|
|
Bekijk resultaten poll: Welke browser gebruik jij? | |||
Microsoft Internet Explorer |
![]() ![]() ![]() ![]() |
62 | 63.27% |
Netscape Browser |
2 | 2.04% |
Opera |
12 | 12.24% |
Mozilla |
8 | 8.16% |
Mozilla Firebird |
9 | 9.18% |
Konqueror |
2 | 2.04% |
KHTML (Mac OSX' Safari) |
0 | 0% |
Anders, namelijk.. |
3 | 3.06% |
Aantal stemmers: 98. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben zopas overgeschakeld naar Mozilla omdat:
* De nieuwste releases werkelijk goed worden. * Zowel bruikbaar is voor Windows als Linux en ik met Mozilla mail mijn e-mails kan opslaan op een FAT32 en kan instellen dat ik zowel in Linux als in Windows mijn e-mails kan bekijken met maar één account. (Sorry Microsoft, Outlook voor linux kon voorkomen om mij over te laten schakelen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Of Konqueror ook de KHTML rendering engine gebruikt weet ik niet. Zou best kunnen want het is wel de browser van KDE.
||
Citaat:
ja dat weet ik ook wel wijsneus, maar als IE het gewoon deed, hadden we die ook wel gehad. Het gaat erom dat IE onze comp. verneukt
|
Mjah, rechteralt is eigenlijk Alt + Control, dus strikt genomen is dat geen alt. Maar zou wel handiger zijn als ze dat ook hebben toegelaten. Wellicht dat dat nog eens in de instellingen komt. Had even in about:config gekeken maar daar zag ik het ook niet bij.
Kijk voor andere dingen eens naar de vele extensions voor Firebird, kun je aantal leuke dingen (Extra's) mee doen.
|
Verwijderd
|
Heb ff met Firebird gewerkt net,
vind het nog niks.. Hij gata niet prettig met dropdown menu's om. Het scrollen werkt nog niet perfect en zo nog ene paar kleine dingetjes.. Opera bevalt me tot nu toe het beste, maar vraga me af hoe ik de history uit de balk waar je de URL's intypt kan verwijderen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ben nu op het werk (waar ik geen software mag installeren); als ik thuis ben kijk ik wel even. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik gebruik MSIE,want sommige websites die ik vaak bezoek doen het niet zo lekker in Opera en het downloaden vind ik wat omslachtiger in Opera.Anders had ik vast en zeker Opera gebruikt,want hij is wel snel.
![]() Edit:Ik heb Mozilla Firebird net geinstalleerd..... die is snel!! ![]() Laatst gewijzigd op 10-07-2003 om 17:12. |
![]() |
||
Citaat:
Stom dat ze voor beide geen opties in de preferences hebben staan, Firebird is pas heel jong en moet nog verder ontwikkeld worden. Voordeel is dat het een hele lichte (en hele veilige) browser is. Opera is ook heel veilig overigens, alleen niet lightweight.
|
![]() |
Mozilla Firebird, omdat:
zo, dat was het wel weer ![]() btw, wat doet 'browser.tabs.autohide'? ik heb het ff uitgezet en een nieuwe tab geopend maar er gebeurde niks... ![]()
Laatst gewijzigd op 11-07-2003 om 15:06. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() btw, moet ik deze en de vorige posts in die 1e post van mij editen?
||
Citaat:
Gewoon uitzetten dus, dan krijg je standaard de tab te zien als je Firebird opstart. ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
- zeker weten dat er geen spyware e.d. in zit - bij opensource software worden bugs meestal veel sneller verholpen - (meestal) gratis - het wordt gemaakt door en voor gebruikers en (meestal) niet om commerciele redenen etc.. |
![]() |
||
Citaat:
net iets sneller, en makkelijker naar mijn idee ![]() ![]()
|
![]() |
Microsoft Internet Explorer
Omdat: Deze browser goed samenwerkt met de rest van mijn systeem, en ik er nog nooit echt problemen mee heb gehad. Dus waarom dan overgaan op een andere browser? En ik hecht ook niet echt waarde aan eventuele extra functies die andere browsers hebben. Het moet gewoon simpel zijn en goed samenwerken met de rest van mn systeem (Win2k) |
![]() |
|
Ben vandaag voor onbepaalde tijd overgestapt van netscape 7.0 naar mozilla 1.4. Ben tevreden, precies wat ik gewend was maar hier en daar iets prettiger, sneller of functioneler. Love de popup-manager en junk mail opties.
Enige puntje van commentaar: Mozilla-icoontjes (shortcuts op desktop en in starmenu, quicklaunch) zijn oerlelijk.
|
Poll is gesloten.
Vrij opvallend is het relatief hoog aantal mensen wat een alternatieve browser gebruikt. Verder valt me op dat veel MSIE stemmers (die reageren althans) niet duidelijk weten waarom ze het gebruiken, danwel waarom ze een andere browser nodig zouden hebben. Vraag voor de MSIE stemmers: heb je recent eens een alternatieve browser geprobeerd? Waarom toch terug gegaan naar MSIE?
||
Citaat:
waarom ik 't niet gebruik... 't is langzaam (iig in opstarten) de taakbalk neemt teveel in (en ik kan 'm nauwelijks aanpassen) en 't geeft niet alles goed weer... (ja ik weet 't, maar toch) Verder gok ik dat ook veel mensen IE gebruiken omdat 't in Windows zit gebakken, bij een goed onderhouden systeem werkt het lekker snel... daarnaast is het installeren van een andere browser vaak ook iets wat je systeem "vervuilt" want is het niet hoe meer programmas hoe langzamer je computer "kan" worden, wat je overal hoort? Ik wil best vier verschillende browsers op me systeem, maar beetje zonde als er een prima werkende browser op de computer staat, die mij ook nog eens het meest aanstaat...
||
ie
ik ben niet veel anders gewend en het bevalt me prima + de meeste (lees alle) internet pagina's zijn ie compatible (als de code niet helemaal 100% is is hij in ie ok maar op een imac bv brak) Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet niet precies waar ik dit anders moet zeggen maar:
Er is een hele mooie nieuwe skin voor Mozilla, Skypilot 't is nog een beta geloof ik niet helemaal bugfree maar wel de mooiste firebird skin die ik tot nu toe gezien heb. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (waar ik het kan downloaden en hoe ik mijn Internet explorer der af gooi.) Duz zou het echt neit weten.. Miss dat je me eens en tip kunt geven van een browser.. dan zal ik hem wel even testen ![]() Want nog nooit aan gedacht om een andere te testen.. Door bovenstaande reden |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ze zeggen wel dat MSIE gebuged is.. Maar andere browsers net zo goed, dus dat is geen verschil.. Dit kan zijn doordat het nog onder dev. is, of omdat ik een functie mis (ok, dat is geen bug, dat mis ik dan gewoon ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Web browser Abpelflap | 1 | 10-08-2012 21:41 | |
De Kantine |
Web browser Verwijderd | 84 | 21-01-2012 11:23 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je. #duizend Missy | 500 | 03-01-2011 20:13 | |
Software & Hardware |
[Poll] Welke browser Captain N | 60 | 17-09-2005 16:56 |