Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
zelda - the ocarina of time op de nintendo 64..
Was tevens mijn eerste uitgespeelde game, maar ik speel nooit games uit, dan ben ik er al weer op uitgekeken.. Op dit moment speel ik al een hele lange tijd counterstrike, en dat is eigenlijk alles.. Daarnaast gewoon af en toe wat nieuwe spellen, die ik dan 2 of 3 x speel en dan weer weg gooi.. (bijv max payne 2, zero hour van generals, nhl 2004 enz enz. echt uitspelen doe ik dus nooit) Waarom ik zelda wel had uitgespeeld? Omdat dat het enige spel was wat ECHT goed is (en omdat ik aan dat spel was verslaafd ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ze hebben aan alles gedacht, bv als je gekilled word dan krijg je je eigen dood door de ogen van de tegenstander te zien, dit voorkomt camping, omdat de ander zite vanwaar je schoot. wapens, de sniper is niet meer zo stabiel als in mohaa, en ze houden nu ook rekening met de positie waarin je verkeer (staand, knielend en liggend) ook de andere wapens gaan via die manier. voor mij is het wel GOTY. ik vond MP2 ook zeer vermakelijk, maar CoD heeft wel een langere levensduur, vooral door het online gebeuren. Hoewel de single player ook zeer vermakelijk is ![]()
|
Zelda WW, met blauwe shirtje dan
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik weet wel dat ik nog heel veel pret had met de originele Half-Life, machtig spel is dat
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Slechtse game ooit (niet van die goedkope online games) DAH | 198 | 21-07-2011 15:16 | |
Games |
Welke game heb je als laatste gespeeld? #1 Metal | 500 | 06-03-2009 12:49 | |
Games |
Nintendo Wii V Verwijderd | 135 | 30-07-2008 20:16 | |
Games |
Einde/credits bij de Warcraft III campaigns Verwijderd | 12 | 10-01-2007 21:11 | |
Drugs & Alcohol |
Het IZSADC-topic #60 Mephisto | 500 | 03-02-2006 01:17 | |
Games |
legend of zelda: the wind waker reuffneck32 | 212 | 26-07-2003 18:15 |