Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2003, 16:10
Japzer
Japzer is offline
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef op 13-07-2003 @ 16:13:
ik doe het al langer ??? met gister op sensation mee wel 2 keer, en dan ben je echt nog geen junk
Ik heb 't tot nu toe ook 2x gedaan, niks aan de hand zou ik zeggen
Oud 13-07-2003, 16:13
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 13-07-2003 @ 13:35:
je denkt ja ,is gewoon bullshit wat de media allemaal beweerd over xtc, alsof je over 20 jaar opeens doodgaat terwijl je in de tussentijd gewoon normaal gezond leeft.
Nee, maar het is ook zeker niet goed voor je als je er zolang mee door zou gaan, ik snap ook wel als je 18 bent dat je dan nog geen last hebt van de lange termijn effecten....

Effecten op lange termijn
Er zijn weinig nevenwerkingen. Soms is er sprake van dorst en 1 tot 6 dagen na het gebruik (echter niet bij alle gebruikers) kunnen er klachten zijn van vermoeidheid, depressieve gevoelens, angst en slapeloosheid.
Het gevaar van dergelijke amfetaminederivaten is echter dat ze een vernietigende werking op het centrale zenuwstelsel kunnen uitoefenen. Het gebruik van XTC leidt op lange termijn tot leverbeschadiging en een ontreddering en wezenlijke verandering in de psyche.

Maar nu zoek ik even verder:

Gevolgen lange termijn Er is onderzoek gedaan naar de schadelijkheid van XTC. Vermoedelijk kan gebruik van XTC leiden tot veranderingen in de hersenen met aantasting van het geheugen, de concentratie en de stemming (depressiviteit).
Het gevaar neemt toe naarmate meer en vaker gebruikt wordt. Het is niet uit te sluiten dat ook eenmalig gebruik al tot zo’n effect op de hersenen leidt. Het is nog niet bekend hoe ingrijpend dit is en of het blijvend is. Ook is nog onduidelijk welke invloed XTC heeft in combinatie met andere middelen.

Slikken van XTC is riskant, ook al is het maar voor één keer.

En dan vindt ik bestwel wazige informatie. Vermoedelijk, het is niet uit te sluiten, Het is niet bekend hoe ingrijpend dit is.... zeer onduidelijke informatie allemaal. Maar hoelang wordt er nu al xtc geslikt? (nog niet superlang dacht ik) Kun je de effecten op lange termijn eigenlijk wel al precies weten....
Oud 13-07-2003, 16:22
Japzer
Japzer is offline
Die informatie is wel behoorlijk vaag inderdaad, XTC wordt toch al zeker 10 jaar gebruikt dacht ik (gabbertijd?)?
Het enige wat ik na mijn eerste keer veranderd ben is dat ik anders tegen bepaalde zaken (o.a. drugs en alcohol) aan ben ga kijken, ik was ooit fel tegenstander van alle drugs (maar pro-alcohol, kortzichtig, ik weet het), je zou kunnen zeggen dat ik ruimdenkender ben geworden, maar dat beschouw ik niet als een negatief effect.
Verder kan ik me ook voorstellen dat elk beetje informatie gebruikt wordt (vooral door de VS) om de drug negatief af te schilderen, de VS zijn immers fel tegenstander en de media zijn een krachtig wapen in de strijd tegen de drugs.
Oud 13-07-2003, 16:35
harrie the 5th
Citaat:
Japzer schreef op 13-07-2003 @ 17:22:
Die informatie is wel behoorlijk vaag inderdaad, XTC wordt toch al zeker 10 jaar gebruikt dacht ik (gabbertijd?)?
Het enige wat ik na mijn eerste keer veranderd ben is dat ik anders tegen bepaalde zaken (o.a. drugs en alcohol) aan ben ga kijken, ik was ooit fel tegenstander van alle drugs (maar pro-alcohol, kortzichtig, ik weet het), je zou kunnen zeggen dat ik ruimdenkender ben geworden, maar dat beschouw ik niet als een negatief effect.
Verder kan ik me ook voorstellen dat elk beetje informatie gebruikt wordt (vooral door de VS) om de drug negatief af te schilderen, de VS zijn immers fel tegenstander en de media zijn een krachtig wapen in de strijd tegen de drugs.
10 jaar, hoe weet die versnatste bats dan dat het niet schadelijk is als je tussendoor "gezond" leeft.
Oud 13-07-2003, 16:44
Japzer
Japzer is offline
Citaat:
harrie the 5th schreef op 13-07-2003 @ 17:35:
10 jaar, hoe weet die versnatste bats dan dat het niet schadelijk is als je tussendoor "gezond" leeft.
don't ask me
Maar hoe weten die onderzoekers dan dat het wél schadelijk is?
Voor mij is de conclusie tot nu toe: we weten het niet, speculeren is zinloos.
Ik zal het onmiddelijk beamen als je zegt dat elk weekend 5 pillen schadelijk is, dat kan toch bijna niet anders, maar gematigd gebruik, net als bij alcohol valt volgens mij nog wel mee... Ik bedoel.. als je elk weekend dronken bent dan is dat ook een serieuze aanslag op je lever, waar je later ook last van kunt krijgen.
Oud 13-07-2003, 22:37
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
ja presies, ik snap dat gezeik van mensen op drugs niet. De felle tegenstanders zijn vaak niet vies van elk weekend lam zijn.
het is bekend dat alcohol gebruik ook je lever aan tast en alcohol is ook zeer verslavend, hoeveel mensen zijn er wel niet die elke avond meerde biertjes drinken?

