Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2003, 12:43
annabegins
annabegins is offline
jeetje je wordt spontaan verliefd hierzo!

maarja, mijn speciaalste zoen was met n ex (dat is trouwens bij vrij veel mensen!). we zouden samen met n hele groep op vakantie gaan en ik kende hem nog niet echt. in de weken voor de vakantie hebben we veel gemsnd en gesmst. ik had niet gedacht dat ik verliefd kon worden op iemand via de msn, maarja blijkbaar kon t dus toch. ik wist alleen niet wat hij voelde.
in de trein naar vakantie toe was er veel spanning tussen ons, durfde m bijna niet aan te kijken. toen we op onze vakantie plek waren werd hij ziek. hij ging op bed liggen en ik ging er naast liggen. we hebben een hele tijd liggen kletsen... heel dicht bij elkaar. ik hield t bijna nie meer, maar omdat ik vrij onzeker was over hem heb ik niks gedaan...
2 uur later gingen we weer liggen. weer gekletst en kwamen steeds dichter tegen elkaar liggen. lippen kwamen steeds dichter bij elkaar. maar we waren nog steeds aan t praten. uiteindelijk konden we t allebei nie meer houden en hebben we ongelovelijk lekker gezoend! dat was de eerste van vele lekkere zoenen
Oud 11-07-2003, 12:58
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Dat was voor mij met de lekkerste chick van school. Ik dacht dat de hemel openging!
Oud 11-07-2003, 12:59
annabegins
annabegins is offline
k bedenk me er net nog 1..

ik lag samen met n hele groep aan n meertje. ik vertelde n vriend dat ik ervan baalde dat er geen sterren waren. wij lagen een beetje afgeschermd van de rest, door een paraplu.
ow, zegt ie ineens, ik zie wel een ster.. daar! en hij wijst vlak langs mn gezicht naar mijn rechterkant (hij lag links). dus ik kijk daar en zie helemaal niks... ik vraag m waar precies en blijf kijken.
in jouw ogen zegtie... ik wil heel snel naar links kijken, zie ik halverwege ineens dattie boven me hangt. voor ik tijd had om iets te zeggen of te doen, lagen we te zoenen...

toen de rest door had dat we vrij stil waren vroegen ze wat we aan t doen waren.... sterren kijken dus kan die twee woorden nooit meer gewoon horen
Oud 12-07-2003, 14:08
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
dat is een paar dagen geleden gebeurd. Ik heb geen relatie met hem ofsow, maar gewoon vrienden. Hij zat allemaal te zeiken dat ie me wou knuffelen en ik dat ook bij hem moest doen. Ik zei dat ie niet lief genoeg was (evil he? )en toen we naar zijn kamer gingen, zaten we op een gegeven moment te knuffelen en hij zoende me. Dat was zo speciaal! Gewoon hoe hij het deed, nee, deze zoen vergeet ik nooit meer! Hij kan ook heerlijk zoenen! en toen k naar huis ging en k stapte de deur uit, pakte hij me stevig beet en zoende me en omhelsde me. En de volgende dag smste ie me dat hij een ketting voor me had gekocht!
Oud 13-07-2003, 11:01
Loesje
Loesje is offline
mijn speciaalste zoen is tijd geleden gebeurd...we waren beide op een feest waar heleboel vrienden van zowel mij als hem waren, de hele avond beetje om elkaar heen gehangen en geklets ed. Na het feest zijn we nog met paar vrienden de stad ingegaan, en daar hele tijd met hem geklets. en er was gewoon een soort spanning tussen ons, op een gegeven moment zegt hij: ik wil je zoenen...maar niet hier (omdat al die vrienden er dus bij stonden ed, en we niet meteen alles wilde laten merken) Toen het cafe dichtging, zijn we naar huis gelopen en daar elkaar steeds beetje aanraken (maar niet te opvallend) Eenmaal thuis bij hem zijn we naar zijn kamer gegaan, en hebben we gezoend...was op dat moment echt een ontlading van spanning! en hij kon ook nog eens heel goed zoenen
Oud 13-07-2003, 21:06
Margriet
Margriet is offline
Uhm..dat zijn er best veel...Wel met maar een persoon, een van mijn beste vrienden..
Ik had nog nooit gezoend en we waren alleen bij mij thuis..
Ik moest strijken en hij zat te leren... nou ja op een gegeven moment zegt hij: Ik vind het wel weer es knuffeltijd.. Nou ja ik kruip heerlijk tegen hem aan en geen hem gewoon een kus, zoals zo vaak... Maar hij begon te zoenen...(wat ik niet erg vond ) Nou ja hij wou het mij leren...Zodat hij later tegen mijn man kon zeggen dat hij mij had leren zoenen ... Nou ja die was dus speciaal en lag echt in een deuk toen hij ook nog vroeg: En is het bevallen??

De tweede was eigenlijk toen ik hem een brief had gegeven na valetijnsdag (het was zo dat ik van mijn beste vrienden, hij dus ook, een roos had gehad...Ze zijn namelijk ook hele goeie vrienden...) maar daar had ik een brief voor geschreven...En toen zoende we maar weer es..Terwijl zijn moeder beneden was hebben we heel goed gepraat en gelachen (hij zei nog...*heel lief, smelt nog steeds* hoeveel sterren zie jij? ikke zei een en hij zei ook een..We vonden elkaar sterren )

En nog een...Uhm we waren bij hem...Superdag gewoon...Knuffelig en toen zette hij muziek op en toen hebben we zo geweldig gezoend...Tja zijn er best veel, maarja..Een speciale zoen hoort bij een speciale jongen...
Reageren

Regels voor berichten