Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar serieus.. hemel en hel... denk niet dat ze bestaan. Als je dood gaat ga je naar mijn mening naar een hoger niveau (lees: Niveau waar de paranormale contact mee hebben) Op dat niveau wachten de geesten van alle overleden mensen op iets.. Judgement Day waarschijnlijk... wat daar na is.. who knows? ![]() |
![]() |
|
In de hemel woont God en daar is alles goed. Er zijn geen ziektes, geen oorlogen, geen verdriet.. er heerst vreugde en alles is tot eer van God. Heel de eeuwigheid loof je God. Je krijgt een nieuw verheerlijkt lichaam.. Kortom in de Hemel is alles perfect. (in de Bijbel wordt ook gesproken over een nieuwe aarde..maar wel alles goed)
De hel is een plaats waar je altijd pijn hebt, er is vuur enz. Het tegeover gestelde van de hemel. Als je niet gelooft dat Jezus de zoon van God is en dat Jezus voor je zonden is gestorven en als je je dus niet bekeert.. dan kom je in de hel terecht.. gelukkig oordeel ik er niet over want dat lijkt me heel moeilijk.. maar God is een rechtvaardig God en hij kijkt in de harten van de mensen en Hij oordeelt je. greetz |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Hemel en Hel (eigen verhaal graag reacties) Liwin | 2 | 25-07-2013 00:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
hemel en hel, ieders vrije keuze Donderzoon | 10 | 03-12-2006 20:54 | |