bij hoeveel xtc gebruik treden die effecten op?
Oud 13-07-2003, 23:34
TouchOfDarkness
TouchOfDarkness is offline
Citaat:
dreadmanneke schreef op 13-07-2003 @ 23:37:
ja presies, ik snap dat gezeik van mensen op drugs niet. De felle tegenstanders zijn vaak niet vies van elk weekend lam zijn.
het is bekend dat alcohol gebruik ook je lever aan tast en alcohol is ook zeer verslavend, hoeveel mensen zijn er wel niet die elke avond meerde biertjes drinken?

bij hoeveel xtc gebruik treden die effecten op?
Jah, zo was ik eerst ook, ook behoorlijk fel tegenstander van drugs (XTC in dit geval), ook omdat je er als onbekend tegenover staat. Bij mij overheersde het gevoel van, dit heb ik niet nodig, kan me zelf ook wel zonder vermaken. Maar aan de andere kant, elk weekend als je uitging, zoop je je wel min of meer aardig vol, omdat 't erbij hoorde. Ging op een gegeven moment zelfs zo dat je alcohol nodig had, omdat je je anders minder zou vermaken. Mja heb nu 1x XTC geslikt, en het heeft mijn kijk op zaken wel een heel stuk veranderd. Wil niet zeggen dat het niet riskant kan zijn, maar als het getest is, en je gebruikt het met een beetje verstand en niet al te vaak, zie ik het niet als risico. Dan is de kans dat je bij een ernstig verkeersongeval betrokken raakt, volgens mij een stuk groter.

en voor Janet, maak je niet al te druk, zoals Japzer ook al eens zei, hij gaat je dan echt ontzettend lief vinden
Oud 14-07-2003, 00:03
BlackMystery
BlackMystery is offline
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef op 12-07-2003 @ 01:10:
Dat wil ze niet, zij wil het niet gebruiken, en ik mag het van haar niet nemen

