Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2003, 20:07
Roos
Roos is offline
Mensen die geen verantwoordelijkheden nemen voor hun gedrag.

Iedereen kan het volledig verkloten in een situatie, qua financien, vriendschap of familie. Maar neem dan wel gewoon je verantwoordelijkheid en ruim je 'rommel' op.

Geldt ook voor mensen die onverantwoord met hun plichten omgaan, zoals sommige ouders die hun kind slaan ofzo.
Oud 08-07-2003, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 08-07-2003 @ 21:07:

Iedereen kan het volledig verkloten in een situatie, qua financien, vriendschap of familie. Maar neem dan wel gewoon je verantwoordelijkheid en ruim je 'rommel' op.

Geldt ook voor mensen die onverantwoord met hun plichten omgaan, zoals sommige ouders die hun kind slaan ofzo.
Helemaal mee eens...een hoop volwassenen zijn eigenlijk ook nog kinderen. Niet normaal kunnen reageren als je vraagt of iemand zijn auto even aan de kant wil zetten is eigenlijk ook kinderachtig gedrag. 's Avonds laat in de tuin zitten blèren met de visite en vervolgens herrie schoppen als de buren er wat van zeggen, is ook kinderachtig.

Veel paupergedrag is ook kinderachtig: het bewijs dat veel paupers in hun geestelijke ontwikkeling zijn achtergebleven.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 20:22
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Roos schreef op 08-07-2003 @ 21:07:

Idem.
Oud 08-07-2003, 20:24
Verwijderd
[QUOTE]nare man schreef op 08-07-2003 @ 21:11:

Helemaal mee eens...een hoop volwassenen zijn eigenlijk ook nog kinderen. Niet normaal kunnen reageren als je vraagt of iemand zijn auto even aan de kant wil zetten is eigenlijk ook kinderachtig gedrag. 's Avonds laat in de tuin zitten blèren met de visite en vervolgens herrie schoppen als de buren er wat van zeggen, is ook kinderachtig.

Mmm ja, dat klopt wel. De totale intolerantie ook.
Racisten zijn eigenlijk ook heel kinderachtig, bedenk ik me net. Zo dom en kortzichtig denken is best kinderachtig.

Veel paupergedrag is ook kinderachtig: het bewijs dat veel paupers in hun geestelijke ontwikkeling zijn achtergebleven.

Ik heb zo het idee dat jij het niet zo hebt op mensen uit de sociale onderklasse.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 22:45
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 08-07-2003 @ 20:43:
Mmm, dat doet me om de één of andere reden denken aan het Israël-Palestina conflict. Dàt vind ik nu kinderachtig gedrag, die kortzichtigheid en domheid van beide partijen daar.
Beide partijen zijn niet even machtig... het is David tegen Goliath. Rara, wie is David en wie is Goliath...
Oud 09-07-2003, 01:31
attrib
attrib is offline
zeggen dat je volwassen bent.
Oud 09-07-2003, 08:20
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-07-2003 @ 01:48:
Ook kan ik slecht tegen mensen die niet kunnen discussiëren en er niet tegen kunnen als ze op argumenten onderuit gehaald worden.
Proef ik hier een sneer naar BARON c.s.?
Oud 09-07-2003, 10:25
Verwijderd
mensen die geen eigen mening kunnen/willen vormen en bepaalde personen achtervolgen/nadoen omdat zij die zien als hun grote voorbeeld en meteen in de sloot springen als diegene dat verzoekt...

ofzo...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 11:29
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Wat ik versta onder onvolwassen gedrag? Hmmmm......ik!?

