Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2003, 22:29
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Kingkai schreef op 02-07-2003 @ 23:27:
Doen ze da in iedere Plus da je weet?? kheb et bij ons nog nie gezien
Ik denk het wel... Wij hebben iig ook weleens de foto's van een andere Plus gekregen en zij die van ons
Oud 02-07-2003, 22:40
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
kzal et morgen eens vragen
Oud 03-07-2003, 10:29
Maddan
Maddan is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 02-07-2003 @ 11:35:
Ohwja idd bij onze supermarkt (Plus) gaan de foto's ook naar Duitsland. En van andere supermarkten waarschijnlijk ook... Dus dan heb je weinig kans dat iemand ze ziet. Tenzij je de foto's inlevert bij een supermarkt waar bekenden werken, die gaan vast wel even kijken...
ok, dat lijkt me dus echt wel grappig

emberassing, maar wel grappig
Oud 03-07-2003, 10:58
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Kingkai schreef op 02-07-2003 @ 23:40:
kzal et morgen eens vragen
En?
Oud 03-07-2003, 11:19
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 29-06-2003 @ 22:15:
Als je ze bij de HEMA of de drogist laat afdrukken, en je zegt dat je ze over een week komt ophalen, dan gaat 't allemaal door de machine. Ziet niemand, behalve dan misschien een controleur die een steekproef houdt, maar die zullen jullie waarschijnlijk nooit tegenkomen, dus daar heb je geen last van.
Nou uuh! sorry hoor maar ze moeten toch echt kijken of ze gelukt zijn
Oud 03-07-2003, 11:23
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Billy_bob schreef op 03-07-2003 @ 12:19:
Juist. DE oplossing: digicam en niet laten ontwikkelen maar gewoon op je computer zetten. Kan er ook niks mee gebeuren. Niemand anders die ze kan vinden als je ze ergens beveiligd neerzet, kan geen schade worden aangericht en je raakt ze niet kwijt. Je kan ze makkelijk kopieren enz. Digicam rulez.
Oud 03-07-2003, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Billy_bob schreef op 03-07-2003 @ 12:19:
De mensen achter de balie? Mooi niet. Bovendien zitten er vaak genoeg vreemd afgedrukte foto's tussen, dus ik neem aan dat ze lang niet alle foto's controleren in de ehm, hoe heet het, fotodrukkerij
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 11:41
Billy_bob
Billy_bob is offline
Nou geloof je niet moet ik zeggen . Maar het zal wel! Lijkt mij dat ze dat checken! Misschien niet in de HEMA maar dan wel bij fotozaken enzo! Denk alleen niet dat die mensen er zo onwijs van op kijken! Ze kunnen er zo wie zo niks mee anders schenden ze je prive.
Oud 03-07-2003, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Billy_bob schreef op 03-07-2003 @ 12:41:
Misschien niet in de HEMA maar dan wel bij fotozaken enzo!
duhhhh dat weet ik ook wel. Waarom dacht je dat ik zei dat 't bij de hema moest en niet bij een fotozaak?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 11:49
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 03-07-2003 @ 12:44:
duhhhh dat weet ik ook wel. Waarom dacht je dat ik zei dat 't bij de hema moest en niet bij een fotozaak?
Waarom denk je dat ik zeg, misschien wel in de hema maar wel bij fotozaken enzo dan! Jij had het over de HEMA Ik zeg als reactie....wel bij fotozaken enzo heeft niks te maken met dat ik denk dat jij dat niet weet ofzo
Oud 03-07-2003, 16:40
Optima
Optima is offline
digitale camera: zo lostte mijn vriend en ik 't op toen hij 3 maanden weg ging. Hij had wat herinneringen nodig om..ehm..nouja..

Ik ben nu haastig op z'n laptop aan het zoeken waar die verdomde foto's ook alweer stonden
Oud 03-07-2003, 17:42
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Optima schreef op 03-07-2003 @ 17:40:
digitale camera: zo lostte mijn vriend en ik 't op toen hij 3 maanden weg ging. Hij had wat herinneringen nodig om..ehm..nouja..

