Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
MISSCHIEN HOUDT DAT FUCKING DAN MISSCHIEN OP
als ze weer iets hebben gemold, (voor de zoveelste keer) zitten ze een n8 in de bak en de dag erna doen ze het weer en ga nou niet zitten zeuren dat is niet waar, want het is statistisch bewezen dat meer dan 80% van criminele acties door allochtonen worden gedaan x zo veel man doen het, dus ook maar 4x zo veel straf Rechts=OKe ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dit moet gewoon een wet worden pernamente verblijfsvegunning vervalt bij een misdaad uitzetting volgt.
||
Citaat:
![]() pim fortuyn had gekke ideeen maar in sommige kan ik mezelf goed inleven maar het belangrijkste hij bond er geen doekjes om hij zei het en dat gaat nu ook steeds meer gebeuren en dat bevalt mij prima ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Een allochtoon... jee, kun jij definieren hoe je je gedraagt als allochtoon? Ik niet. Aangezien er verschillende allochtonen zijn. Neuh. Dat laatste heeft toch echt niks met gedrag te maken, maar met afkomst.
||
Citaat:
en ik vind het dan ook onzin om ze allochtonen te noemen ''als het toch nederlanders zijn''
|||
Citaat:
Jij probeert maar (zo makkelijk gaat dat niet). Citaat:
![]() Goh. Dan ben ik er ook 1.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
Even een informatief vraagje: wanneer ben je nu allochtoon? Als minimaal één van je ouders van uit het buitenland komt, of als minimaal één van je ouders allochtoon is (dus wanneer bijvoorbeeld je oma uit het buitenland komt)? Want in dat laatste geval is dus iedereen allochtoon.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar ja het is geen discriminatie gewoon. In veel probleem wijken zitten meestal veel allochtonen, maar ook wel Nederlanders en die hebben er ook last van. Dus dan kunnen de buitenlanders in dit geval ook mee profiteren. Zij komen minder vaak negatief in de media, waar de meeste mensen hun meningen vandaan halen. Zij blij, wij blij ![]()
||
Citaat:
![]() Misschien dat het over een aantal jaren word afgeschaft. Want in Amerika doen ze dat toch ook niet. Wie de Amerikaanse papieren heeft is Amerikaan! Zo moet en hoort dat. Welke idiot heeft zo'n idee naar boven gebracht? Toch niet overgedragen van de duiters? Niet discriminerend bedoeld....maar het is mogelijk. MJ
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als iemand de Nederlandse nationaliteit heeft (en dat is het geval bij vrijwel alle kutmarokkaantjes waar korpschef Wiarda op doelt) wordt hij net zo behandeld als iemand die hier al generaties lang woont. Een Nederlander is een Nederlander. Natuurlijk wordt daarbij zoals ik hierboven al schreef wel rekening gehouden met de culturele achtergrond van de verdachte. Dat valt immers te brengen onder de persoon van de verdachte, of onder de omstandigheden van het geval. Cultuureigen aspecten als eerwraak worden dus wel degelijk meegewogen in een strafvonnis tegen een 'allochtoon'. |
![]() |
||
Citaat:
Nog steeds allochtoon dus. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
[QUOTE]timbo85 schreef op 30-06-2003 @ 17:02:
laten we teruggaan naar het niksdoen! ![]() Niks doen? Hoe bedoel je niks doen? Terug naar de tijden waarin men niet een integratiecursus hoefde te volgen (de jaren zeventig) lijkt me onwenselijk, maar dat is al lang geleden. Wilde je soms beweren dat de laatste paar jaar niets gedaan is aan de problemen die een aantal allochtonen veroorzaakt? pim fortuyn had gekke ideeen maar in sommige kan ik mezelf goed inleven maar het belangrijkste hij bond er geen doekjes om hij zei het en dat gaat nu ook steeds meer gebeuren en dat bevalt mij prima ![]() Bond er geen doekjes om? ![]() |
![]() |
||
[QUOTE]Che Guevara schreef op 01-07-2003 @ 16:32:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Waar haal jij deze onzin überhaupt vandaan?
||
Citaat:
- van het feit dat de overgrote meerderheid van de moslims in Nederland een hekel hebben aan het westen en ons gewoon minachten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
[QUOTE]BARON schreef op 01-07-2003 @ 16:53:
[B]- van het feit dat 80% van de criminelen allochtoon is en Nederlanders hier het slachtoffer van worden. OORZAAK NR. 1: achtergestelde positie. Per saldo kan je het merendeel van de (vermogens)criminaliteit terugvoeren op deze oorzaak. - van het feit dat de overgrote meerderheid van de moslims in Nederland een hekel hebben aan het westen en ons gewoon minachten. Waar haal je dat vandaan? Bronnen? Of heb je er zelf onderzoek naar gedaan? En ook voor de ''haat'' tegen het westen kan ik je oorzaken geven: - ongewenste Amerikaanse interventie - armoede in eigen land En waarom zouden er dan Marokkanen en Turken hier zijn, als ze Nederland een kloteland vinden met heidense inwoners? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Veiligheid in Veenendaal. De Veroorzaker | 118 | 31-03-2010 11:08 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-11-2005 11:40 | |
Opmars van Nieuw Rechts WillKillForSex | 86 | 22-10-2003 07:36 | |
Buitenlanders het land uit! climax | 253 | 12-02-2003 21:09 | |
De Kantine |
Mijn condoleances aan iedere Nederlander met verstand waaromniet? | 123 | 16-05-2002 20:45 |