Want IK ben:

-eigenwijs
-vind mijn knuffels grappig
-wil naar de speeltuin
-lui
-heb geen discipline
-heb geen geld
-ben onredelijk
-ben racistisch
etc. etc. etc.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 13:05
Fearless
Fearless is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef op 07-07-2003 @ 17:36:
mensen die zich vreselijk achterlijk of zogenaamd 'alto' gaan kleden, alleen maar om reacties van mensen uit te lokken, en zich dus voor geen meter aanpassen. Ik zeg niet dat je je helemaal moet aanpassen aan de rest, maar een beetje respect mag er wel zijn.

en het lijstje van rodina natuurlijk...

maar dat heeft toch niets met onvolwassen gedrag te maken?

ik vind dat geen onvolwassen gedrag.. En hetw il ook niet zeggen dat ze zich niet aan willen passen... Ze doen gewoon wat ze leuk vinden.... En wil niet zeggen dat ze onaardig zouden zijn ofzo ( zo lijkt het net .. alsof je dat niet vind.. omdat ze 'respect' moeten hebben.... )

Zij gaan jou ook niet 'haten' omdat jij een bepaalde kledingstijl hebt... toch...? en zo wel zou jij het ook stom vinden..

Ik vind pesten of van die logische dingen kinderachtig.. Of heel stom doen over gewone normale dingen enzo...

Laatst gewijzigd op 09-07-2003 om 13:11.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 08-07-2003 @ 21:24:
Ik heb zo het idee dat jij het niet zo hebt op mensen uit de sociale onderklasse.
Hoe kóm je erbij

Ik moet heel eerlijk toegeven dat er inderdaad wel een redelijk grote groep mensen is waar ik gewoon ronduit op neerkijk. Ik ben ook niet zo links op sommige punten omdat zo begaan ben met het lot van die mensen, ik ben meer links omdat ik vind dat het de beste manier is om de onderklasse tevreden te houden.

Overigens is er an sich niets mis met in de onderlagen van de samenleving leven. Ik heb alleen wél een schijthekel aan mensen die niet normaal kunnen deelnemen aan het sociale verkeer, zoals het tuig wat er meteen op losslaat als je een opmerking maakt. Daar doelde ik meer op.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 14:53
chipmunk
chipmunk is offline
Eigenlijk vind ik onvolwassenheid en kinderachtig gedrag twee hele verschillende dingen. Kinderachtig is inderdaad bijvoorbeeld nog met kinderspeelgoed spelen als je daar te oud voor bent ofzo, maar onvolwassen vind ik juist de mensen die daar iemand op beoordelen. Als je als dertiger nog helemaal gek bent van barbies ofzo zou ik het onvolwassener vinden als je net zou doen of dat niet zo is omdat anderen je anders onvolwassen vinden. En mensen die anderen dus al onvolwassen vinden alleen om hun kleding of smaak ofzo vind ik ook niet echt volwassen overkomen. Natuurlijk vind ik die overdreven altos ook behoorlijk onvolwassen, maar ik geloof niet dat het merendeel er zo bij loopt omdat ze er zich zo fantastisch in voelen maar voor de reacties etc.

Hm, ok, dit komt volgens mij niet echt duidelijk over las ik het zo nalees maarja, das dan jammer.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 16:53
Verwijderd
[QUOTE]nare man schreef op 09-07-2003 @ 14:39:

Hoe kóm je erbij

Ik moet heel eerlijk toegeven dat er inderdaad wel een redelijk grote groep mensen is waar ik gewoon ronduit op neerkijk. Ik ben ook niet zo links op sommige punten omdat zo begaan ben met het lot van die mensen, ik ben meer links omdat ik vind dat het de beste manier is om de onderklasse tevreden te houden.

Mmm, blijkbaar kan rechts (lees: LPF) de onderklasse beter tevreden houden...

Overigens is er an sich niets mis met in de onderlagen van de samenleving leven. Ik heb alleen wél een schijthekel aan mensen die niet normaal kunnen deelnemen aan het sociale verkeer, zoals het tuig wat er meteen op losslaat als je een opmerking maakt. Daar doelde ik meer op.

