Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar WoW valt onder een heel ander verhaal dat Diablo en zal dus de fans van Diablo moeten lokken met de gameplay basics die Diablo zo'n succes hebben gemaakt. Het verhaal zal het em namelijk niet (of minder) doen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
De kans zou niet bepaald klein zijn nee. Of er komt in elk geval een spel in die stijl(kent iemand die kloon van een paar jaar terug nog? Speelde zich af in Japan met een groep Samourai. Was gemaakt door mensen uit D1 team die weg waren gegaan)
Seis was immers de Lead Programmer. Damn, ik zit me nu opeens af te vragen welke programmers hun naam erin hebben zitten ![]() Ik weet zo snel Seis, 2 lui die nu weg zijn en vast wel een hoop anderen. En Natuurlijk GFraizer als het aller aller aller aller sterkste en meest geheime wezen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
1 naam die elke(of in elk geval de meeste longtime) fan kent is
REZIARFG http://www.battle.net/diablo2exp/mon...reziarfg.shtml ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 15-07-2003 om 12:49. |
![]() |
||
Citaat:
hack, slash, komen er weer 50000 skeletten aan, hack slash, mep, 10000 monsters, beuk, mep, duivel, slam, health potion, beuk, einde.] speel liever baldur's gate series of morrowind ![]()
Laatst gewijzigd op 15-07-2003 om 13:08. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nee, ik was blij als een kind met mijn Diablo Twee Gevechts Doos. kracht van diablo lag toch echt bij de ongekende multiplayer experience, wat weer op zijn beurt te danken is aan de verschillende klasses. Natuurlijk zit er verhaal in, maar niet meer dan in de Alien films. Wat er wel was, dat sfeer, maar mijn mening iets heel anders dan verhaal. Daarom maakt het geen zooi uit of er nou een fantastisch spel uitkomt met sfeer en het diablo verhaal, of een fantastisch spel met sfeer en Clouds Omnislash Breathtrough verhaal. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga even weg.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Zo erritant percies, als met die traps en trapvision en weet ik het. Ownee, dat spel was geloof ik Bouldours Gate II. Maar wat zou het uitmaken als ze een nieuw universum aan snijden. De spel ervaring zal er echt niet om veranderen ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
echt een anti-climax. het was veel leuker geweest als je zoektocht idd langs meer "menselijker" tegenstander voerde. trouwens: baldur's gate 2 is echt een leuk spel, alleen het begin in die kerker is zo saai en duf. de vs. draak batlles zijn echter 1 van de meest intense en leukste battles die ik óóit in een game gespeeld heb ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus dan krijg je inderdaad een hoop verwijzingen naar andere dingen en alles (enorm verhaal.. Net zoals je in de Lord of the Rings boeken ook verwijzingen krijgt naar dingen uit vorige boeken) Het diablo verhaal is zeker niet hoogstaand. Maar goed, er zit wel een goed bedachte geschiedenis achter. En als je gewoon tegen iedereen gaat lopen lullen en alle opties eerst navraagt voor je weer verder speelt komt er best wel wat meer verhaal in kijken. (maar het mooie aan Diablo is juist dat je niet verplicht bent met iedereen te lullen en je dus je eigen spel kunt maken in feite ![]() En het mooie van sequels is opzich als je gebieden bezoekt waar je in vorige delen al bent geweest. (zoals de herkenning van Vault13 in Fallout2 ![]() Maar ik vond alleen van diablo2 wel jammer dat die hele stad en omgeving van tristram was veranderd (en die kerk er niet meer was enzo)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(wirt's other leg in WC3 schijnt ![]() ![]() En Griswold is irri als je damage laag is ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gewoon een triest losstaand plekje waarbij wat brandende huizen staan en 3 bekenden te zien zijn. Twas wel mooi gewesst als het ook echt op tristram leek en je de huizen of in elk geval de smidse van Griz te herkennen was. Alleen al een brandende kerk was voor mij genoeg geweest ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |