![]() |
||
Citaat:
nee, dan ga ik maar eens bij de AH kijken.. bedankt.. k post er wel een paar!* ![]() *let op: niet serieus
||
Citaat:
![]() Maar idd, Hema of AH zien in ieder geval de mensen achter de toonbank ze niet, hoogstens bij het lab tijdens een steekproef. En ander is 't een kwestie van een digicam lenen, erg handige dingen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik durfde zelf niet die foto's te gaan halen, dus mijn vriend heeft ze maar gehaald. Hij stond er wel in volle glorie op, maar niet zijn hoofd dus, he, dus niet herkenbaar.
Eh, de winkelmeneer kreeg een beetje een rood hoofd en hij mompelde iets van: wilt U de anderen ook nog zien of is het wel in orde?
|
Als je het rolletje bijv. bij "Kruidvat" inlevert en laat afdrukken gaan ze naar een duits fotolab en niemand die de foto's hier verder in Nederland ziet.
Eerlijk gezegt als je dat soort foto's gaat maken vind ik dat je verder niet moeilijk moet doen of een laboran(te) ze nou wel of niet ziet.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
lol
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
poesiefox ah toe stuur ons is een mooi mailtje (als jij er ook op staat want ik wil eindelijk wel is een goeie duidelijke foto van je ![]()
|
Verwijderd
|
Bij een 1 uur service/fotozaak contreleren ze meestal wel op kleurcontrast/lichtcontrast. Moet het worden opgestuurd dan kijkt er niemand naar. Trouwens wel erg lomp dat ze die foto's zo op de balie leggen/bespreken. Bij ons in de zaak (werk in een fotozaak) zetten we er dan prive/ een krul op) zodat je ze in een gesloten envelop geeft.
Met een digitale camera heb je alleen maar meer kans dat ze het bekijken trouwens (tenzij je het zelf afdrukt) Ach je bent echt niet de enige; zitten iets van 3-4 klanten per week tussen die dat soort foto's maken |
![]() |
|||
Citaat:
wijzelf maken sinds we een digicam hebben alles daarmee en printen ze daarna evt uit (meestal niet eens).. Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Als ik jou was zou ik ze niet bij de AH laten afdrukken. Omdat mensen in de bakken kijken en denken: he die ken ik, even foto's kijken...
Bij de HEMA worden ze achter de kasse in een lade bewaart en kan niemand eraan zitten...
||
Citaat:
|
![]() |
hmm ligt eraan wat voor service je gebruik maakt
de foto's van de hema en kruidvat e.d. worden opgestuurd naar een bedrijf in duitsland. hierbij geldt voor de 2dagen service: er kijkt niemand naar. voor de 1dags service checken ze idd wel de kleur en of het bijgesteld moet worden (ziet dus 1 mannetje die die foto's checkt) voor alle 1uurs service geldt: alles wordt gecheckt op juiste kleur (omdat het ook persoonlijk afgegeven moet worden aan de klant die dus tevreden moet zijn) voor de fotozaken: alles wordt gecheckt op juiste kleur (ook omdat dit persoonlijk afgegeven moet worden) heb me dit laten vertellen door mn leraar fotografie (doe opleiding fotonica)
|
Mwah, de meeste fotolabs zien de foto's vaak wel. Voor evt. kleurcorrecties, omdat de belichting nooit meteen goed kan zijn.
Tenzij het een lab is natuurlijk waar er zoveel werk is dat ze kleurcorrecties een keer doorvoeren voor honderden films. Dan zou t alleen kunnen komen door een steekproef. Ik denk dat je bij de AH idd het meeste kant hebt dat niemand de foto's echt ziet. Overigens moet je je niet echt schamen oid. Fotolabmensen zien wel vaker 'aparte' foto's. Ik heb zelf ook bij een fotolab gewerkt een tijdje, daar kwamen af en toe ook wel naaktfoto's voorbij enzo, maar daar let je niet eens meer op op een gegeven moment.
|
Ohwja idd bij onze supermarkt (Plus) gaan de foto's ook naar Duitsland. En van andere supermarkten waarschijnlijk ook... Dus dan heb je weinig kans dat iemand ze ziet. Tenzij je de foto's inlevert bij een supermarkt waar bekenden werken, die gaan vast wel even kijken...
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Naakt/Sexfotos wartzwit | 57 | 21-09-2004 20:17 | |
Seksualiteit |
Gefotografeerd tijdens sex?? dushi dee | 25 | 14-08-2003 23:49 | |
Seksualiteit |
Seks-Fototopic [II] Evito | 228 | 23-04-2003 18:13 | |
Seksualiteit |
het grote sex foto topic very drunk driver | 498 | 21-04-2003 19:08 | |
Werk, Geld & Recht |
vertel iets over je werk very drunk driver | 53 | 07-01-2003 02:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ik heb een afspraak gemaakt voor mijn borstvergroting. )Vampje( | 129 | 25-11-2002 15:36 |