Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar never mind, het is inderdaad mierengeneuk. Maar soms is het wel lekker ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder vind ik typefouten ook wel irritant, maar als het relatief weinig voorkomt vind ik het niet erg. En geen leestekens enzo, dan stop ik snel met lezen. Dat vind ik gewoon nergens op slaan als je een lange(re) tekst typt. (typed? Tiept?) Over dAt StoMmE taaltje nog maar te zwijgen.
|
Verwijderd
|
Nee ik erger me er niet aan als iemand op het forum het doet. Ik doe het namelijk zelf ook. Ik weet nooit wanneer je 'd' en wanneer je 'dt' moet schrijven.
Maar als iemand een serieuze tekst probeert te typen, en dan heel veel spelfouten maakt, neem ik die persoon niet erg serieus. Dit zal ook wel vol met spelfouten staan. Sorry dan. |
![]() |
|
Ik kan er eigenlijk niet goed tegen, maar ik maak zelf ook wel eens fouten en dan houd ik er ook niet van om constant verbeterd te worden.
Maar wanneer mensen 'als' en 'dan' door elkaar halen irriteert me dat mateloos en móet ik er gewoon iets van zeggen. Bezittelijk voornaamwoorden moeten ook goed gebruikt zijn, want ik ben van mening dat je zoiets op de basisschool al geleerd hebt, dus in principe zou iedereen het gewoon goed moeten kunnen typen.
|
Ik vond het altijd erg irritant, en ik verbeterde het vaak. Nu vind ik het eigenlijk best arrogant, omdat sommige mensen er niets of weinig aan kunnen doen. Neem mij als voorbeeld.
![]() ![]() (Zou misschien iemand even alle spel- en grammaticafouten hier uit willen halen? Ben benieuwd hoe erg het nog is. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() BTW ik ken zat mensen die jou standaard met een W schrijven, en nee, dat is niet expres. |
![]() |
|
![]() |
Ik kan er absoluut niet tegen -tenzij het echt moeilijke woorden zijn- en ik erger me er kapot aan. Het staat gewoon ongelooflijk dom.
Een voorbeeld: iemand hier op het forum schreef 'leefdtijd' i.p.v. 'leeftijd'. Nou, als ik zoiets lees val ik letterlijk bijna van m'n stoel van ergernis. |
![]() |
||
Citaat:
|
ik vind het alleen irritant als mensen express fouten gaan maken of als ze echt hele domme fouten maken, verder vind ik het niet zo erg want iedereen maakt wel eens een foutje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan Jij kunt Hij kan Wij kunnen Maar je ziet inderdaad bijna overal 'je kan' ipv 'je kunt'. Hoe dat ontstaan is, geen idee. |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan Jij kan Hij kan Lekker simpel. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Is op zich niet erg. Maar niet kritisch schrijven en dan zelf de ergste fout maken. je gaat je ERGEREN, niet irriteren, is gewoon fout niet meer doen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Nee hoor, onze msn-gesprekken zijn best wel leuk, maar geloof het of niet, ik kén de spellingsregels. Je hoeft me er niet steeds op te wijzen als ik het fout doe. Kijk, als ik erop let, dan maak ik niet zoveel fouten, maar als ik gewoon ontspannen zit te chatten... Maar goed, ik vergeef je wel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Trouwens, volgens mij zijn er nog nooit zo weinig spelfouten geweest in een topic qua aantal letters zo groot als deze. Lang leve de sociale controle. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik vraag me af hoeveel mensen zich nu ergeren aan 'das idd' ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Aan welke taaleelementen erger jij je en hoe verhelp je dat? Porcelain | 23 | 05-05-2008 23:10 | |
De Kantine |
Wat heb jij voor vreemde trekjes? Verwijderd | 296 | 08-04-2008 23:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
ER IS ZOVEEL MEER - Googlen met Robbert van den Broeke Char Margolis | 8 | 29-12-2005 22:18 | |
Liefde & Relatie |
intelligentie invloed op relatie ? emi | 104 | 30-07-2003 15:40 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 | |
De Kantine |
Mijn condoleances aan iedere Nederlander met verstand waaromniet? | 123 | 16-05-2002 20:45 |