Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
[QUOTE]nare man schreef op 08-07-2003 @ 21:11:
Helemaal mee eens...een hoop volwassenen zijn eigenlijk ook nog kinderen. Niet normaal kunnen reageren als je vraagt of iemand zijn auto even aan de kant wil zetten is eigenlijk ook kinderachtig gedrag. 's Avonds laat in de tuin zitten blèren met de visite en vervolgens herrie schoppen als de buren er wat van zeggen, is ook kinderachtig. Mmm ja, dat klopt wel. De totale intolerantie ook. Racisten zijn eigenlijk ook heel kinderachtig, bedenk ik me net. Zo dom en kortzichtig denken is best kinderachtig. Veel paupergedrag is ook kinderachtig: het bewijs dat veel paupers in hun geestelijke ontwikkeling zijn achtergebleven. Ik heb zo het idee dat jij het niet zo hebt op mensen uit de sociale onderklasse. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar dat heeft toch niets met onvolwassen gedrag te maken? ik vind dat geen onvolwassen gedrag.. En hetw il ook niet zeggen dat ze zich niet aan willen passen... Ze doen gewoon wat ze leuk vinden.... En wil niet zeggen dat ze onaardig zouden zijn ofzo ( zo lijkt het net .. alsof je dat niet vind.. omdat ze 'respect' moeten hebben.... ) Zij gaan jou ook niet 'haten' omdat jij een bepaalde kledingstijl hebt... toch...? en zo wel zou jij het ook stom vinden.. Ik vind pesten of van die logische dingen kinderachtig.. Of heel stom doen over gewone normale dingen enzo... Laatst gewijzigd op 09-07-2003 om 13:11. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik moet heel eerlijk toegeven dat er inderdaad wel een redelijk grote groep mensen is waar ik gewoon ronduit op neerkijk. Ik ben ook niet zo links op sommige punten omdat zo begaan ben met het lot van die mensen, ik ben meer links omdat ik vind dat het de beste manier is om de onderklasse tevreden te houden. Overigens is er an sich niets mis met in de onderlagen van de samenleving leven. Ik heb alleen wél een schijthekel aan mensen die niet normaal kunnen deelnemen aan het sociale verkeer, zoals het tuig wat er meteen op losslaat als je een opmerking maakt. Daar doelde ik meer op. |
![]() |
|
Eigenlijk vind ik onvolwassenheid en kinderachtig gedrag twee hele verschillende dingen. Kinderachtig is inderdaad bijvoorbeeld nog met kinderspeelgoed spelen als je daar te oud voor bent ofzo, maar onvolwassen vind ik juist de mensen die daar iemand op beoordelen. Als je als dertiger nog helemaal gek bent van barbies ofzo zou ik het onvolwassener vinden als je net zou doen of dat niet zo is omdat anderen je anders onvolwassen vinden. En mensen die anderen dus al onvolwassen vinden alleen om hun kleding of smaak ofzo vind ik ook niet echt volwassen overkomen. Natuurlijk vind ik die overdreven altos ook behoorlijk onvolwassen, maar ik geloof niet dat het merendeel er zo bij loopt omdat ze er zich zo fantastisch in voelen maar voor de reacties etc.
Hm, ok, dit komt volgens mij niet echt duidelijk over las ik het zo nalees maarja, das dan jammer. |
![]() |
|
Verwijderd
|
[QUOTE]nare man schreef op 09-07-2003 @ 14:39:
Hoe kóm je erbij ![]() Ik moet heel eerlijk toegeven dat er inderdaad wel een redelijk grote groep mensen is waar ik gewoon ronduit op neerkijk. Ik ben ook niet zo links op sommige punten omdat zo begaan ben met het lot van die mensen, ik ben meer links omdat ik vind dat het de beste manier is om de onderklasse tevreden te houden. Mmm, blijkbaar kan rechts (lees: LPF) de onderklasse beter tevreden houden... Overigens is er an sich niets mis met in de onderlagen van de samenleving leven. Ik heb alleen wél een schijthekel aan mensen die niet normaal kunnen deelnemen aan het sociale verkeer, zoals het tuig wat er meteen op losslaat als je een opmerking maakt. Daar doelde ik meer op. White trash? Dat soort kan ik idd ook niet uitstaan, maar er woont wel veel van dat tuig bij mij in de buurt... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik moet eerlijk zeggen dat jouw nickname nou niet écht volwassen overkomt. ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Het is kinderachtig om serieus een discussie te beginnen over kinderachtigheid bij anderen...
