![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb de mijne gekocht op een festival, zijn gemaakt van hout en waren 3 euro per stuk. Aisa heeft ze ook, en op pinkpop gekocht. tot nu toe heb ik ze nog niet gezien in winkels ofzo... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik zoek die hoge Quicks, wanneer je naar de site gaat ( http://www.fcquick.com ) zijn het gelijk die eerste schoenen.. Ik weet dat ze wel Quicks bij de Funkiehouse verkopen, maar deze heb ik er nog niet gezien.. Iemand anders wel ergens? :/
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Maargoed. Citaat:
![]() En nu ik: Waar vind ik dikke nepdreads in Amsterdam (geen felle kleurtjes ofzo, gewoon bruin)? |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Ik vroeg het aan iemand, en die zei dat ze ze in Adam had gekocht, maar dat het winkeltje niet meer bestond ![]() Ik denk dat ik maar iemand ga instrueren voor mij op LL rond te kijken Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
zegmaar dezelfde als dat witroodgestreepte mutsje van jou, maar dan wat langer, en elastischer.. En die dreads op de markt zijn vaak zo dun.. ik wil wat dikkere. Of moet ik die anders zelf gaan maken? Lijkt me echt zulk kutwerk he :\
||
Citaat:
Misschien kun je Aisa dreads laten maken dan?
||
Citaat:
Uhm langer als in.. dat je hem op je voorhoofd kan laten beginnen en dat ie dan helemaal halverwege je achterhoofd eindigt (dus eigenlijk bedoel ik breed, geloof ik)
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en die oorbellen (die kronkels di ej niet in winkels kan vinden)kep ze gezien en vergeten te kopen op graspop......erg slim |
![]() |
|||
Citaat:
![]() +okee dat bedoel ik dus niet ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
Die hele hoge heb ik namelijk nog nergens gezien maar ik ben al een tijdje niet bij de SF geweest.
||
Verwijderd
|
Citaat:
bij de kleine H&M in Eindhoven hebben ze die, in het wit en ik dacht in het groen.. (Dus vast ook nog wel bij andere H&M's) |
![]() |
|
![]() |
Weet iemand of ze ergens T-Shirts/Longsleeves van Thyrfing verkopen?
- ze staan NIET in de Large - ik heb geen zin om ze verder via anonieme internetdingetjes te gaan bestellen - ergens in de buurt van Rotterdam/Dordrecht, als ik er een stukje voor moet reizen geeft het niet - ik heb Black Widow al een mailtje gestuurd, maar daar hebt ik nog geen antwoord van gekregen |
![]() |
|
Ik zoek gekleurde oorbellen. Van die grote ringen, ja. Inderdaad, die Dewi in haar clip met Jamai in d'r oren heeft.
Weet iemand waar die te vinden zijn? ![]()
|
ik ben op zoek naar een rode doorzichtige rok met meerdere laagjes zodat ie niet meer doorschijnt zeg maar en dan recht en aan nde onderkant iets uitlopend. lange dus.
doeken á la shawl-model ( ook zo lang ) in rood , zwart of wit. van katoen gewoon. zit me rot te zoeken maar kan alleen van die foute hippieshawls vinden. En niet de stoffenkraam, want ik kan nooit naar de martk :\ zwarte brede DVS |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij de Sneakers, de Olympus, alle andere sportzaken die ik tegenkwam, en de Funkiehouse [Hadden ze lagere en van een stom materiaal..] hebben ze ze in ieder geval NIET. *kijkt gefrustreerd* |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |