon allen en neem iemand mee,
als een ieder saai is ga je gewoon: winkelen bedelen zakkenrollen op een terrasje zitten naar de hoeren naar een museum een rondvaarttochtje maken waterfietsen in het park picknicken koprollen maken van dat heuveltje op het museumplein mensen kijken levende standbeelden omduwen en voor meer tips verwijs ik je naar: deze site of deze site |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
k weet tong niet, over 2 maand heb ik iig een OV, dus kan ik komen, maar ligt eraan wie er komen, waar het is maakt dan niet zoveel meer uit, ws moet ik dan toch uit enschedé komen en 25 minuutjes meer of minder maakt dan niet zoveel uit
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() --- maar ik kom wel. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() *is heel hard aan het nadenken* 13 september is op een zaterdag... ehm... zondag 31 augustus? Maandag 1 september? (volgens mij). Of een week later. Zondag 7 september? Ik roep maar iets hoor. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het wordt niks, de laatste meetings vielen door groepjesvorming ook ontzettend in het water..of door gebrek aan belangstelling.. (en dan maar een piercing zetten om er nog wat van te maken... *zucht*).. |
![]() |
||
Citaat:
En saai? Tja, als je iedere meeting weer in dat muffe StH zit wel ja, maar daar krijg je me ook met geen 10 man meer naar binnen. Utrecht heeft genoeg leuke cafe's, en je wordt er tenminste niet onder de voet gelopen door massa's bezopen britten, ook weer een pre. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En iedereen die weleens een meeting heeft bezocht weet precies wat je bedoelt (ook met StH). ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
daarom is de week van 18 augustus ook een prima week om te meeten...
net voor 't eind van de vakantie... net voor LowLands... net als veel mensen terug zijn van de verre landen (schijnt)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wie wil jij nog is gaan meeten van de kantine (het terras :S ) jet | 119 | 28-07-2004 13:46 | |
De Kantine |
Kantine- evaluatie Verwijderd | 18 | 22-11-2002 18:28 | |
Psychologie |
Belangrijk: duidelijkheid over de meeting! Verwijderd | 46 | 07-07-2002 23:10 | |
De Kantine |
Naar hoeveel meetings ben jij geweest en welke? Iotje | 50 | 24-04-2002 14:10 | |
De Kantine |
naar hoeveel meetings van s.com zijn jullie al geweest Krugdinho | 18 | 22-04-2002 17:52 |