![]() Immers je bent geestelijk nooit volwassen (=uitgegroeid) en iedereen is wel eens kinderachtig (men noemt dit ook wel melig, stoned, onbezorgd of gelukkig) *Pffff*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Grr...zo irritant! En dan vind ik nog kinderachtig: - doen alsof je dronken bent - andere mensen voor kinderachtig uitmaken terwijl die veel volwassener zijn ![]() -zeggen dat je niet met de massa meedoet, door vage modekleding te dragen ![]()
||
![]() |
Citaat:
Firecracker! IK heb pas een hekel aan mensen die meteen iemand een oordeel geven. En waarom passen alleen altos zich niet aan? zie je weleens mensen van 25 die nog zogenaamd "alto"zijn? nee? zullen die zich dan wel overal aan aanpassen? of heb je daar ook een vooroordeel over? Kijk liever naar het innerlijk van een persoon en oordeel DAN pas nadat je iemand kent of hij dit of dat niet doet, maar vraag dan ook waarom! dus pas jezelf ook is aan! |
![]() |
||
Citaat:
nou okay. als je bijvoorbeeld klaagt over het feit dat bijvoorbeeld je ouders je als een kind behandelen terwijl je al achttien jaar oud bent, maar niet voor jezelf wilt zorgen, dat vind ik bijvoorbeeld niet je verantwoordelijkheden nakomen. ik hoop dat dat het een beetje omschrijft...kben net wakker dus zal wel niet. ![]()
|
![]() |
Breezah sletten gedrag (kijk mij een volwassen zijn met mn 15 jaar en Breezah kleding)
Mensen die onredelijk zijn en zich niet aan de afspraken houden En jongens die zich teveel aantrekken van de mening van hun vrienden ( Moest t uit maken van mn vrienden) Ja,ik erger me nogal snel,ja ![]()
|
![]() |
Te veel zuipen als je weet dat je er niet tegen kan, in de zin van dat je andere mensen gaat lastig vallen en/of agressief wordt.
Niet met je geld kunnen omgaan. Eerst allemaal niet dringende dingen kopen en daarna tegen iedereen zeuren dat je geen geld meer hebt en of ze misschien iets kunnen lenen. Constant alles aan elkaar liegen. De hele dag door smoesjes verzinnen voor bijv. afspraken die je niet bent nagekomen.
||
![]() |
Citaat:
Verder moet je je niet anders voor doen om volwassen over te komen. wees gewoon lekker jezelf, heb lol in je leven en lekker belangrijk als andere mensen dat niet als volwassen ervaren
|
![]() |
Ik durf te beweren dat het merendeel van de Nederlandse bevolking onvolwassen is. En het z.g. White Trash is er in de Randstad wel een beetje ten overvloede. Als ze dat gepeupel nou eens naar de Drenthse zandgronden deporteren, dan kunnen de geintegreerde allochtonen hun huizen gaan bevolken.
Enigszins offtopic: Che Guevara, volgens mij moet je een iets luchtiger point of view nemen. Het is zelfkwelling om je elk wereldprobleem aan te gaan trekken. Idealisme is dood, want je koopt er niets voor. Als (vermoedelijke?) communist ken je vast de uitspraak van Deng Xiouping (opvolger van Mao): Ideologie kun je niet eten. Daar heb ik niets aan toe te voegen. Esto.
||
![]() |
Citaat:
Nog meer kinderachtige dingen: -Niet je fouten toe kunnen geven. -Niet je excuses aanbieden hoewel je wel beseft dat je iets fout hebt gedaan. -Hard gaan lachen tijdens een serieuze film. -Iemand uitlachen omdat hij/zij er alleen en vreemd uitziet maar jíj met je stoere vriendengroepje bent alles maken kan. Lekker uitlachen en pesten die hap. Oh, oh, great joy. -Meisjes [die je niet kent] (dit geldt dan vooral voor mannen) op de kont slaan. Dus, niet meer doen bois. Niet leuk. *zwaaiende vinger* |
Advertentie |
|
![]() |
|
|