White trash? Dat soort kan ik idd ook niet uitstaan, maar er woont wel veel van dat tuig bij mij in de buurt...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 19:26
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
rodina schreef op 07-07-2003 @ 17:31:
-Mensen die rond lopen in kleding met plaatjes van koekiemonster.
-Naief zijn.
-Breezers zuipen.
-Ordinair sletten.
Ik vind koekiemonster juist leuk, zou graag een leuk t-shirt met koekiemonster willen hebben! Maar dat heeft verder weinig met volwassenheid te maken hoor.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 19:28
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
punkyfun schreef op 07-07-2003 @ 18:53:
dat slaat egt nergens op dat alto's zich expres zo kleden om reacties uit te lokken!ik kleed me zoals ik dat mooi vind en dat dat toevallig alto is dat boeit me niet!en dat doe ik niet om reacties uit te lokken ofzo...dat slaat egt 3 x nergens op...voor je zoiets over een bepaalde groep mensen zegt moet je,je eerst verdiepen in die groep!
ja ik ook en dan krijg ik toch vaak reacties van mensen die denken dat ik t doe om 'anders te zijn' of dat ik 'wannabe' ben en geen 'echte alto', omdat ik niet met altomensen omga en niet alleen altokleren draag maar van alles en nog wat. Ach ja, niks aan te doen, ik doe toch wat ik wil.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 19:30
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
m4cK schreef op 07-07-2003 @ 18:54:
juist de lamers en haterz die niet denken dat ik opregt ben en serieus, ik ben straight en ik kom uit voor wie ik ben en de lamers die me denken te kunnen playen omdat ik pas 14 ben maar ik ben wel de meester en de meester play je niet en al die ratten die me wille playen ook al zijn ze 18 of 20 of 30, boeit geen phuck, dan ben ik volwasener als hun omdat ik hun op het eind nog weet te playe
de baas is altijd de volwassenste!
heel mooi allemaal, maar probeer eens leesbaar te schrijven, dan nemen mensen je al een stuk serieuzer meester.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 19:31
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
eXo schreef op 07-07-2003 @ 19:08:
Het drinken van breezers is kinderachtig??

Uh Kinderachtig is: Op skelters rijden.
haa skeltertjes zijn toch gewoon leuk!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 19:34
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 09-07-2003 @ 12:29:
Wat ik versta onder onvolwassen gedrag? Hmmmm......ik!?

Want IK ben:

-eigenwijs
-vind mijn knuffels grappig
-wil naar de speeltuin
-lui
-heb geen discipline
-heb geen geld
-ben onredelijk
-ben racistisch
etc. etc. etc.
Racistisch? Vertel!!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 20:14
Cocksparrer
Cocksparrer is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 07-07-2003 @ 18:59:

maar anyway, onvolwassen gedrag, zo'n beetje de dingen die wel gezegd zijn...
oow en mensen die te veel en te vaak huppelen! (heel erg af en toe huppelen mag best hoor maar je moet het niet zo vaak doen dat je er ongeloofwaardig door overkomt) ...ofzo.. [/B]

Ik moet eerlijk zeggen dat jouw nickname nou niet écht volwassen overkomt.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 21:01
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef op 08-07-2003 @ 23:45:
Beide partijen zijn niet even machtig... het is David tegen Goliath. Rara, wie is David en wie is Goliath...
Hmm, het lijkt me niet verstandig hier de Israël-Palestina-discussie van A&N voort te zetten.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 21:04
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Roos schreef op 09-07-2003 @ 19:43:
Ben je er trots op, doos
Wat ben je aardig!

Citaat:
Che Guevara schreef op 09-07-2003 @ 22:01:
Hmm, het lijkt me niet verstandig hier de Israël-Palestina-discussie van A&N voort te zetten.
A'ight,
Oud 09-07-2003, 21:06
Taeke
Taeke is offline
Offtopic posten.
Oud 09-07-2003, 21:43
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 07-07-2003 @ 19:08:
Het drinken van breezers is kinderachtig??

.
dacht ik ook net aan..tis maar een drankje..stel ik neem een glas ranja..ben ik dan geen volwassenen meer?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 22:58
Verwijderd
Citaat:
xSTaRx schreef op 07-07-2003 @ 20:04:
kben et met al je punten eens behalve dat breezers zuipen Als je breezers drinkt wil toch nie meteen zeggen dat je een of andere breezerslet bent of super kinder8ig ofzow
Jawel!! Iedereen die Breezah drinkt is een breezerslet!!!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 23:23
AtHell
AtHell is offline
L & R thrashen is erg onvolwassen.
Oud 10-07-2003, 09:03
Verwijderd
Citaat:
kaasstaafje schreef op 09-07-2003 @ 20:31:
haa skeltertjes zijn toch gewoon leuk!
zo is dat

Citaat:
kaasstaafje schreef op 09-07-2003 @ 20:31:
Racistisch? Vertel!!
Je kent het wel, haat jegens andere rassen enzo..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 09:52
Verwijderd
Citaat:
MegaManX schreef op 09-07-2003 @ 22:43:
stel ik neem een glas ranja..ben ik dan geen volwassenen meer?
Ik moet om de één of andere reden nu aan Frank de Grave denken.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 15:30
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
eXo schreef op 10-07-2003 @ 10:03:
zo is dat

Je kent het wel, haat jegens andere rassen enzo..
Ja dat weet ik wel, ik was meer benieuwd hoe dat dan specifiek bij hem/haar zat.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 15:50
Vee
Vee is offline
Het is kinderachtig om serieus een discussie te beginnen over kinderachtigheid bij anderen...

Immers je bent geestelijk nooit volwassen (=uitgegroeid) en iedereen is wel eens kinderachtig (men noemt dit ook wel melig, stoned, onbezorgd of gelukkig)

*Pffff*
Oud 10-07-2003, 17:58
Rebirth Of Cool
Rebirth Of Cool is offline
je grens niet kennen......

bijv. als je irritant bent, niet ophouden met iriitant doen, das echt zoo irritant, jemig, wat iriierqensejfwqfjkqrngtjxn eriohgf.
*aaaaaaaaaargh*
Oud 11-07-2003, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 08-07-2003 @ 17:19:
Ze is nog maar 16, dus misschien vandaar het onvolwassen gedrag maar een of ander meisje loopt al lang achter de jongen waar ik nu half en half mee omga (klinkt ook erg volwassen ). Hij moet haar niet, maar dat ziet zij niet in en nu loopt zij roddels over mij te verspreiden en te beweren dat ik die jongen van haar heb afgepakt. Ik zou arrogant zijn en lelijk en weet ik wat nog allemaal. Het leuke is dat ik haar niet eens ken... ik weet niet wie ze is, hoe ze eruit ziet, weet alleen haar naam omdat ze het mij verteld hebben... natuurlijk ook een manier om je bezig te houden .
Het is nog erger geworden zelfs. Een vriendin van die jongen had ik ook uitgenodigd op mijn verjaardag. Dat meisje kwam dat te weten en heeft dus tegen die vriendin lopen schelden dat ze niet mocht gaan en dat ze nooit meer tegen haar zou spreken en zo... ik ben verbijsterd, zelfs mensen van 16 moeten toch volwassener zijn dan dat????
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 18:22
snOOdleF
snOOdleF is offline
Citaat:
beuk schreef op 08-07-2003 @ 18:21:
Ik denk dat jij daar gezien je leeftijd sowieso nog niet over kunt oordelen.

