Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2003, 20:17
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 13-07-2003 @ 21:00:
Je bent de enige stoere man. Anyway: Blizzard heeft veel divisies, dus daarom vraag ik me af of North al bezig is met iets.
Eeehm je weet van die 4 gasten die zijn vertrokken?
Dat was de basis van Blizzard North....
Oud 13-07-2003, 20:18
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 13-07-2003 @ 20:53:
ik zal jouw ook ff uitlachen dan lijk ik ook stoer
WAHAHAHAHAHA

ik bedoelde meer opvolger.. er komt voorlopig echt GEEN diablo3.. ze zijn veels te druk bezig met andere games op het moment.. en wow word behoorlijk rpg geloof ik hoor
WoW kan wel behoorlijk RPG worden.
Maar WoW valt onder een heel ander verhaal dat Diablo en zal dus de fans van Diablo moeten lokken met de gameplay basics die Diablo zo'n succes hebben gemaakt. Het verhaal zal het em namelijk niet (of minder) doen
Oud 13-07-2003, 23:16
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 13-07-2003 @ 21:17:
Eeehm je weet van die 4 gasten die zijn vertrokken?
Dat was de basis van Blizzard North....
Meneer Seis enzo (Lord de Seis) .. mja dat weet ik. Jammer dat onder hun naam geen Diablo meer zal verschijnen. Ach, een ander spel mag ook ^_^
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 02:33
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 14-07-2003 @ 00:16:
Meneer Seis enzo (Lord de Seis) .. mja dat weet ik. Jammer dat onder hun naam geen Diablo meer zal verschijnen. Ach, een ander spel mag ook ^_^
Ze hebben al bewezen dat ze het kunnen
Oud 14-07-2003, 09:03
Verwijderd
Citaat:
Prime Evil schreef op 14-07-2003 @ 00:16:
Sies is er dus nog
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 15:04
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Morridin schreef op 14-07-2003 @ 10:03:
Sies is er dus nog
Diablo veteraan Rick Seis gaat Blizzard North leiden
Hoera! Dan komt er dus wel een Diablo 3 :>
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 15:11
Verwijderd
De kans zou niet bepaald klein zijn nee. Of er komt in elk geval een spel in die stijl(kent iemand die kloon van een paar jaar terug nog? Speelde zich af in Japan met een groep Samourai. Was gemaakt door mensen uit D1 team die weg waren gegaan)

Seis was immers de Lead Programmer.

Damn, ik zit me nu opeens af te vragen welke programmers hun naam erin hebben zitten

Ik weet zo snel Seis, 2 lui die nu weg zijn en vast wel een hoop anderen.

En Natuurlijk GFraizer als het aller aller aller aller sterkste en meest geheime wezen
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 15:48
Prime Evil
Prime Evil is offline
Je hebt die Council Members nog, misschien zit daar nog iets tussen. Maar wie is GFRaizer, en waar?

WYAND VOIDFINGER, MAFFER DRAGONHAND & BREMM SPARKFIST
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 16:37
Verwijderd
1 naam die elke(of in elk geval de meeste longtime) fan kent is
REZIARFG http://www.battle.net/diablo2exp/mon...reziarfg.shtml
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 16:48
Prime Evil
Prime Evil is offline
Mja, maar ik ben nog niet zo into D2X... waar zit 'ie dan :>
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 09:19
Joostje
Joostje is offline
kom op zeg. het verhaal in diablo is zo goed als afwezig. who cares :/
Oud 15-07-2003, 09:37
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
percies, daarom maakt het geen hol uit of het spel diablo drie gaat heten of voor mijn part Clouds Omnislash Breaktrough
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 12:47
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Joostje schreef op 15-07-2003 @ 10:19:
kom op zeg. het verhaal in diablo is zo goed als afwezig. who cares :/
Uhm. Juist. En hoe noemen jou vrienden (indien aanwezig) je? "Mr. Clueless"? Je lult, de hele wereld om Diablo zit vol met, imo, leuke feiten zoals de Horadrim, de Soulstones, Lesser Evils, hoe Tristram (en King Leoric) gecorrupt werd etc. Dus tja, de meesten in hier "caren".
Citaat:
EvilSmiley schreef op 15-07-2003 @ 10:37:
percies, daarom maakt het geen hol uit of het spel diablo drie gaat heten of voor mijn part Clouds Omnislash Breaktrough
Zelfde verhaal voor jou. Het verhaal hoeft je niet aan te spreken, maar het universum is er zéker wel. Oftewel: ga een eigen topic aanmaken en jezelf daar vervelen. Je hoeft geen D2-fan te zijn, maar gelieve je negatieve muil dan niet te openen over iets wat door miljoenen mensen geprezen wordt.

Laatst gewijzigd op 15-07-2003 om 12:49.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 13:04
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 15-07-2003 @ 13:47:
Uhm. Juist. En hoe noemen jou vrienden (indien aanwezig) je? "Mr. Clueless"? Je lult, de hele wereld om Diablo zit vol met, imo, leuke feiten zoals de Horadrim, de Soulstones, Lesser Evils, hoe Tristram (en King Leoric) gecorrupt werd etc. Dus tja, de meesten in hier "caren".
bleh, misschien een verhaal van een 5erangs fantasynovel :/.

hack, slash, komen er weer 50000 skeletten aan, hack slash, mep, 10000 monsters, beuk, mep, duivel, slam, health potion, beuk, einde.]

speel liever baldur's gate series of morrowind

Laatst gewijzigd op 15-07-2003 om 13:08.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 13:20
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 15-07-2003 @ 13:47:
Zelfde verhaal voor jou. Het verhaal hoeft je niet aan te spreken, maar het universum is er zéker wel. Oftewel: ga een eigen topic aanmaken en jezelf daar vervelen. Je hoeft geen D2-fan te zijn, maar gelieve je negatieve muil dan niet te openen over iets wat door miljoenen mensen geprezen wordt.
Misschien is dit heel normaal voor jouw, maar vind je niet dat je een beetje overreageert op een normale mening? Of kwets ik iedereen die van D 2 houd? Daar hoor ik namelijk ook bij.
Nee, ik was blij als een kind met mijn Diablo Twee Gevechts Doos.

kracht van diablo lag toch echt bij de ongekende multiplayer experience, wat weer op zijn beurt te danken is aan de verschillende klasses. Natuurlijk zit er verhaal in, maar niet meer dan in de Alien films. Wat er wel was, dat sfeer, maar mijn mening iets heel anders dan verhaal. Daarom maakt het geen zooi uit of er nou een fantastisch spel uitkomt met sfeer en het diablo verhaal, of een fantastisch spel met sfeer en Clouds Omnislash Breathtrough verhaal.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 13:23
Prime Evil
Prime Evil is offline
Ja, maar dat maakt Diablo II nog niet tot een zielig fantasynoveltje vind ik. Neem nou NeverWinter Nights, dat zou je ook een gerenommeerd universum kunnen noemen. Maar het verhaal was echt behoorlijk saai vond ik, met die idiote hagedisjes.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 13:28
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef op 15-07-2003 @ 14:20:
Daarom maakt het geen zooi uit of er nou een fantastisch spel uitkomt met sfeer en het diablo verhaal, of een fantastisch spel met sfeer en Clouds Omnislash Breathtrough verhaal.
Vind ik dus permanent niet. Het doet er wel degelijk toe waarin het zich afspeelt, namelijk met de Three e.d. En beuken en slashen ja, daar is het ook een hack 'n slash voor. Ik persoonlijk werd doodmoe van het spel pauzeren, je spell klaarmaken, mikken, healen en dan weer continue.

Ik ga even weg..
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 13:32
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 15-07-2003 @ 14:28:
Vind ik dus permanent niet. Het doet er wel degelijk toe waarin het zich afspeelt, namelijk met de Three e.d. En beuken en slashen ja, daar is het ook een hack 'n slash voor. Ik persoonlijk werd doodmoe van het spel pauzeren, je spell klaarmaken, mikken, healen en dan weer continue.
T stomme spel liep heel slecht op mijn pc, ben enkel de kerkers uit gekomen
Zo erritant percies, als met die traps en trapvision en weet ik het.
Ownee, dat spel was geloof ik Bouldours Gate II.

Maar wat zou het uitmaken als ze een nieuw universum aan snijden. De spel ervaring zal er echt niet om veranderen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Prime Evil schreef op 15-07-2003 @ 14:23:
Ja, maar dat maakt Diablo II nog niet tot een zielig fantasynoveltje vind ik. Neem nou NeverWinter Nights, dat zou je ook een gerenommeerd universum kunnen noemen. Maar het verhaal was echt behoorlijk saai vond ik, met die idiote hagedisjes.
de hagedissen waren ronduit kut.

echt een anti-climax.

het was veel leuker geweest als je zoektocht idd langs meer "menselijker" tegenstander voerde.

trouwens: baldur's gate 2 is echt een leuk spel, alleen het begin in die kerker is zo saai en duf.

de vs. draak batlles zijn echter 1 van de meest intense en leukste battles die ik óóit in een game gespeeld heb
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 13:41
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef op 15-07-2003 @ 14:32:
T stomme spel liep heel slecht op mijn pc, ben enkel de kerkers uit gekomen
Zo erritant percies, als met die traps en trapvision en weet ik het.
Ownee, dat spel was geloof ik Bouldours Gate II.

