Advertentie | |
|
![]() |
|
Welke forummer...
# Vind je het liefst? Bikkelvrouw, Loontjuh # Heeft de meeste inhoud? Nare Man, Anneee, # Heeft de mooiste schrijfstijl? huh? # Haalt het bloed onder je nagels vandaan? Optima, Enfant Terrible, Para (af en toe), Ed de Pijpslet (gelukkig weg) en Fleet Admiral. # Heeft de mooiste foto's? Hoe heet dat kind ook alweer, sweet dreams geloof ik. Silleygirley is ook wel mooi en al die anderen die ik vergeet. Met welke forummer... # Zou je het uithouden op een onbewoond eiland? Niemand # Heb je het hardst gelachen? uh? # Heb je wel eens handgeschreven brieven verstuurd? Niemand # Ga je beslist nog een keertje afspreken? Hmz misschien bikkelvrouw en eeen paar anderen. # Heb je meer dan een forum-band. Uhm ik pm met Dyfuus, en een paar anderen in mijn msn lijst en er is er ook een met wie ik bel, zijn dat banden? Dyfuus vindt dit stom en wordt dus automatisch niet genoemd ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Onduidelijkheid omtrent de definitie van beledigingen en de toegestane vocabulaire. Verwijderd | 392 | 04-04-2011 16:19 | |
Beleidszaken |
geen voetbaluitslagen in onzin mumumumumugen | 96 | 07-10-2006 09:46 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geheime controle op eigendommen moslims VS. Hydrogen | 200 | 15-01-2006 13:39 | |
Psychologie |
fototopic #2 ~~dolce~~ | 313 | 13-12-2004 19:37 | |
Lifestyle |
Analyseer je medeforummers. kaleidoscope | 454 | 23-05-2002 18:14 |