Ik denk dat jij daar gezien je posts AL HELEMAAAAL nog niet over kunt oordelen
Oud 18-07-2003, 11:33
Verwijderd
onvolwassen gedrag.. Je niet gedragen naar je leeftijd.
Niet serieus bezig zijn met dingen en je zorgen maken over onbenulligheden.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 12:22
AtHell
AtHell is offline
Spammen en plaatjes van piraten plaatsen op lifestyle is erg onvolwassen.
Oud 18-07-2003, 14:12
Mononoke
Mononoke is offline
Lollies uitdelen om vrienden te maken.
Het meezingen van doorzakkers.
Oud 18-07-2003, 16:07
fib
fib is offline
- niet over evt. gevolgen nadenken
- zelfstandigheid
(- volgroeid lichaam)
Oud 20-07-2003, 20:49
Girl87
Girl87 is offline
Citaat:
barbelle schreef op 07-07-2003 @ 18:31:
Zo TyPeN eN dAn NeT dOeN oF jE gEeN nOrMaAl NeDuRlAnDs KaN

(je bent er trouwens wel vet lang mee bezig om 1 zinnetje te typen, tis dus niet alleen kansloos, maar ook nog es tijdrovend...Verder ben ik het ook met de rest eens)
Ja, dat is zooo irritant! Of zo typen: ja, dat vin ik eg ook..w8 ff, kben zo trug...errug warrum wast vandaag, he?

Grr...zo irritant!

En dan vind ik nog kinderachtig:
- doen alsof je dronken bent
- andere mensen voor kinderachtig uitmaken terwijl die veel volwassener zijn
-zeggen dat je niet met de massa meedoet, door vage modekleding te dragen
Oud 21-07-2003, 10:32
little nemo
little nemo is offline
wat een hoop vormen van onvolwassen gedrag...wat ik me een beetje afvraag...wat is volwassen gedrag?? ...lijkt me wel nodig om te weten om de vraag van t topic goed te kunnen beantwoorden
Oud 21-07-2003, 21:58
Thrash
Thrash is offline
Citaat:
FireCracker schreef op 07-07-2003 @ 17:36:
mensen die zich vreselijk achterlijk of zogenaamd 'alto' gaan kleden, alleen maar om reacties van mensen uit te lokken, en zich dus voor geen meter aanpassen. Ik zeg niet dat je je helemaal moet aanpassen aan de rest, maar een beetje respect mag er wel zijn.

en het lijstje van rodina natuurlijk...

Firecracker! IK heb pas een hekel aan mensen die meteen iemand een oordeel geven. En waarom passen alleen altos zich niet aan? zie je weleens mensen van 25 die nog zogenaamd "alto"zijn? nee? zullen die zich dan wel overal aan aanpassen? of heb je daar ook een vooroordeel over? Kijk liever naar het innerlijk van een persoon en oordeel DAN pas nadat je iemand kent of hij dit of dat niet doet, maar vraag dan ook waarom! dus pas jezelf ook is aan!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 22:42
XzeoN
XzeoN is offline
wat versta ik onder onvolwassen gedrag?

je verantwoordelijkheden niet nakomen.
Oud 22-07-2003, 08:42
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
XzeoN schreef op 21-07-2003 @ 23:42:
wat versta ik onder onvolwassen gedrag?

je verantwoordelijkheden niet nakomen.
ja das een voorbeeld maar weet je ook een definitie??
Oud 22-07-2003, 11:26
XzeoN
XzeoN is offline
Citaat:
little nemo schreef op 22-07-2003 @ 09:42:
ja das een voorbeeld maar weet je ook een definitie??
nou hmm hoe kan ik dit het beste omschrijven. *denkt*

nou okay. als je bijvoorbeeld klaagt over het feit dat bijvoorbeeld je ouders je als een kind behandelen terwijl je al achttien jaar oud bent, maar niet voor jezelf wilt zorgen, dat vind ik bijvoorbeeld niet je verantwoordelijkheden nakomen.

ik hoop dat dat het een beetje omschrijft...kben net wakker dus zal wel niet.
Oud 22-07-2003, 12:05
Casull
Casull is offline
Mensen die ongelooflijk hard hun best doen om volwassen over te komen vind ik onvolwassen. Voor de rest bekijk ik het per gebeurtenis.
Oud 23-07-2003, 14:49
yasmine@@@
yasmine@@@ is offline
Breezah sletten gedrag (kijk mij een volwassen zijn met mn 15 jaar en Breezah kleding)
Mensen die onredelijk zijn en zich niet aan de afspraken houden
En jongens die zich teveel aantrekken van de mening van hun vrienden ( Moest t uit maken van mn vrienden)