het is niet dat ik zonder xtc geen fun heb, maar het is ook wel eens leuk met xtc
mmz en je vind het zo leuk dat je niet wil stoppen voor je vriendin?
makes sence
Oud 14-07-2003, 02:33
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
Janet schreef op 11-07-2003 @ 21:44:
want? je doet t gewoon?
ga ergens anders rellen, kleuterrr
Oud 14-07-2003, 10:24
mind
mind is offline
Citaat:
harrie the 5th schreef op 13-07-2003 @ 17:13:
EO verhaaltje
vet gelul man, kom maar eens met een onderzoek waarin bewezen is dat mdma hersenschade veroorzaakt.
bij sober gebruik is er echt niets aan de hand.
Er zijn lui die slikken bijna elke dag, ok dat is niet goed voor je maar die mensen eten en slapen ook slecht en gebruiken meestal ook andere drugs/alcohol erbij.

Als je het een keer in de 3 maanden doet en je neemt geen belachelijk hoeveelheden, is er absoluut niks aan de hand.
Probeer het ook niet veel vaker te doen, want op een gegeven moment gaat het speciale gevoel van het pilletje eraf en dat moet je natuurlijk niet hebben.
Oud 14-07-2003, 10:45
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
BlackMystery schreef op 14-07-2003 @ 01:03:
mmz en je vind het zo leuk dat je niet wil stoppen voor je vriendin?
makes sence
TE STOPPEN? dat bedoel ik nou en ben niet verslaafd ofzo

sjitttttt, maar goed de discussie kan gesloten worden want heb geen vriendin meer
Oud 14-07-2003, 11:04
harrie the 5th
Citaat:
Mind_Movie schreef op 14-07-2003 @ 11:24:
vet gelul man, kom maar eens met een onderzoek waarin bewezen is dat mdma hersenschade veroorzaakt.
bij sober gebruik is er echt niets aan de hand.
Er zijn lui die slikken bijna elke dag, ok dat is niet goed voor je maar die mensen eten en slapen ook slecht en gebruiken meestal ook andere drugs/alcohol erbij.

Als je een beetje had doorgelezen had je geweten dat ik het allemaal wazige informatie vindt... Dus zeg niet dat ik EO verhalen ophang... dat is nog wel een van de grootste beledigingendie ik ooit heb gehoord.

Als je het een keer in de 3 maanden doet en je neemt geen belachelijk hoeveelheden, is er absoluut niks aan de hand.
Probeer het ook niet veel vaker te doen, want op een gegeven moment gaat het speciale gevoel van het pilletje eraf en dat moet je natuurlijk niet hebben.
Oud 14-07-2003, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 12-07-2003 @ 17:45:
Mensen met bepaalde functies moeten zich van bepaalde dingen onthouden....

MAargoed suit yourself
Weet je hoeveel security mensen wel niet drugs gebruiken tijdens dienst vanwege de lange (nacht)dienst die ze draaien. Bij de discotheken waar ik vaak kom, zie ik het ook.
Oud 14-07-2003, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Janet schreef op 12-07-2003 @ 18:41:
hij gaat vnaaf dus en ik zit ziek thuis en wat hij zei dat iker niet bij WIL zijn is dus NIET WAAR!!!

ik kon er niet bij zijn omdat hij met zijn pillen vriend gaat en ik thuis MOEST blijven want hij had geen kaartje,ik ben nu ziek thuis ben zorgen en heimwee naar me eigen vriend en niet de junk die ik zie komen...
Al die berichtjes van je klinken erg aandacht zoekend...ga naar een psycholoog als je het er zo moeilijk mee hebt.
Oud 14-07-2003, 12:33
*×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
Citaat:
S schreef op 12-07-2003 @ 17:28:
Een shirt laten drukken met erop 'Coke Inside'.
lol zou t helpen jah

my god wat een zinvolle topic
Oud 14-07-2003, 13:39
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
harrie the 5th schreef op 13-07-2003 @ 17:13:
Nee, maar het is ook zeker niet goed voor je als je er zolang mee door zou gaan, ik snap ook wel als je 18 bent dat je dan nog geen last hebt van de lange termijn effecten....

Effecten op lange termijn
Er zijn weinig nevenwerkingen. Soms is er sprake van dorst en 1 tot 6 dagen na het gebruik (echter niet bij alle gebruikers) kunnen er klachten zijn van vermoeidheid, depressieve gevoelens, angst en slapeloosheid.
Het gevaar van dergelijke amfetaminederivaten is echter dat ze een vernietigende werking op het centrale zenuwstelsel kunnen uitoefenen. Het gebruik van XTC leidt op lange termijn tot leverbeschadiging en een ontreddering en wezenlijke verandering in de psyche.

Maar nu zoek ik even verder:

Gevolgen lange termijn Er is onderzoek gedaan naar de schadelijkheid van XTC. Vermoedelijk kan gebruik van XTC leiden tot veranderingen in de hersenen met aantasting van het geheugen, de concentratie en de stemming (depressiviteit).
Het gevaar neemt toe naarmate meer en vaker gebruikt wordt. Het is niet uit te sluiten dat ook eenmalig gebruik al tot zo’n effect op de hersenen leidt. Het is nog niet bekend hoe ingrijpend dit is en of het blijvend is. Ook is nog onduidelijk welke invloed XTC heeft in combinatie met andere middelen.

Slikken van XTC is riskant, ook al is het maar voor één keer.

En dan vindt ik bestwel wazige informatie. Vermoedelijk, het is niet uit te sluiten, Het is niet bekend hoe ingrijpend dit is.... zeer onduidelijke informatie allemaal. Maar hoelang wordt er nu al xtc geslikt? (nog niet superlang dacht ik) Kun je de effecten op lange termijn eigenlijk wel al precies weten....
ah ja op elke site staat weer wat anders, ik heb nog nooit slechte ervaringen gehad met xtc ,om geen problemen met je maag te krijgen vreet ik de dag erna veel fruit,groente en drink veel water. voel ik me tenminste de dag erna toppie
Oud 14-07-2003, 13:51
harrie the 5th
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 14-07-2003 @ 14:39:
ah ja op elke site staat weer wat anders, ik heb nog nooit slechte ervaringen gehad met xtc ,om geen problemen met je maag te krijgen vreet ik de dag erna veel fruit,groente en drink veel water. voel ik me tenminste de dag erna toppie
Ik heb het ook niet over daags erna, maar ik hoop voor jou ook dat dat goed werkt op lange termijn, en dat je er later geen spatje last van hebt.... Bel me over 15 jaar nog effe voor het antwoord op deze vraag. En als je er dan geen last van hebt, dan ga ik dan nog pillen doen
Oud 14-07-2003, 15:20
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
ik doe het toch niet meer , ent och vind ik het gewoon bullshit dat je pas over 15 jaar iets ervan merkt is gewoon aapgelul.
ik snap wel aids ofzo wat over 8 jaar iest bereikt maar xtc HOI JONG, ik zal je over 15 wel ff bellen
Oud 14-07-2003, 18:02
Pay Per View
Pay Per View is offline
waarom wil je nu pillen gebruiken?

en zeik niet zo, het is wél verslavend!!!

als je echt wil blijven doorgaan dan moet je maar 14-15 red bulls in 1 teug leegdrinken (eigen experiment) en je blijft best wel op je benen staan...

echt, met pillen wil je niet beginnen...

en als je het toch doet, drink dan geen alcohol, want ik ken slimmerds die het wel geprobeerd hebben...
Oud 14-07-2003, 18:14
Günther
Günther is offline
Citaat:
Pay Per View schreef op 14-07-2003 @ 19:02:

als je echt wil blijven doorgaan dan moet je maar 14-15 red bulls in 1 teug leegdrinken (eigen experiment) en je blijft best wel op je benen staan...

en als je het toch doet, drink dan geen alcohol, want ik ken slimmerds die het wel geprobeerd hebben...
dat bepaal jij voor mij? nee ik slik niet en ben t ook niet van plan maar hoe jij mensen probeerd te dwingen is echt achterlijk. wat geeft jouw het recht iemand iets te verbieden... fuck toch een eind op...
Oud 14-07-2003, 18:31
venna
venna is offline
Citaat:

Joh die redbull, das gezond wil zeggen?? Hou toch op man!

Zo eens in de tijd een pilletje is echt niet erg hoor!
t KAN verslavend zijn, heb je zelf in de hand, je moet gewoon bij je volle verstand blijven en t niet gebruiken om je beter te voelen...
Oud 14-07-2003, 18:51
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
Janet schreef op 11-07-2003 @ 21:16:
ik maak me zorgen....stef ik hou van je en wil je niet in de goot zien...
Uit welk boerengat kom jij gekropen dan?

Van 1 pil krijg je echt nix hoor. Als dat wel zo was, was nu 1/2 van Nederland dement

Je vriend moet alleen oppassen dat hij voor zichzelf duidelijke grenzen stelt.

Nog een tip bespreek met elkaar de grenzen, zodra hij er dan overheen gaat weet jij het ook en kunnen jullie elkaar helpen

Laatst gewijzigd op 14-07-2003 om 18:53.
Oud 14-07-2003, 19:05
mind
mind is offline
Citaat:

ik ken die mensen ook,een ervan ben ik zelf namelijk, en wat is er mis mee?
Oud 14-07-2003, 19:10
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 14-07-2003 @ 16:20:
ik doe het toch niet meer , ent och vind ik het gewoon bullshit dat je pas over 15 jaar iets ervan merkt is gewoon aapgelul.
ik snap wel aids ofzo wat over 8 jaar iest bereikt maar xtc HOI JONG, ik zal je over 15 wel ff bellen
wat?
Oud 14-07-2003, 19:13
ook harrie
ook harrie is offline
Citaat:

wie is er dan dom?

15 blikjes red bull, kom op zeg, dan is 1 pilletje nog gezonder voor je
Oud 14-07-2003, 20:10
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:

Eeh, krijg je dan ook echt vleugeltjes?
Oud 15-07-2003, 00:13
anonieme_teddybeer
Citaat:

red bull en al die troep lust ik niet, alcohol drink ik zoiezo al niet, geef mij maar water en fris
Oud 15-07-2003, 00:27
zeehond23
zeehond23 is offline
Bij langer gebruik kan het idd het gevolg hebben tot minder (kort)termijngeheugen en je concentratie kan er idd op achteruit gaan (spreek nu voor mezelf dus uit eigen ervaring).
Oud 15-07-2003, 01:34
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 15-07-2003 @ 01:27:
Bij langer gebruik kan het idd het gevolg hebben tot minder (kort)termijngeheugen en je concentratie kan er idd op achteruit gaan (spreek nu voor mezelf dus uit eigen ervaring).
Misschien moet je eens een tijdje stoppen joh!
Oud 15-07-2003, 01:37
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Mafheid schreef op 15-07-2003 @ 02:34:
Misschien moet je eens een tijdje stoppen joh!
Dan moet je eens vaker je postzegels delen, bijvoorbeeld op legalize!
Oud 15-07-2003, 01:53
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 15-07-2003 @ 02:37:
Dan moet je eens vaker je postzegels delen, bijvoorbeeld op legalize!
Hmm, misschien moet ik met de rest ook maar minderen.. (moest tien minuten lang nadenken voordat ik t directe verband zag..)
Oud 15-07-2003, 02:06
zeehond23
zeehond23 is offline
Mja, verbanden zijn kut, wat dacht je van het verband tussen wortels en olifantensperma, maar da's weer offtopic

Maargoed, je vertelde net dat je wat minder Hdruks doet de laatste tijd, dus zal wel loslopen

Wat ik zelf minder vin is dat als je (rond de) 18 bent, je hersenen niet meer regenereren, dus schade is bijna permanent
Oud 16-07-2003, 14:00
anonieme_teddybeer
Citaat:
Janet schreef op 16-07-2003:
ik wil alleen dat je dat verslavings probleem alleen oplost en niet iedereen erin mee trekt zoals je bij mij wilde doen...maar ach,pille zijn zo belangrijk dat je je vrienden(ex) nu niet ziet staan,ach 2 uur plezier is veel belangrijker dan heel je leven gelukkig proberen te zijn,snap ik hoor...
^^ LOL ze denkt gewoon dat ik verslaafd ben van 2 pille ^^
Oud 16-07-2003, 14:28
ElayZ
ElayZ is offline
Zo laat ik ook maar eens ff mee gaan discussieren dacht ik zo

Citaat:
Janet schreef op 12-07-2003 @ 18:41:
hij gaat vnaaf dus en ik zit ziek thuis en wat hij zei dat iker niet bij WIL zijn is dus NIET WAAR!!!

ik kon er niet bij zijn omdat hij met zijn pillen vriend ( IK DUS VERMOED IK )gaat en ik thuis MOEST blijven want hij had geen kaartje,ik ben nu ziek thuis ben zorgen en heimwee naar me eigen vriend en niet de junk die ik zie komen...
Ik ben dus die vriend waar ze het over heeft, ik spoor hem totaal niet aan om maar dan ook iets te gebruiken, los van het feit of het nou wel of niet slecht is....

To K:

Je betrekt mij er ook bij dus vind ik dat ik het recht heb om nou ook eens wat te zeggen in dit hele verhaal!

Ten eerste:
Je moet gewoon eens niet zo overdrijven jij, met je beschuldigingen enzo, je weet helemaal niks van XTC enz af, want anders zou je wel weten dat je na 1 keer proberen niet meteen een "junk" bent.... das wel erg kort door de bocht om zo te denken, en zegt meer iets over jou inteligentie dan die van hem.

Ten Tweede:
Dat hij een keertje pillen wilde proberen heeft niks met jullie problemen te maken, jij grijpt het nu alleen continu aan als argument om lekker te kunnen schelden en boos worden en onterechte verwijten maken. J

ullie problemen gingen namelijk over hele andere dingen...
en dat weet jij zelf ook wel.

Hij gebruikt dit gewoon om te laten merken dat hij ook nog een eigen leven heeft en dat jij niet altijd alles kan bepalen,zn ouders weten er zelfs van!

Een vriend is geen hondje wat altijd maar braaf achter je aan loopt wanneer jij dat beveelt. En je ziet het, zodra jij je zin niet krijgt ga je meteen lopen stampvoeten als een boos verwend klein meisje!!

En dat S. besloten heeft om het niet langer te pikken dat gezeur van jou heeft helemaal niks met mij temaken, of omdat ik dat gezegd heb. Het is puur zijn eigen beslissing geweest... kan m alleen wel heel erg gelijk geven als ik zie wat jij voor een figuur bent nu je ware aard naar boven komt.

Ten Derde:

Ik vind het echt ZWAAR TRIEST van je dat je hem tegenover bekende van hem zwart gaat lopen maken, en van alles en nog wat over hem gaat rond lopen spreiden. En al helemaal dat je zo lomp ben om het op het internet te plaatsen!

Spijt me zeer maar het respect is diep gezonken!

S. is een hele goeie gozer, doet geen vlieg kwaad, goede vriend reken ik m zelfs toe, en hij verdient niet dit soort gezeik van jou!
Omdat jij te bekrompen bent om ook eerst eens bij jezelf na te gaan wat er fout gaat ipv gelijk hem kapot te willen maken!!!