Maar wat zou het uitmaken als ze een nieuw universum aan snijden. De spel ervaring zal er echt niet om veranderen ofzo.
Niet? Ik vond het anders behoorlijk 'cool' om terug te gaan naar Tristram met de Cairn Stones.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 13:56
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 15-07-2003 @ 14:23:
Neverwinter NIghts is ook gebaseerd op het Forgotten Realms universum wat zowel een boekenserie is al een wereld waar games uit voortkomen
Dus dan krijg je inderdaad een hoop verwijzingen naar andere dingen en alles (enorm verhaal.. Net zoals je in de Lord of the Rings boeken ook verwijzingen krijgt naar dingen uit vorige boeken)

Het diablo verhaal is zeker niet hoogstaand. Maar goed, er zit wel een goed bedachte geschiedenis achter. En als je gewoon tegen iedereen gaat lopen lullen en alle opties eerst navraagt voor je weer verder speelt komt er best wel wat meer verhaal in kijken. (maar het mooie aan Diablo is juist dat je niet verplicht bent met iedereen te lullen en je dus je eigen spel kunt maken in feite )

En het mooie van sequels is opzich als je gebieden bezoekt waar je in vorige delen al bent geweest. (zoals de herkenning van Vault13 in Fallout2 )
Maar ik vond alleen van diablo2 wel jammer dat die hele stad en omgeving van tristram was veranderd (en die kerk er niet meer was enzo)
Oud 15-07-2003, 14:35
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 15-07-2003 @ 14:56:
En het mooie van sequels is opzich als je gebieden bezoekt waar je in vorige delen al bent geweest. (zoals de herkenning van Vault13 in Fallout2 )
Maar ik vond alleen van diablo2 wel jammer dat die hele stad en omgeving van tristram was veranderd (en die kerk er niet meer was enzo)
Op zich hadden ze van mij het bezoek aan Tristram een soort Act I-B mogen maken. Het had ook leuker geweest als ze de layout hetzelfde hadden gelaten ja, maar goed. Het is dan wel weer cool dat Griswold een undead is en dat Wirt op apengapen ligt, die brutale afzetter! Verder is het 'erin en eruit' wat op zich wel een gemiste kans is misschien.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 15:19
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 15-07-2003 @ 15:35:
Op zich hadden ze van mij het bezoek aan Tristram een soort Act I-B mogen maken. Het had ook leuker geweest als ze de layout hetzelfde hadden gelaten ja, maar goed. Het is dan wel weer cool dat Griswold een undead is en dat Wirt op apengapen ligt, die brutale afzetter! Verder is het 'erin en eruit' wat op zich wel een gemiste kans is misschien.
Wirt @ dood = humor

(wirt's other leg in WC3 schijnt )

En Griswold is irri als je damage laag is
Oud 15-07-2003, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Prime Evil schreef op 15-07-2003 @ 14:41:
Niet? Ik vond het anders behoorlijk 'cool' om terug te gaan naar Tristram met de Cairn Stones.
Tja, normaal zou ik het ook 'cool' vinden ware het niet dat je niet eens naar tristram toe gaat. Het lijkt er zelfs niet eens op.
Gewoon een triest losstaand plekje waarbij wat brandende huizen staan en 3 bekenden te zien zijn.

Twas wel mooi gewesst als het ook echt op tristram leek en je de huizen of in elk geval de smidse van Griz te herkennen was.

Alleen al een brandende kerk was voor mij genoeg geweest
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 17:53
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Morridin schreef op 15-07-2003 @ 18:52:
Tja, normaal zou ik het ook 'cool' vinden ware het niet dat je niet eens naar tristram toe gaat. Het lijkt er zelfs niet eens op.
Gewoon een triest losstaand plekje waarbij wat brandende huizen staan en 3 bekenden te zien zijn.

Twas wel mooi gewesst als het ook echt op tristram leek en je de huizen of in elk geval de smidse van Griz te herkennen was.

Alleen al een brandende kerk was voor mij genoeg geweest
Nou een beetje fantasie kan geen kwaad, maar het idd beter gekund.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten