Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verantwoord bezuinigen volgens het CDA: de niet-Christelijke schouders dragen de zwaarste lasten, m.a.w. alle Islamieten moeten flink inleveren. |
![]() |
|
Bezuinigingen zijn misschien onontkoombaar, maar er wordt op de verkeerde plaatsen bezuinigd. Laat ze bijvoorbeeld die JSF schrappen, dat scheelt tenminste. Nu worden te veel mensen gedupeerd door de kortzichtige manier van bezuinigen van dit kabinet.
||
Citaat:
![]() Ik hoef hier niet meer verder op in te gaan een mens met een beetje verstand moet wel begrijpen dat dit onaanvaarbaar is, met deze prijskaartje hoef je niet eens meer te bezuinigen. |
![]() |
||
Citaat:
Ga eerst eens een les nederlands volgen voordat je de revolutie ontketent. ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Ik hoef helemaal niet van communisten af te willen, dat doen ze zelf al. De enige plek waar "jullie" nog enige aanhang hebben is in de meest achtergestelde plek van heel Nederland, een paar gehuchtjes in Noordoost Groningen. Dat noem ik niet "serieus nemen". |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar het is dichter in je buurt dan je denkt in Noord Holland heb je ook een gemeente waar communisten in de gemeenteraad zitten van de NCPN (Gemeente Heillo volgens mij in de buurt van Alkmaar ). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Deze demonstratie kan ik eigenlijk vanaf nu al nutteloos verklaren, demonstraties hebben in onze geschiedenis nauwelijks nut gehad, laat staan door enkele mensen met een andere politieke overtuiging, die doodleuk op prinsjesdag gaan proberen de dag te sieren dmv demonstraties.
Ik zet de tegendemonstratie in! |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-07-2003 om 20:53. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En de andere media, radio wordt toch vooral als achtergrondruis gebruikt, en op internet is er volgens mij nog steeds geen censuur. Waarom breekt daar dan het communisme niet langs alle kanten door? Blijft volgens mij de krant over. Tja, de krant... Ik bedoel dit trouwens niet als betoog tegen het communisme (oei, als ik daar eens aan zou beginnen...) maar ik vraag me af of je zelf echt denkt dat het communisme een slapende vulkaan is? Word wakker: in Nederland staat vrijwel niemand achter de communistische ideeën, enniet vanwege de media ofzo... Troelstra kon indertijd al geen revolutie ontketenen, je kunt moeilijk beweren dat toen de TV de oorzaak was... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En overigens de LPF zit niet in het kabinet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
(en hij zal worden ontwaakt alleen zal de kapitalisten alles proberen om het in een doofpot te stoppen) |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Ik ga absoluut niet NIET demonstreren tegen Balkenende II. Gelukkig is er nu een kabinet dat het sociale systeem wil hervormen zodat we ook de komende 50 jaar een sociaal vangnet hebben. Gelukkig is er nu een kabinet dat naar een doelmatige overheid streeft. Gelukkig is er nu een kabinet dat verder kijkt dan de komende vier jaar!
Inplaats van een topic dat oproept tot een demonstratie zou ik liever een diepgaande discussie over het hooflijnenaccoord voeren. Typerend is dat men het nu al een demonstratie georganiseerd heeft terwijl het kabinet de exacte invulling (en nuances!) nog niet bekend gemaakt heeft. Dat lijkt erop dat het niet om de inhoud gaat; maar demonstreren om te demonstreren. Een goed voorbeeld daarvan in de site van keerhettij.nl; er is nouwelijks een goed onderbouwd stuk te vinden waarin uitgelegd wordt waarom het kabinetsbeleid nou precies zo associaal is en wat zij voorstellen. Alleen NEEE roepen is nogal slap. Tsja, en in de blinde woede tegen het kabinet hoeven we niet zo op de feiten te letten; Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Herben vind ik zelf een beetje eng, maar wel aardig vreemd genoeg. Jammer dat Janssen van Raaij er niet meer bij is. Zijn verhalen over het leven waren interessant ![]() ![]() ![]()
|
Het kabinet gaat vooralsnog uit van de aanschaf van 85 JSF-toestellen.
En het eigen rekenorgaan van het Congres zei in 1997 dat de JSF misschien wel 65 miljoen dollar zou gaan kosten. (www.planet.nl) 85 x 65 miljoen = 5525 = 5miljard 525miljoen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
zaterdag protest IloveTECHNO | 18 | 16-09-2003 19:09 |