|
|
||
|
Citaat:
ik hou m gewoon tegen mn clit aan.. simple as that |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
En als ik de keuze had tussen of een electrische penispomp of een levend meisje, dan lijkt mij de keuze simpel. Geef mij maar vlees en bloed. Daar kan je achteraf nog mee knuffelen ofzow, en voelt nog enigzins warm aan.*Knuffelt penispomp* "Zal ik je even opwarmen schat?" *Stopt stekker in stopcontact*
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb er een, ik heb er een
![]() Vanmiddag gekocht, in een opwelling Wilde iets 'raars' doen en toen kocht ik er dus eentje ![]() 't Is een hele mooie, hij is licht blauw en niet gigantisch, ongeveer het formaat van een gemiddelde penis. En ik kan hem ook onder de douche gebruiken zei de verkoopster ![]() Ik heb hem nog niet geprobeerd, eerst even alleen zijn (ik wil eerst alleen aan dat ding wennen voor ik hem aan m'n vriend laat zien )
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar ook onder de douche?! Das cool ![]() Laat je ons ook nog horen offie goed bevalt? *Is nieuwsgierig*
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|