Amen!
Oud 16-07-2003, 15:26
promo
promo is offline
ik zou er zeker goed over nadenken.........

ik heb dnek ik nu zo'n 100 pille op.......super vet allemaal!! maarja nu kunnen me maten en ik het nergens anders meer over hebben.......ik begin ook te trillen enzo.....stuiptrekkinen.....en het wordt steeds minderr....

dus ja ik zou er niet aan beginnen als ik jou was!! tenzijn je met de gevolgen kunt omgaan.....depressie.....moe.....en niet meer zonder kunnen op feesten....
Oud 16-07-2003, 15:56
ESCO
ESCO is offline
Dit is echt zielig om een raltie te breken met een zogenaamde junk[heeft wel eens een pil geslikt].
Oud 16-07-2003, 16:53
Janet
Janet is offline
dat jullie hem allemaal geloven, zien jullie het dan niet , dat hij al ver heen is, dat hij verslaafd is aan xtc
Oud 16-07-2003, 19:08
pinhead
pinhead is offline
volgens mij is dit een mooi fake topic en ligt Janet helemaal in n deuk om al die reacties
Oud 16-07-2003, 19:31
Verwijderd
Denk ut ook.
Oud 16-07-2003, 21:09
anonieme_teddybeer
Citaat:
pinhead schreef op 16-07-2003 @ 20:08:
volgens mij is dit een mooi fake topic en ligt Janet helemaal in n deuk om al die reacties
dit is dus niet fake
Oud 16-07-2003, 21:46
ElayZ
ElayZ is offline
Was t maar fake helaas!

Citaat:
dat jullie hem allemaal geloven, zien jullie het dan niet , dat hij al ver heen is, dat hij verslaafd is aan xtc

heb je nou echt je verstand verloren K. ?

ooooeeeeh hijs al ver heen... hij heeft 1 keer een pilletje geprobeerd...pfffff overdrijf niet zo joh, ik vind het echt triest wat je hem allemaal aandoet zo!

hij voelt zich nu zwaar klote door jou met je gezeur, heb je t hele verhaal wat ik eerder zei wel gelezen of niet? ben je gewoon te stom om daar een reactie op te geven....? je weet best wie dit is dacht ik zo.
Oud 16-07-2003, 21:49
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef op 16-07-2003 @ 22:09:
dit is dus niet fake
Zwak.

Sorry dat ik even vrij mijn mening uit, maar je bent een klootzak dat je liever drugs neemt dan je vriendin te behouden zonder drugs.
En dan nog omdat ze om je geeft.

Oud 16-07-2003, 21:53
anonieme_teddybeer
Citaat:
fruitvliegje schreef op 16-07-2003 @ 22:49:
Zwak.

Sorry dat ik even vrij mijn mening uit, maar je bent een klootzak dat je liever drugs neemt dan je vriendin te behouden zonder drugs.
En dan nog omdat ze om je geeft.

sorry dat ik even vrij mijn mening geef:

De relatie liep al niet lekker, en als ik dat wil nemen is toch mij keus of niet? en tuurlijk ik vindt het kut dat het uit is, maar het kon niet anders, en nog iets oordeel niet of ik een klootzak ben ik noem jou toch ook geen hoer?
Oud 16-07-2003, 22:16
ElayZ
ElayZ is offline
Jij weet ook niet wat er allemaal nog meer speelde fruitvliegje dus oordeel niet!

Hijs goeie gozer, zij grijpt dit aan als loos excuus om niet bij zichzelf te rade hoeven te gaan over hoe lomp zij wel niet doet, en wat zij allemaal verpest heeft.
Oud 16-07-2003, 22:19
Partylady
Partylady is offline
Ok, eerst even dit: hahahahahaha

Wat een trieste bedoeling. Als jullie nou niet weten waar je het over hebt, hou dan gewoon je mond en neem een breezertje!

XTC is niet lichamelijk verlsavend, wel geestelijk. Maar dat kan chocola ook zijn... het ligt maar net aan de persoon die het gebruikt. En tuurlijk is het niet goed voor je lichaam. Maar dat is ook zoveel niet. Als je het gewoon met je volle verstand gebruikt en goed op je lichaam let, dus de dag erna veel vitamines, goed eten, slapen enz, ga je er echt niet meteen dood aan. XTC wordt nu al een jaar of 20 gebruikt, dus lange termijneffecten zijn er nog niet bekend. En er vallen weleens doden, maar dat is meestal door verkeerd gebruik. Slechte pil, drank erbij, uitdroging, dat soort dingen. Die kans is dus heel klein als je er verstandig mee omgaat. Als je af en toe een piletje neemt ben je echt nog geen junk en beland je echt niet in de goot. Je kunt er nog een heel verantwoord leven naast hebben. Dus dat mensen met een bepaald beroep het niet moeten doen is ook pure onzin. Als je nou een weekendje vrij hebt mag je toch gewoon lekker uit je dak gaan? Als je maandag maar weer gewoon netjes uitgerust op je werk komt.

Als die jongen nou zo graag een pilletje wil nemen op de paar grote feesten per jaar, laat hem lekker. Erg kortzichtig om het meteen af te keuren en te dreigen met uitmaken. Kennelijk ben je nog niet klaar voor een echte relatie, daarin moet je namelijk geven en nemen. Over problemen praten, naar elkaar luisteren en er zo samen proberen uit te komen.

Ga jij nog maar even lekker met je barbiepoppen spelen en wacht nog een jaartje of twee voordat je je in de grote mensen wereld begeeft, want aan je berichten te zien ben je er nog lang niet klaar voor....
Oud 16-07-2003, 22:22
anonieme_teddybeer
Citaat:
Partylady schreef op 16-07-2003 @ 23:19:
een heel verhaal
Citaat:
ElayZ schreef op 16-07-2003 @ 15:28:
een heel verhaal
dat probeer ik haar dus ook wijs te maken maar lukt niet echt
Oud 16-07-2003, 22:24
Partylady
Partylady is offline
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef op 16-07-2003 @ 23:22:
dat probeer ik haar dus ook wijs te maken maar lukt niet echt
Dan moet je daar lekker mee stoppen en verder gaan met je eigen leven. Je vindt echt wel een leuke meid die ook van feesten houdt en je wel respecteert om wie je bent en wat je doet.

Ik neem zelf ook een pilletje op een feest en ben zo heel wat mensen tegengekomen die dat ook doen en nu goede vrienden van me zijn. Als iemand het niet van me zou accepteren kan diegen meteen weer rechtsomkeerts maken en opzouten.
Oud 16-07-2003, 22:27
ElayZ
ElayZ is offline
Go J! hehe maar je hebt gelijk.

Je moet gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt, en je kan zeker goede vrienden ontmoeten uiteindelijk!

... mysteryland....

Laatst gewijzigd op 16-07-2003 om 22:30.
Oud 16-07-2003, 22:52
anonieme_teddybeer
Citaat:
ElayZ schreef op 16-07-2003 @ 23:27:
Go J! hehe maar je hebt gelijk.

Je moet gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt, en je kan zeker goede vrienden ontmoeten uiteindelijk!

... mysteryland....
ja idd ik ga naar mysteryland, en jullie beiden gaan mee wordt vette lol, hoef ik een keertje geen rekening te houden met een vriendin die denkt tenslotte toch dat ik al meerdere keren vreemd gegaan ben, gewoon doen waar ik zelf zin in heb.
Oud 16-07-2003, 23:08
Verwijderd
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef op 16-07-2003 @ 23:52:
ja idd ik ga naar mysteryland, en jullie beiden gaan mee wordt vette lol, hoef ik een keertje geen rekening te houden met een vriendin die denkt tenslotte toch dat ik al meerdere keren vreemd gegaan ben, gewoon doen waar ik zelf zin in heb.
Heerlijk subtiel
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten