![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() verder vind ik piekjes niet echt waw en zeker niet origineel, en vaak een middel om beginnende kaalheid te verdoezelen (waar ik op zich niets op tegen heb), en vooral pre-puberaal ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
euhm hij is op dit moment meer jongens-georiënteerd...ik weet niet of ik hierdoor nu beledigd moet zijn ![]() |
![]() |
|
![]() |
Wel lachen, die reacties van 'eregisteren'. Dat had ik van bepaalde forummers niet verwacht! Iets van eregisteren is niet leuk? Iets dat iedereen morgen leuk is juist wel?
De vraag is of het-volgens-jullie feit dat dit van eregisteren is heeft meegespeelt bij de persoonlijke keus voor deze haarstijl. Het lijkt mij logisch dat dat per persoon verschilt; dus de stelling dat iedereen die er zo bij loopt een meeloper is -dat wordt geimpliceerd met zo'n eregisteren-opvatting imo- is onjuist. Dat is een stereotype. Maar ja, forummers zijn dom ![]() Ik vind het best leuk hoewel het verschilt per persoon. Sommige foto's die gepost zijn, vind ik leuk. Of het populair is of was weet ik niet en om eerlijk te zijn hecht ik daar vrij weinig waarde aan. Het enige probleem dat ik voorzie, met name voor jongeren, is in bepaalde situaties ouders, werkgever, e.a. mensen met veel macht. Echter dat heb je ook met andere kapsels zoals kleur, dreads, hanenkam en andere -in de ogen van sommigen te- opmerkelijke uiterlijke kenmerken.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() geeft overigens niet, ik heb leukere foto's ![]() die ik niet ga posten hier ![]() oh ja.. steph: zie msn. (reply op post hieronder)
Laatst gewijzigd op 09-07-2003 om 21:19. |
![]() |
|
![]() |
Oeh Rogue.
![]() Ik vind het bij hem erg ![]() *dit is een willekeurig gekozen persoon.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
spikes in het haar vind ik een achterhaald nu-metal kapsel. Als sieraden daarentegen vind ik ze erg leuk, maar dan moeten ze wel beetje groot zijn, niet van kleintjes van 1 rij ofzo. Zelf heb ik 2 van 11 rijen, ik moet er wel bijzeggen dat ik er niet dagelijks in rondloop, t blijft n optreed attribuut, ik vind het onzin om ze altijd om te hebben
|
![]() |
Sóóóó last minute.
![]() Nee, maar ik vind het persoonlijk niet echt wat. Je hebt jongens die 't wél mooi kan staan, hoewel ik er in dit topique nog geen 1 ben tegen gekomen, en je hebt jongens die best wel een mooi koppie hebben en daarmee hun hele hoofd gaan vergallen. Beetje jammer. Mja, en ik hoef al helemáál geen meisjes te zien met spikes.. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Films, TV & Radio |
Spike!!! Lekker???? martooh | 15 | 14-05-2003 08:48 | |
Films, TV & Radio |
Buffy/Angel Meeting topic Qimm | 342 | 13-04-2003 23:26 | |
Films, TV & Radio |