Ja,ik erger me nogal snel,ja
Oud 23-07-2003, 15:22
chaostar
chaostar is offline
Te veel zuipen als je weet dat je er niet tegen kan, in de zin van dat je andere mensen gaat lastig vallen en/of agressief wordt.

Niet met je geld kunnen omgaan. Eerst allemaal niet dringende dingen kopen en daarna tegen iedereen zeuren dat je geen geld meer hebt en of ze misschien iets kunnen lenen.

Constant alles aan elkaar liegen. De hele dag door smoesjes verzinnen voor bijv. afspraken die je niet bent nagekomen.
Oud 23-07-2003, 17:47
artnael
artnael is offline
als je vriendje je opbeld op vakantie om te zeggen dat het uit is......zijn reden: alles ging hem te snel... hij was nog niet toe aan verkering ... dat had ie toch ook eerder kunnen bedenken?? (1 maand geleden..) Bastard!!

zo.......... dat vind ik dus kinderachtig.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 18:29
gimgamgommetje
gimgamgommetje is offline
Citaat:
Toraneko schreef op 22-07-2003 @ 13:05:
Mensen die ongelooflijk hard hun best doen om volwassen over te komen vind ik onvolwassen. Voor de rest bekijk ik het per gebeurtenis.
precies, je moet alleen wel weten wanneer je gedrag gepast is en wanneer niet.
Verder moet je je niet anders voor doen om volwassen over te komen. wees gewoon lekker jezelf, heb lol in je leven en lekker belangrijk als andere mensen dat niet als volwassen ervaren
Oud 23-07-2003, 19:12
Denise84
Denise84 is offline
o.a. je op gepaste momenten kinderachtig/ongepast gedragen.
Oud 27-07-2003, 22:56
Kadaffi
Kadaffi is offline
Ik durf te beweren dat het merendeel van de Nederlandse bevolking onvolwassen is. En het z.g. White Trash is er in de Randstad wel een beetje ten overvloede. Als ze dat gepeupel nou eens naar de Drenthse zandgronden deporteren, dan kunnen de geintegreerde allochtonen hun huizen gaan bevolken.

Enigszins offtopic:

Che Guevara, volgens mij moet je een iets luchtiger point of view nemen. Het is zelfkwelling om je elk wereldprobleem aan te gaan trekken. Idealisme is dood, want je koopt er niets voor. Als (vermoedelijke?) communist ken je vast de uitspraak van Deng Xiouping (opvolger van Mao): Ideologie kun je niet eten.

Daar heb ik niets aan toe te voegen.

Esto.
Oud 28-07-2003, 00:47
Slashy
Slashy is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-07-2003 @ 01:48:
Ik erger me vooral aan mensen die veel lawaai maken in het openbaar. Dat vind ik kinderachtig. Ook kan ik slecht tegen mensen die niet kunnen discussiëren en er niet tegen kunnen als ze op argumenten onderuit gehaald worden.
Helemaal mee eens.

Nog meer kinderachtige dingen:

-Niet je fouten toe kunnen geven.
-Niet je excuses aanbieden hoewel je wel beseft dat je iets fout hebt gedaan.
-Hard gaan lachen tijdens een serieuze film.
-Iemand uitlachen omdat hij/zij er alleen en vreemd uitziet maar jíj met je stoere vriendengroepje bent alles maken kan. Lekker uitlachen en pesten die hap. Oh, oh, great joy.
-Meisjes [die je niet kent] (dit geldt dan vooral voor mannen) op de kont slaan. Dus, niet meer doen bois. Niet leuk. *zwaaiende vinger*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten