Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben dol op dat bekritiseren, lekker roddelen
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hmmm... ja, vervelend... Dagelijks last van.
Nee, eigenlijk heb ik dat nooit zo. Nah... wel toen ik nog iets had met m'n ex-vriendje, die was een beetje populair ofzo onder meisjes. Vooral eentje, grrrr verschrikkelijk, maar die ging wel heel ver ![]()
||
![]() |
Citaat:
Callin' me ugly, hmm!? ![]() trutje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je bent dan ook niet zo lekker als Vampiria... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, Nare is m'n home-boy, |\/|4|) - Respect 4 nare ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() BTW: het is wel frustrerend als ik met een vriendin van me ergens loop (dat mens is echt gruwelijk mooi) en ze kijken allemaal zo. dus ik ben blij dat ik hetn iet zelf heb |
![]() |
|
![]() |
Ik krijg ze constant. Maar dat is denk ik omdat ik in het begin van het jaar het verkeerde meisje had gekozen om ruzie mee te maken. En zij heeft vriendjes en vriendinnetjes overal zitten en die kijken me ook constant raar aan. Maar het is wel grappig eigenlijk om al die domme gezichten te zien staren, geen gezicht!
||
Citaat:
of zeg je dat je niet bijzonder bent omdat je graag hoort van mensen dat dat niet waar is (ook weer zon typisch vrouwlijke eigenschap ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
OMFG houden
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar goed, ik doe dat zelf ook wel eens. En als ik een meisje zie lopen met ECHT een kort rokje aan, heb ik toch wel zoiets van: Hmm, is dat ding niet iets te klein? ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ik heb meer dat mensen me aankijken met een blik van: "wugh" of iets in die trant, dan echt jaloezie... of ik heb het gewoon fout... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
wahaha JIJ zou je moeten schamen ![]() ben ik eff blij dat ik al bijna 1 jaar dezelfde vriend heb. Zou der niet aan moeten denken ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien: de meeste meiden die dat doen zijn van die BrEeZaH sletten die alles en iedereen stom en raar vinden behalve hun eigen soort.
|
Het maakt niet uit welke kleding je aan hebt. Er zijn bepaalde mensen die iedereen met een afgunstige blik bekijken.
Ik moet er wel om lachen als er zo'n doos voorbij komt die zich beter voelt, terwijl ze daar, op het eerste gezicht, totaal geen reden voor heeft.
|
Ik herken het Deen. Ik krijg ook vaak van die blikken of je ziet dat een paar meiden hun hoofden naar elkaar toedraaien. Pas had ik een rokje aan met overknees en ik liep in het centrum, toen keek echt iedereen om. En zo erg was het zelfs niet. Een jongen ging zelfs zn vriend erbij halen en riep keihard: "Moet je zien!!!" Of het positief of negatief was wil ik niet eens weten, maar ik zei: "Kun je het zien, of zal ik een rondje voor je draaien?" Toen zeiden ze niets meer .. irritant is het wel ja.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verbonden Liwin | 7 | 05-11-2007 18:35 |