Ik ben nu haastig op z'n laptop aan het zoeken waar die verdomde foto's ook alweer stonden
En krijgen wij ze ook te zien als je ze gevonden hebt?
Oud 04-07-2003, 09:17
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 03-07-2003 @ 11:58:
En?
***, vergeten te vragen

maar volgens mij kan et wel
Oud 04-07-2003, 16:37
jeroentje87
jeroentje87 is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 01-07-2003 @ 23:59:
Even tussen haakjes, ik heb vanavond een mailtje gekregen van Poesiefox dat ze voor een week gebanned is. Vanwege een of ander gedoe op L&R. Maar ze zou de foto's op de picserver van de TU Twente zetten en als t goed is mailt ze me de link zodat ik die hier kan posten... Kan nog wel even duren denk ik...
en?? heb je al iets???
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 16:39
P&C
P&C is offline
Citaat:
pure_evil schreef op 29-06-2003 @ 22:19:
volgens mij gaat dat bij de hema vrij goed ja. k zou het niet in zon zaak laten doen waar je je fotos eerst nog moet "checken" of je tevreden bent, want dan sta je daar je eigen naaktfotos te bekijken......
Wij hebben is voor de grap een dagje op het naaktstrand foto's lopen maken en zijn we toen gaan afrukken bij de hema...
toen we ze kwamen ophalen vond die geile jufrouw achter de kassa het heel leuk het mapje te openen en te vragen wat dit te betekenen had (wij als 23 jarig)
Oud 04-07-2003, 16:50
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
p-chez schreef op 02-07-2003 @ 02:42:
Mwah, de meeste fotolabs zien de foto's vaak wel. Voor evt. kleurcorrecties, omdat de belichting nooit meteen goed kan zijn.
Tenzij het een lab is natuurlijk waar er zoveel werk is dat ze kleurcorrecties een keer doorvoeren voor honderden films. Dan zou t alleen kunnen komen door een steekproef. Ik denk dat je bij de AH idd het meeste kant hebt dat niemand de foto's echt ziet.

Overigens moet je je niet echt schamen oid. Fotolabmensen zien wel vaker 'aparte' foto's. Ik heb zelf ook bij een fotolab gewerkt een tijdje, daar kwamen af en toe ook wel naaktfoto's voorbij enzo, maar daar let je niet eens meer op op een gegeven moment.
Nog leuke ideeën opgedaan?
Oud 05-07-2003, 12:56
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
jeroentje87 schreef op 04-07-2003 @ 17:37:
en?? heb je al iets???
Nee ze mailde dat ze ze zelf wel zou posten en ze is inmiddels niet meer gebanned duss...
Oud 06-07-2003, 22:41
Verwijderd
Citaat:
P&C schreef op 04-07-2003 @ 17:39:
Wij hebben is voor de grap een dagje op het naaktstrand foto's lopen maken en zijn we toen gaan afrukken bij de hema...
toen we ze kwamen ophalen vond die geile jufrouw achter de kassa het heel leuk het mapje te openen en te vragen wat dit te betekenen had (wij als 23 jarig)
Wat vreemd, dat mag ze helemaal niet, dacht ik

Ik ga zelf meestal naar naturistische campings of naaktstranden, en daar worden ook foto's gemaakt, en niemand die vraagt wat het te betekenen heeft...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 22:05
SRV
SRV is offline
mijn zus heeft in een fotozaak gewerkt en de medewerkers in een echte fotozaak zien alle foto's...je ziet de raarste dingen voorbij komen....
Oud 08-07-2003, 22:30
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 05-07-2003 @ 13:56:
Nee ze mailde dat ze ze zelf wel zou posten en ze is inmiddels niet meer gebanned duss...
Maar waar ze nu blijven...?
Oud 08-07-2003, 22:53
poesiefox
poesiefox is offline
Ow kids, ik weet het nog niet, om weer met mijn blote baadje op internet te gaan. Er lopen een boel gekken rond op de wereld, en als eentje mij herkent en denkt dat ik dus wel in ben voor een lekker robbertje sex met hem, dan ben ik zuur.
Oud 08-07-2003, 22:57
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 08-07-2003 @ 23:53:
Ow kids, ik weet het nog niet, om weer met mijn blote baadje op internet te gaan. Er lopen een boel gekken rond op de wereld, en als eentje mij herkent en denkt dat ik dus wel in ben voor een lekker robbertje sex met hem, dan ben ik zuur.
Pffft je bent toch bezet? Er zijn vast wel mannen die jou dan zien en graag sex willen maar helaas kunnen ze het niet krijgen!! En iedereen hier laat allemaal foto's zien dus waarom jij niet? En anders haal je ze er na een paar dagen weer af...
Oud 08-07-2003, 23:18
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 08-07-2003 @ 23:57:
Pffft je bent toch bezet? Er zijn vast wel mannen die jou dan zien en graag sex willen maar helaas kunnen ze het niet krijgen!! En iedereen hier laat allemaal foto's zien dus waarom jij niet? En anders haal je ze er na een paar dagen weer af...

Ik vrees dat mijn sex foto's wat explicieter zijn dan wat de rest gepost heeft....

En niet iedereen zal het accepteren dat ik bezet ben: zoals gezegd: er zitten een boel gekken op internet.
Oud 08-07-2003, 23:21
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 09-07-2003 @ 00:18:
Ik vrees dat mijn sex foto's wat explicieter zijn dan wat de rest gepost heeft....

En niet iedereen zal het accepteren dat ik bezet ben: zoals gezegd: er zitten een boel gekken op internet.
Jah weet ongeveer wel wat er kan gaan komen, en jah die gekken... Naja als je t nie wil dan moet je t niet doen he
Oud 08-07-2003, 23:39
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 09-07-2003 @ 00:21:
Jah weet ongeveer wel wat er kan gaan komen, en jah die gekken... Naja als je t nie wil dan moet je t niet doen he
En ik was nog wel zo nieuwsgierig .
Oud 08-07-2003, 23:51
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 09-07-2003 @ 00:39:
En ik was nog wel zo nieuwsgierig .
Haal jij haar dan over
Oud 09-07-2003, 00:03
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 09-07-2003 @ 00:51:
Haal jij haar dan over
Als ze niet wil dan niet. Als ze me zou willen mailen zou ik dat heel fijn vinden, maar dat doet ze dan uit eigen beweging misschien wel als ze ziet dat ik interesse heb .
Oud 09-07-2003, 00:07
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 09-07-2003 @ 00:18:

dan stuur je het alleen pm aan de mensen waarvan je weet dat het geen gekken zijn
Oud 09-07-2003, 09:55
KiMZz
KiMZz is offline
Of je mailt ze naar degene die er interesse in heeft...

*Steekt vinger op*
Oud 09-07-2003, 12:19
naughtyd25
naughtyd25 is offline
ook ik ben wel nieuwscherig naar die foto's. Maar weet iemand toevallig ook hoe je de resolutie van een webcam kan verhogen, kan ik met mijn vriendin ook ff pic's maken
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 13:33
Rob Z.
Rob Z. is offline
Citaat:
Billy_bob schreef op 03-07-2003 @ 12:49:
Waarom denk je dat ik zeg, misschien wel in de hema maar wel bij fotozaken enzo dan! Jij had het over de HEMA Ik zeg als reactie....wel bij fotozaken enzo heeft niks te maken met dat ik denk dat jij dat niet weet ofzo
Dat is echt de vreemdste beredenatie die ik ooit heb gelezen
Oud 09-07-2003, 13:55
jayjay
jayjay is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 09-07-2003 @ 10:55:

*Steekt vinger op*
Ben ook wel benieuwd hoe expliciet, expliciet nou is
Oud 09-07-2003, 17:28
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 09-07-2003 @ 10:55:

*Steekt vinger op*

Via de mail komen ze toch ook op internet, en internet is zo lek als een mandje. Sorry kids, er zijn grenzen.

Expliciet als in je ziet dingen die op het forum niet mogen. Je ziet bloot. Het zijn dus geen actiefoto's, stelletje goorlappen.
Oud 09-07-2003, 19:50
jayjay
jayjay is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 09-07-2003 @ 18:28:
Via de mail komen ze toch ook op internet, en internet is zo lek als een mandje. Sorry kids, er zijn grenzen.

Expliciet als in je ziet dingen die op het forum niet mogen. Je ziet bloot. Het zijn dus geen actiefoto's, stelletje goorlappen.
Actiefoto's zijn niet subtiel maar platter dan een schildpad. Zulke foto's heb ik van mezelf ook niet, wil ik niet eens zien.

Maar dat van die goorlappen, dat klopt wel een beetje
Oud 11-07-2003, 15:11
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 04-07-2003 @ 17:50:
Nog leuke ideeën opgedaan?

Hehe, ideeën als in? :>

Ik zag die shit maar heel even. Filmpje oprollen en in mapje stoppen of foto's in een mapje stoppen.
Oud 11-07-2003, 16:18
Bosserini
Bosserini is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 09-07-2003 @ 18:28:

Tja.. je hebt van die kids he..
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 16:26
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 29-06-2003 @ 22:49:
Wij hebben wat worst met saus fotoseries gemaakt, en die heeft de fotozaakmedewerker dus ook fijn laten zien, in een winkel vol klanten op zaterdag....
Klaag hem aan, je kent vast nog wel een advocaatje

Regels voor berichten