Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 10-07-2003 om 16:54. |
![]() |
|
Ik ben gewoon Nederlands, mn moeder komt uit Zeeland en mn vader uit Rotterdam en ik ben opgegroeid in de randstad, ik voel me ook absoluut een randstedeling en zeker geen zeeuw!
|
Ik heb de Nederlandse nationaliteit, maar ik noem mezelf liever Limburger, omdat ik in de provincie Limburg ben geboren en getogen, en me eerder Limburger voel dan Nederlander.
Ik heb trouwens wel Duits en Belgisch bloed in mijn aderen. Mijn grootvader van vaders kant is namelijk Duits en mijn achternaam is ook Duits. Beide overgrootmoeders aan moeders kant waren Belgische. Groetjes, Ripper
|
Zo ver ik weet heb ik alleen maar nederlandse voorouders, maar dat is alleen maar een klein stukje in de geschiedenis van mijn familie waar ik overigens weinig over weet
![]() In iedergeval zijn mijn beide ouders fries geboren en getogen, mijn zus (gedeeltelijk opgegroeid dan, 4 jaar ofzo, achja ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
M'n moeder is helemaal Nederlands, m'n vader een klein beetje Spaans.. (Zijn opa was een spanjaard.)
Dus ik ben heel erg Nederlands met een heeel klein beetje Spaans bloed. (Je ziet het niet aan me, alleen aan het feit dat ik heel snel heeeel bruin wordt, echt heeeel bruin.) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
"Tot welke groepering vallen de Hindoestanen?". onbekend1234 | 4 | 08-11-2014 06:15 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Arabisch leren LaResistance | 101 | 02-09-2014 23:39 | |
Seksualiteit |
betaalde sex vlaflip1 | 162 | 19-09-2007 17:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Een leven na de dood duivelaartje | 9 | 22-01-2006 12:52 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wat is jouw mening ivm allochtonen 1scarface1 | 142 | 28-11-2004 14:02 | |
De Kantine |
Wat is jouw afkomst? RV | 421 | 10-11-2004 17:31 |